- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 november 2009 om 19:19 #275423
Is toch leuk eens wat anders op het forum, ik vind opzich de zijinlaten niet zo spannend alleen aangezien er een heleboel laswerk aanzit heb ik mijn twijfels over hoe recht(of krom) dat het carterdeeltje wel niet is.
9 november 2009 om 16:55 #275427hallo,
snap niet wat jullie hier niet aan geloven van die spuitbussen ik laat het wel zien op een foto
touwens de inlaten zijn perfect recht hoe ik het heb gedaan is een voor mij een weet
maar er is over na gedacht.ik wil trouwens zeggen dat ik of een sprogatti maar dat zal wel niet of een simonini ga halen wat wel zal gaan
trouwens de onderdelen zijn besteld en heb gekotterde carters gekoch hopelijk loopt het fijn
ik zal proberen staks wat foto’s te posten van de spuitbussen enz.
gr.
9 november 2009 om 17:16 #275428laat liever maar een paar mooie foto’s zien van die zij-inlaat, die vind ik veel interessanter dan je spuitbusjes 😛
9 november 2009 om 18:17 #275429weer geen foto’s en weer geen duidelijkheid over de motor
GTZ NV
9 november 2009 om 18:22 #275430Dat maakt niet uit, ik heb tijd genoeg… Alleen jammer dat je al je “techniek” schuil laat gaan onder het gebrek aan foto’s. Ben zeker benieuwd!
Succes
9 november 2009 om 18:48 #275431niceVespa :
weer geen foto’s en weer geen duidelijkheid over de motorGTZ NV
ik heb liever een mooi resultaat wat ook werkt dan wat rotzooi waar toch niets van terecht komt
dus geef me gewoon een beetje tijd zodat ik alles ook een beetje mooi kan afwerkenzaterdag ben ik jarig en zondag heb ik vrij dus kan ik de laatste hand aan mijn inlaatje leggen zodat het ook werkt
en mooi uitziet.even nog over mijn ninja uitlaat ik hem me zoon veer erbij gekocht maar waar moet je deze aan vast maken??
ik heb nog even voor de duidelijkheid een 46mm polini en moet ik wat aan mijn frame doen om deze erop te zetten?gr
9 november 2009 om 19:17 #275409Oke je bouwt zelf een zij-inlaat maar je bent niet innovatief genoeg om een veer ergens vast te maken 😕 in ieder geval, een normale vespa uitlaat heeft een aansluiting met een klem, dat weet je. Met andere woorden, er is geen bepaalde aansluiting waar je je veer aan vast kunt maken. Ik boor zelf altijd een gaatje in een koelrib waar ik de veer in doe.
En voor een 46mm polini hoef je niets aan je frame te doen.
9 november 2009 om 19:30 #275432Ik haakte de veer aan het carter, het randje van de ‘koeltunnel’.
9 november 2009 om 20:58 #275433oke bedank edjuh dat moest ik weten
en timo ik bedoel niet voor de cilinder of ik iets aan het frame moet doen maar voor de ninja uitlaat
trouwens innovatie genoeg hiero het kan toch zijn dat er misschien iets speciaals is waar je dat veerje aan maakt
daarom vroeg ik het even voordat ik begin te boren zoals jij dat misschien doet weet ik niet?trouwens ik ben 14 in het geval dat jullie me onderschatten
en hier nog wat foto’s van het frame dat pas af is:

hier nog een foto van een goede vriend, waar ik dit mede aan heb te danken nog heeeeel erg bedankt he jeroen!
dit is zijn monstertje:

dat waren ze als mijn onderdelen binnen zijn, dan post ik er nog veel meer en zullen ook de foto’s van de zijinlaten
er zo spoedig mogelijk aan komenhopelijk vinden jullie het wat.
mvg,
virgil
9 november 2009 om 21:04 #275434Leuke ciao, maar wel jammer dat je die S van sil (2F40V) ‘gejat’ hebt. post die foto’s van die zij inlaten nou maar :lol
9 november 2009 om 21:04 #275435Net als de kleurencombo’s:lol Nee grapje, mooi werk
9 november 2009 om 21:07 #275436die onderste toen ik er snel overheen keek dacht ik dat het barry zijn ciao was aan de kleuren te zien 😛
die DR in die kap vind ik wel echt super
9 november 2009 om 21:20 #275437leuke comco’s maar nu zien we is waar je mee bezig bent super
nu ben ik nog benieuwd naar je zij-inlaten;)GTZ NV
9 november 2009 om 23:08 #275438Alles ziet er echt heel netjes uit, vind hem alleen verrekes veel op het frame van ciaoracer lijken.. Met die dichte zijkant en die houder voor de stepjes aan de zijkant.
Maar ziet er allemaal wel netjes uit en ben benieuwd naar de fotos van de zij inlaat;)
10 november 2009 om 05:46 #275439hallo,
Bedankt voor de leuke reacties, maar de kleuren van mijn ciao zijn door me zelf samengesteld en dat dichtlassen heb
ik indd. van anderen vespa afgeleid maar ik heb het wel op een andere mannier erop zitten.
De kleuren kwamen van mijn vorig projectje zoiets een jaar terug ik was toen nog 13 hier een foto:
Maar de vespa is veel mooier gelukt dan alle anderen brommers die ik had er zit bloed, zweet en tranen in letterlijk.
Maar dat heb ik er voor over.ik heb me van ArvidW een paar gekotterde carters gekocht maar pas mijn polini 46 mm er in?
over de carters als je kijkt dan kun je zien dat de spoelpoorten nog niet getund zijn dus dat komt ook nog.ik zal straks nog wat foto’s posten van het een en ander. Ik ben even bezig om een earox membraam op mijn carters
te plaatsen is handiger en meer kleppen 4.mvg,
virgil
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.