- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juni 2010 om 21:02 #277778
heey jongens,
ik heb weer heel wat bedacht ik zal jullie verassen
maar het wordt helaas een nieuw frame en dus een heel nieuw project eigelijk omdat ik weer een nieuw frame
ga gebruiken.foto’s komen nog maar ik heb dus al een kruk een ontsteking een cilinder en nog iets maar dat komt nog.
gr
4 juni 2010 om 21:33 #277779mijn 80cc blok staat compleet te koop.
gr
4 juni 2010 om 22:48 #277780Das een verstandig besluit ook al lever je wat in op vespa blok looks.
Je hebt straks wel een mooie sterke basis met genoeg keuze in cilinders
5 juni 2010 om 09:28 #277781ja klopt nu kan ik wel echt zeeeer hoge snelheden halen met zulk spul.
en dan heb ik meer zekerheid van het langer meegaan van mijn dure onderdelen die er dan op komen
ipv dat na 500km de krukas breekt.gr
5 juni 2010 om 19:03 #277784ik heb iets beters bedacht peugeot 103 super blok:

malossi malossi malossi malossi binnerotor malossi malossi…
graag reacties!
gr
5 juni 2010 om 23:01 #277785Z,on malossi blokje heb ik ook hangen en dat zijn zeker leuke blokjes

Nu nog even knap eronder lassen en gaan met die banaan
Idee heb btw zeker van arvid?
Want die heb ik wel eens over peugeot 103 blokjes horen praten voor onder een vespa.6 juni 2010 om 07:16 #277786@speedbuxy: now ik was bij een goede kennis voor een karterhelf van een minarelli horizontaal
hij heeft echt elke brommer of onderdeel liggen dus we waren op zoon klein oud zoldertje waar nog van alles stond
en je over 2000 dinge struikeld en toe had hij daar aan de muur nog zo een paar rekjes van houd
waar nog een aantal mooie blokjes in stonden.als volgd had ik mijn carterhelfd gevonden en liep ik me plotseling tegen dit blok op
echt ik dacht wat is dat voor klein ding maar aan het carter te zien was het dus een 103 blok
met binnerotor en alles van malossi ik dacht … dat blok moet ik zeker hebben en is zo miniscuul klein.toen 20 euro betaald en meegenomen xd niet normaal maar ja volgens mij bedoelde hij 200 euro haha
thuis alles uit elkaar gedraaid nu blijkt dat elk ding van malossi is en de kras gewoon nieuw en
de cilinder heeft volgens mij nog geen km gelopen.ik zal foto’s maken als alles gezandstraald is.
hier een filmpje van wat ik voor blokje zoiets heb:
gr
6 juni 2010 om 08:38 #277787Whooow, ziekelijk blokje voor zon prijse..
ik ben jaloers..
6 juni 2010 om 09:26 #277788Ja en of die dingen hard willen.. Is zo’n geheel malossi blokje nou veel waard of niet? Want dan weet ik wel een leuk projectje voor in de toekomst:P
6 juni 2010 om 11:11 #277796heel duur want allen de vario voor kost al 180-190 de binnerotor is zeldzaam en de carters zullen niet goedkoop
zijn de cilinder is nergens anders te vinden heb op heel internet pas 1 gezien en de krukas is nergens
te vinden.dus in totaal als je dit nieuw wil kopen wat toch niet kan schat ik op zoon 900 euro want alleen de cilinder
heb ik ergens gezien voor 275 euro maar die is niet meer te verkrijgen.gr
6 juni 2010 om 13:01 #277798dan moet die gast die het voor 20 verkocht heeft echt niet slim zijn haha :lol
Waarom zou iemand zoveel in zo’n blok steken, ik bedoel steek eens 900 euro in een minerali horizontaal blok daar zit veel meer in..Denk je hem op de thorn-meeting eind deze maand al af te hebben? Wil hem namelijk wel zien [al heb je dan wel nog genoeg te doen komende 3 weken wil je hem dan al helemaal klaar hebben :)]
6 juni 2010 om 13:16 #277799Even een toevoeging op het blokje, de binnenrotor is niet van malossi maar van motoplat. Zijn goede ontstekingen hoor, zit er ook één op mijn crossmotor.
6 juni 2010 om 15:32 #277802leuk project ben erg benieuwd.
vet blokje ook,, alleen denk ik dat je voor dat blokje wel meer dan 900 kan krijgen:P6 juni 2010 om 16:09 #277803heey,
ik heb alles uit elkaar liggen en de krukas is echt nieuw of zo heeft volgens mij alleen in elkaar gezeten
hier een paar foto’s:

de cilinder let niet op de oude en zeer verslete pakking:

de vario voor is bijna net zo groot als mijn 2g polini koppeling:

carter moet nog gestraald worden:

@leon: ik weet niet of ik het af krijg omdat ik ook nog proefwerkweek krijg net nu ook nog.
@tv mierlo: ik weet dat het een motoplat binnerotor is.
@sjbtje: oke bedankt ik zou niet weten wat het precies waard is omdat bijna niets ervan nog gemaakt wordt.gr
6 juni 2010 om 23:36 #265193Dat ziet er idd nog zeer netjes uit

Vind de cilinder wat minder moet ik zeggen want er zijn mooiere kits voor peugeot 103 te krijgen.
Maar voor die prijs blijft het een top koopje
Cilinder lijkt trouwens wel 50cc gezien het dikke cilinderhemd op de voet? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.