- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 juni 2010 om 20:50 #277956
heey,
ik heb vandaag weer een andere cilinder gevonden een zeta 50cc met echt mooie grote poorten echt mooi cilindertje
moet wel wat worden opgelapt maar hij past wel op mijn carters.voor de meting ga ik full malossi blok rijden en heb me een bosch waterpomp gekocht
en mijn frame is zo goed als af en ga het komende week woensdag spuiten.gr.
20 juni 2010 om 15:14 #277962heey,
ik heb even snel gekeken hoe het eruit ziet als het blok er onder hangt maar alles moet nog worden
afgewerkt en geplamuurt en gespoten dus nog lang niet klaar.
er zit nu even een 24 mikuni op maar dit is niet de vlakschuif.foto’s:

de kleur blauw dat wordt hem alleen moet daar nog blanke lak op.
de uitlaat wordt het niet die er bij ligt wordt nog een dikkere.mvg,
virgil
20 juni 2010 om 16:40 #277963Vet. Ik heb er weleens over gefantaseerd, zo’n blokje op een vespa….
Het ziet er wreed uit in ieder geval.
20 juni 2010 om 17:38 #277964Ziet er idd wel echt vet uit. Alleen zijkappen zullen er niet meer op passen of wel?
En past er nog een normaal blok onder je frame of alleen nog maar zulke peugeot blokjes?20 juni 2010 om 17:47 #277965heey,
@edjuh: ja vindt het zelf ook wel wreed ja 😀
@ bartje: zijkappen ga ik totaal aanpassen zodat elk stukje wat er nog op kan erop gezet wordt. en er passen
nu alleen nog maar peugeot blokjes onder maar dat is het nu he het een of het ander maar ik heb er nu al
genoeg liggen ja.ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met dat blokje ik heb me een bosch waterpomp gekocht en een mooie radiator.
nu nog alles afwerken en dan maak ik weer foto’s als hij in de grondlak staat.mvg,
virgil
20 juni 2010 om 17:50 #277966Dat ziet er al zeker niet verkeerd uit

Blokje is alleen toch wel ietsje groter dan dat ie zo op het oog lijkt.
Maar ben benieuwd naar de verdere vorderingen
21 juni 2010 om 04:37 #277967heey,
vandaag ga ik proberen mijn frame nog wat af te werken en indderdaad speedbuxy het blokje is toch wel groot
maar dat komt omdat er nogmaal ook geen ontsteking op de carters zit als het uit elkaar ligt.gr
26 juni 2010 om 19:46 #277986heey jongens,
ik heb de afgelopen dagen al flink wat gedaan het blokje weer opnieuw in elkaar gezet omdat het valse lucht trok nu niet meer gelukkig tevens nog wat spullen aangeschaft.
hier wat foto’s;
zo komt alles zoiets te zitten alleen de waterpomp komt verticaal in het voetplaatje.

doorzichtige koelslangen zie je mooi het blauwe koelvloeistof

nieuwe handvaten van 20 euro zijn wel echt mooi

bosch waterpomp

en het geheel maar het rvs buisje wordt koelreservior maar moet nog worden afgewerkt en gepolijst.

morgen ga ik nog eens plamuren en alles in de grondlak dan kan ik maandag de echte lak en dindsdag de blanke lak
woensdag de kappen bijwerken en opnieuw spuiten samen met nog wat klein spuldonderdag alle onderdelen polijsten
vrijdag in mekaar zetten zonder blok met olie en alles nieuw erop en eraan
zaterdag blok eronder en afstellen
zondag METING EN VLAMMEN als ik het haal teminste.mvg,
virgil
29 juni 2010 om 13:05 #274474heey,
vandaag mijn frame helemaal afgewerkt en gepolijst echt ongelofelijk mooi resultaat blinkt als een gek
en echt mooi gelukt verder staan de kleuren echt mooi op elkaar zwart wit en blauw echt super ik
zal zo snel mogelijk foto’s maken.mvg,
virgil
29 juni 2010 om 13:15 #274537ik heb dezelfde handvatjes 😉 maar dan zwart/grijs. 100x beter dan die harde plastiek standaard ondingen.
29 juni 2010 om 19:10 #278013heey,
hier al snel wat foto’s gemaakt er zit nog op sommige plaatsen afplaktape maar morgen staat het frame in elkaar.
hier de voorvork met spatbord

is lichter dan op de foto’s de kleur wel te verstaan.het frame
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-TFCI4SIL-D.jpg]” />
verdere vorderingen volgen morgen
tevens haal ik morgen mijn nieuwe verzekerde ciao mix op met 5spaaks en mooi blank zwart hihi en dan opvoeren
en naar school ermee als ik me rijbewijs heb xd30 juni 2010 om 13:51 #278020haha ziet er goed uit man
30 juni 2010 om 14:04 #278021ziet er geinig uit, dat verbouwd frame
30 juni 2010 om 16:40 #278022heey,
hier nog wat foto’s van vandaag ben nog even bezig geweest maar nog lang niet klaar ermee
de foto’s:

en nog een filmpje
en mijn nieuwe vespa die wordt nog opgeknapt en 5spaaks voor als ik 16 ben.

hoop dat jullie het een beetje mooi vinden?
30 juni 2010 om 16:49 #278023Dat is de oude Ciao van Sander van den Berg uit Beesel:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.