Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SpeedDemon
    Bijdrager

Is toch leuk eens wat anders op het forum, ik vind opzich de zijinlaten niet zo spannend alleen aangezien er een heleboel laswerk aanzit heb ik mijn twijfels over hoe recht(of krom) dat het carterdeeltje wel niet is.

virgil
      Topic starter

hallo,

snap niet wat jullie hier niet aan geloven van die spuitbussen ik laat het wel zien op een foto

touwens de inlaten zijn perfect recht hoe ik het heb gedaan is een voor mij een weet
        maar er is over na gedacht.

ik wil trouwens zeggen dat ik of een sprogatti maar dat zal wel niet of een simonini ga halen wat wel zal gaan

trouwens de onderdelen zijn besteld en heb gekotterde carters gekoch hopelijk loopt het fijn

ik zal proberen staks wat foto’s te posten van de spuitbussen enz.

gr.

TimoO_
        Donateur

laat liever maar een paar mooie foto’s zien van die zij-inlaat, die vind ik veel interessanter dan je spuitbusjes 😛

niceVespa
          Bijdrager

weer geen foto’s en weer geen duidelijkheid over de motor

GTZ NV

SpeedDemon
            Bijdrager

Dat maakt niet uit, ik heb tijd genoeg… Alleen jammer dat je al je “techniek” schuil laat gaan onder het gebrek aan foto’s. Ben zeker benieuwd!

Succes

virgil
              Topic starter

niceVespa :
                weer geen foto’s en weer geen duidelijkheid over de motor

GTZ NV

ik heb liever een mooi resultaat wat ook werkt dan wat rotzooi waar toch niets van terecht komt
                dus geef me gewoon een beetje tijd zodat ik alles ook een beetje mooi kan afwerken

zaterdag ben ik jarig en zondag heb ik vrij dus kan ik de laatste hand aan mijn inlaatje leggen zodat het ook werkt
                en mooi uitziet.

even nog over mijn ninja uitlaat ik hem me zoon veer erbij gekocht maar waar moet je deze aan vast maken??
                ik heb nog even voor de duidelijkheid een 46mm polini en moet ik wat aan mijn frame doen om deze erop te zetten?

gr

TimoO_
                Donateur

Oke je bouwt zelf een zij-inlaat maar je bent niet innovatief genoeg om een veer ergens vast te maken 😕 in ieder geval, een normale vespa uitlaat heeft een aansluiting met een klem, dat weet je. Met andere woorden, er is geen bepaalde aansluiting waar je je veer aan vast kunt maken. Ik boor zelf altijd een gaatje in een koelrib waar ik de veer in doe.

En voor een 46mm polini hoef je niets aan je frame te doen.

Edjuh
                  Bijdrager

Ik haakte de veer aan het carter, het randje van de ‘koeltunnel’.

virgil
                    Topic starter

oke bedank edjuh dat moest ik weten

en timo ik bedoel niet voor de cilinder of ik iets aan het frame moet doen maar voor de ninja uitlaat
                      trouwens innovatie genoeg hiero het kan toch zijn dat er misschien iets speciaals is waar je dat veerje aan maakt
                      daarom vroeg ik het even voordat ik begin te boren zoals jij dat misschien doet weet ik niet?

trouwens ik ben 14 in het geval dat jullie me onderschatten

en hier nog wat foto’s van het frame dat pas af is:

hier nog een foto van een goede vriend, waar ik dit mede aan heb te danken nog heeeeel erg bedankt he jeroen!

dit is zijn monstertje:

dat waren ze als mijn onderdelen binnen zijn, dan post ik er nog veel meer en zullen ook de foto’s van de zijinlaten
                      er zo spoedig mogelijk aan komen

hopelijk vinden jullie het wat.

mvg,

virgil

Bas94
                      Bijdrager

Leuke ciao, maar wel jammer dat je die S van sil (2F40V) ‘gejat’ hebt. post die foto’s van die zij inlaten nou maar :lol

Martijnvanheerde
                        Donateur

Net als de kleurencombo’s:lol Nee grapje, mooi werk:thumb

mxmonster
                          Bijdrager

die onderste toen ik er snel overheen keek dacht ik dat het barry zijn ciao was aan de kleuren te zien 😛

die DR in die kap vind ik wel echt super :thumb

niceVespa
                            Bijdrager

leuke comco’s maar nu zien we is waar je mee bezig bent super:thumb nu ben ik nog benieuwd naar je zij-inlaten;)

GTZ NV

Bartjee
                              Donateur

Alles ziet er echt heel netjes uit, vind hem alleen verrekes veel op het frame van ciaoracer lijken.. Met die dichte zijkant en die houder voor de stepjes aan de zijkant.

Maar ziet er allemaal wel netjes uit en ben benieuwd naar de fotos van de zij inlaat;)

virgil
                                Topic starter

hallo,

Bedankt voor de leuke reacties, maar de kleuren van mijn ciao zijn door me zelf samengesteld en dat dichtlassen heb
                                  ik indd. van anderen vespa afgeleid maar ik heb het wel op een andere mannier erop zitten.
                                  De kleuren kwamen van mijn vorig projectje zoiets een jaar terug ik was toen nog 13 hier een foto:

Maar de vespa is veel mooier gelukt dan alle anderen brommers die ik had er zit bloed, zweet en tranen in letterlijk.
                                  Maar dat heb ik er voor over.

ik heb me van ArvidW een paar gekotterde carters gekocht maar pas mijn polini 46 mm er in?
                                  over de carters als je kijkt dan kun je zien dat de spoelpoorten nog niet getund zijn dus dat komt ook nog.

ik zal straks nog wat foto’s posten van het een en ander. Ik ben even bezig om een earox membraam op mijn carters
                                  te plaatsen is handiger en meer kleppen 4.

mvg,

virgil

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.