- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 oktober 2009 om 08:31 #275159
Dat verstand mag dan wel nader onderzocht worden want ik ken nog geen motoren die constant open staan voor atmosferische druk, een inlaat moet afgesloten worden of het nou door membraan, zuiger, krukas, klep of schijf gebeurt.
Als voorbeeld kun je jezelf afvragen hoe een vespa blokje loopt waarvan de inlaat iets lekt(dus geen gat van 20*20 maar een miniscule kier).
27 oktober 2009 om 16:33 #275292oo ja je hebt toch gelijk ik heb er nu toch al gemaakt met membraam dus er is geen probleem
straks komen de foto’s van het carter de rest licht nog in de werkplaats daar kan ik zaterdag pas bij
gr
4 november 2009 om 10:27 #275375hallo
vanmiddag heeft toch nog iemand een poging gedaan om me te helpen met mijn brommer en het is GELUKT
dus het gaat toch door het is weer perfect de lak houd weer en hij is al bijna klaar.heb straks nog de velgen gespoten zien er echt te vet uit!!
er komen nog foto’s van de zijinlaten heb niet veel tijd gehad invm de problemen van mijn frame en griep
dus het project loopt weersorrie voor het foute bericht
mvg,
virgil
7 november 2009 om 08:13 #275400hallo,
ik ben klaar met mijn frame en velgen vandaag komen de kappen en de rest van de onderdeeltjes aan de beurt
ik heb alleen 1 probleem hoe kan het dat gewone primer niet op mijn plastic hecht terwijl er opstaat dat je
er veel soorten plastic mee kan spuiten maar er treed toch steed een chemische reactie op
nu is dit bij mij niet het geval maar bij een vriend van me wel kan hij hier iets aan doen bijv.
de kap met de hand in de grondlak zetten met een roller ??ik heb me een luchthapper op de plaats waar de koppeling zit gemaakt en wil er race gaas achter maken kan ik dit
met gewone epoxie vastlijmen??ik heb besloten om eens over 9 dagen mijn cilinder te gaan bestellen ik denk of een 46mm polini of een 43mm malossie
in het volgende jaar komt de simonini engine proff getund door xsh of epc met 28mm vlakschuif
ik ga met poli rijden maar kan deze onbeperkte snelheid aan (snelheid) geen power want ik wil graag 130 kunnen halen
maakt niet uit wat het kost ander haal ik me sprogatti motori engine kijk ik weltrouwens nog even over iets anders wanneer is er nog eens een meeting in de buurt van roermond dan kan ik daar heen komen?
zal vandaag nog een hele hoop foto’s posten van alles wat gespoten is.
ik heb er trouwens al 56 spuitbussen door gejaagd is niet normaal maar ja het is maar zo komt omdat ik dingen 2 maal heb
moeten spuiten.mvg,
virgil
7 november 2009 om 08:39 #275401hallo,
nog een vraagje ik ben van plan om over 9dagen dit te gaan bestellen maar nu is mijn vraag of dit ook
goed hard loopt en goede kwaliteit is over het volgende:de 46mm polini 80cc van jmpb
de ninja uitlaat
gekotterde carters
en getunde krukas
max tuned inlaat en spoelpoorten
cilinder uitlaatpoort tunen
en spoelpoorten laten tunen
70polie
strakkeren trekveertjes voor harder te trekken natuurlijk
1313 caburateur
of de zelfgemaakte zijinlaat met earox membraam en carbonnen plaatjes
en alles mooi netjes ingereden
ik denk dat ik dan een leuke snelheid heb of niet dan ??mvg,
virgil
7 november 2009 om 08:47 #27540270polie
strakkeren trekveertjes voor harder te trekken natuurlijkwaarom geen vario? 😉
voor de rest wel net blokje 😀7 november 2009 om 09:15 #275403ja die komt natuurlijk ook nog he ik kan niet alles in een keer kopen maar hij komt er zeker bij
met malossie vertanding natuurlijkgr
7 november 2009 om 09:35 #275404virgil :
hallo,ik ben klaar met mijn frame en velgen vandaag komen de kappen en de rest van de onderdeeltjes aan de beurt
ik heb alleen 1 probleem hoe kan het dat gewone primer niet op mijn plastic hecht terwijl er opstaat dat je
er veel soorten plastic mee kan spuiten maar er treed toch steed een chemische reactie op
nu is dit bij mij niet het geval maar bij een vriend van me wel kan hij hier iets aan doen bijv.
de kap met de hand in de grondlak zetten met een roller ??ik heb me een luchthapper op de plaats waar de koppeling zit gemaakt en wil er race gaas achter maken kan ik dit
met gewone epoxie vastlijmen??ik heb besloten om eens over 9 dagen mijn cilinder te gaan bestellen ik denk of een 46mm polini of een 43mm malossie
in het volgende jaar komt de simonini engine proff getund door xsh of epc met 28mm vlakschuif
ik ga met poli rijden maar kan deze onbeperkte snelheid aan (snelheid) geen power want ik wil graag 130 kunnen halen
maakt niet uit wat het kost ander haal ik me sprogatti motori engine kijk ik weltrouwens nog even over iets anders wanneer is er nog eens een meeting in de buurt van roermond dan kan ik daar heen komen?
zal vandaag nog een hele hoop foto’s posten van alles wat gespoten is.
ik heb er trouwens al 56 spuitbussen door gejaagd is niet normaal maar ja het is maar zo komt omdat ik dingen 2 maal heb
moeten spuiten.mvg,
virgil
Je lult een partij slap, ik houd het niet voor mogelijk.
56 spuitbussen? van 20cl?
En WEER kom je met die setupvragen die je al 100 keer gesteld hebt en 100 keer beantwoord hebt gekregen! Misschien moet je eens proberen zelf je hersens te gebruiken en conclusies te trekken uit het advies wat je gekregen hebt. Ik weet dat het forum hiervoor o.a bedoeld is maar jij tilt het naar een nieuw niveau(het stellen van dezelfde vraag en het bekend maken van dezelfde plannen).
En gebruikt leestekens en hoofdletter anders gooi ik hem dicht, het is geen proletenforum.
7 november 2009 om 16:49 #275411Virgil ik denk neit dat jij(ik zelf ook niet).
die sprocattie aan de praat krijgt.
7 november 2009 om 17:04 #275412de zij inlaten vind ik anders wel veel belovend, benieuwd naar of en hoe het loopt 😀
7 november 2009 om 17:25 #275414opzich wel lachen hoor.
dan wil die de simo 2007 halen en daarna wil die het sprogatti motori engine halen.
1 vraagje:hebben jullie thuis de lotterij gewonen ofzo?8 november 2009 om 11:33 #275417inderdaad haha en ook nog een 56 verfbussen haha:pest
Dream on
8 november 2009 om 12:40 #275418denk dat dat een typfout is, dat hij 6 spuitbussen bedoelde ofzo. (Tenminste, al zijn posts komen nogal gehaast over dus daaruit maak ik op dat het wss een typfout is:P)
8 november 2009 om 13:28 #275419haha….
Hij komt wel een beetje ongeloofwaaridg over.
8 november 2009 om 16:49 #275394en post is wat foto’s dan word het ook wat geloofwaardiger;)
GTZ NV
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.