Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

vandaag ga ik eens een stukje proberen te rijden en als het kan een filmpje te maken.

Edjuh
      Bijdrager

Wallpaper.

Wally
        Bijdrager

mooie foto’s edjuh
          en virgil een geweldige brommer:D

Shaker
          Bijdrager

die uitlaat komt wel tot heel dicht op de grond lijkt het. Niet bang dat hij over de grond schuurt in de bochten? Erg mooie foto’s van een erg mooie brommer edjuh.

virgil
            Topic starter

edjuh bedankt voor de mooie foto’s die je hebt gemaakt.

wally: bedankt 😀
              shaker: de uitlaat hangt 8 cm van de grond dat is hoog genoeg want rijd toch niet meer opver de gewone weg alleen
              heel vlakke stukken op circuit.

Pavan
              Bijdrager

Inderdaad mooie foto’s van een prachtige machine. Ben en blijf benieuwd naar bewegende beelden en de volgende projecten.
                Met zoveel geestdrift en energie is het je vergeven dat je zo nu en dan wat textuele capriolen maakt.
                Lezen we het gewoon twee keer! 😉

Veel succes verder, en nog complimenten aan de fotograaf.

gr.

Bartjee
                Donateur

Erg mooi geworden Virgil:thumb Alleen zou ik persoonlijk die groene benzineslang vervangen door een zwarte en de uitlaat even netjes opknappen.

Frank80cc
                  Donateur

heel erg netjes, al een x met gps geklokt?

groetjes

virgil
                    Topic starter

@pavan: de bewegende beelden komen nog hoor ik ben er aan bezig maar het duurd lang voor ik alles
                      binnen heb ik moet sommige dingen bijna uit italy laten komen dus, maar als ik het klaar heb maar ik een
                      film normaal is dit volgende week of zo. textuele capriolen valt ook nog mee hoor ik heb dislectie maar ja bommend
                      dat maakt me niet dom of zo doe nog altijd een van de hoogste richtingen op school.

@Bartjee: bedankt, ik heb het slangetje inmiddels al vervangen door een zwarte misschien komt nog een oranje erop
                      de uitlaat is nog lang niet af ik ben ze opnieuw aan het bereken voor mijn blok en dan lap ik ze pas op en laat
                      ze misschien verchromen.

@Frank65cc: bedankt, het blok loopt niet goed of nauwelijks stationair dus… maar ben eraan bezig:thumb

ik heb gisteren mijn oude lievelings vespa blok in elkaar gezet en het loopt echt veel te gek onder
                      een orgineel frame hij trekt echt veel te hardt op maar ja dat is weer leuk eraan, hopen dat ik geen
                      politie tegen kom.

Anoniem

serieus virgil, monsterlijke machine:bier

virgil
                        Topic starter

@joris: bedankt 😀

gisteren heb ik de vario gemonteerd en heeft hij dus al wat weerstand op de kruk ik heb met boormachine aangedraaid
                          en hij loopt heel even maar niet goed want de weerstand is nog te weinig waardoor hij veel te veel toeren begint te draaien
                          verder ga ik nog even afwachten op mijn spullen van mopshop dan kan ik weer verder eraan.

virgil
                          Topic starter

heey,

na een tijd niet online te zijn geweest ik ben nog eraan het werken het is gewoon veel
                            tijd wat erin gaat zitten maar ik zou zo graag iemand hebben die me ermee kan helpen
                            want het is nogal moeilijk om alles in mekaar te zetten.

ik ben verdorie nog steeds aan het wachten op mijn onderdelen van mopshop maar er zal wel iets fout zijn met d
                            het betalen op zo.

ik wacht nog af.

mvg,

virgil

FonS
                            Bijdrager

Bij Mopshop kun je toch de status van je bestelling bekijken? En als je denkt dat er iets mis is, stuur je ze gewoon een mailtje.
                              Ik heb er nu, even nagekeken, 10x besteld in de afgelopen 3 jaar en nog nooit problemen gehad… 😕

leon ciao
                              Bijdrager

wat lukt je dan niet helemaal??

virgil
                                Topic starter

@ fons: er is iets mis met het betalen of zoiets ga er achter aan
                                  @ leon: de afstelling squish en binnerotor is moeilijk omdat het blok normaal de anderen kant op draaid.

15 berichten aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.