Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gekkehenk
    Bijdrager

Het kan 1,5 tot 2 weken duren voordat je pakketje binnen hebt. En zoals anderen ook al zeggen, je kunt je bestelling online volgen op de website.

virgil
      Topic starter

heey,

ik heb mijn blokje eronder uit gehaald en ik kom ook tot de conclusie dat de pakking bij de kop
        voor het koelwater of te dun of te dik is weet iemand wat voor pakking ik moet hebben ik had er van 0.25mm tussen.

verder nog iets kan ik er ook wel gewone pakking voor gebruiken want misschien als het water heet wordt dat
        de druk te groot wordt.

ik ben vrijdag op vakantie italië ik zal een wat foto’s maken van de vespatjes

ik ben van plan om hem deze vakantie nog aan het lopen te hebben.

mvg,

virgil

virgil
        Topic starter

heey jongens

terug van vakantie ik heb er maar 4 vespa gezien in heel italië.

heb vandaag mijn uitlaat geruild met sjoerd en ook nog even wat gereden op de vespa’s
          was weer geslaagd!!

filmpje..

foto’s volgen nog van de vespa’s

gr

tieees
          Bijdrager

nice filmpje 🙂

hoe hard loopt die ciao?

virgil
            Topic starter

met de gps tegen de 75 met wind mee maar wel met 11.5 vertanding.

en hier nog een foto van de 2 mooie uitlaatje’s

wordt vervolgd 😀

virgil
              Topic starter

heey,

ik ga dit perso over laten zetten naar eigen special dat is het onderhand wel dacht ik
                tevens voeg ik mijn straat ciao hier ook aan toe want ik ga hier ook proberen een groot succes van te maken.

iemand bezwaar?

gr

tieees
                Bijdrager

nee zeker geen bezwaar. 🙂

FonS
                  Bijdrager

Ik vind het prima, dus ik verplaats hem, maar dan wil ik wel dat je vanaf nu interpunctie gebruikt (in je hele perso gebruik je maar een paar punten / komma’s en geen enkele hoofdletter volgens mij).
                    Een special mag er toch nét wat ordelijker uit zien.
                    Gezien je creaties is je perso wel special-waardig, maar maak het aub wat netter, anders wordt het gewoon weer een perso.

joosten
                    Bijdrager

kaale sjoerd op de racer:P:P

Ik hoop dat je straat ciao ook een mooie brommer gaat worden. veel succes!
                      mvg Joosten

pepko
                      Donateur

hey virgil krijgen we ook nog een filmpje van je racer? ben wel benieuwd hie die loopt namelijk 😛

virgil
                        Topic starter

heey,

@fons: Ik heb Dyslectie dus is het soms lastig, maar ga mijn best doen en nog bedankt.:thumb

@joosten: De weg ciao wordt heel zeker ook zo mooi mogelijk.

@Pepko: Ik zou heb wel nog eens graag laten lopen ja, maar heb het op het moment ook zeer druk met mijn andere ciao, omdat
                          deze voor het eind van de vakantie toch ook al voor een flink stuk klaar moet zijn.

Vandaag is het frame voor het laatst gezandstraald en de planning voor morgen is schuren met 400p. Wanneer dit is
                          gedaan ga ik hem voor het eerst in de grondlak spuiten.

Kleuren ben ik ook al uitgekomen WIT frame en Math zwarte velgen 5 spaaks. Verder ga ik voor de volgende set up:

65cc Alfaerre
                          orgineel carter – speed engine
                          DR krukas
                          13/13 caburateur
                          electrische ontsteking
                          eurobegrenzer
                          simonini kevlar.

Foto’s ga ik morgen proberen te posten.

mvg,

virgil

Eggie
                          Bijdrager

eurobegrenzer? Kun je die op een vespa blokje maken dan?

Verder word het wel een leuke setup volgens mij.
                            Ik wacht op foto’s haha. Succes verder nog!

mijn brommer loopt trouwens nog steeds, moest ik even kwijt, dus alsnog bedankt voor de revisie!

pepko
                            Donateur

ja dat kan als je elec ontsteking hebt 😉

virgil
                              Topic starter

Heey,

Vandaag een aantal onderdelen gehaald voor de ciao bij leon en bij Arend Maasbracht tot TOEN ging alles goed,
                                daarna met sjoerd en jeroen op het brommertje rijden de 80 cc orgineel frame met
                                leo krul en speedengine.

Na heel wat rondjes te hebben gereden met dikke auto wielies niet meer nogmaal en een zeer hoge snelheid
                                begeeft het gas het en blijft het hangen buigd de voorvork en sla ik over de kop, alles open liggen
                                en kan amper lopen dus zeer groot probleem voor mijn vespa spul ik zal eens wat foto’s
                                maken wanneer ik weer wat beter kan lopen waarschijnlijk zwaar gekneusd.

Maar gelukkig is een helm uitgevonden anders had ik het misschien niet na verteld.

houd jullie op de hoogte.

mvg,

virgil

leon ciao
                                Bijdrager

oei dat is niet zo mooi virgil, was dat met je mix ? Geen ernstige schade aan jezelf of aan de vespa ?
                                  kijk maar met het afdraaien van het vliegwiel als het nu niet gaat door je ‘blessure’ laat je hem maar even liggen dan komt hij maar 1 of 2 weken later ofzo bij mij aan is geen ramp voor mij 😉

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.