Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Dat verstand mag dan wel nader onderzocht worden want ik ken nog geen motoren die constant open staan voor atmosferische druk, een inlaat moet afgesloten worden of het nou door membraan, zuiger, krukas, klep of schijf gebeurt.

Als voorbeeld kun je jezelf afvragen hoe een vespa blokje loopt waarvan de inlaat iets lekt(dus geen gat van 20*20 maar een miniscule kier).

virgil
      Topic starter

oo ja je hebt toch gelijk ik heb er nu toch al gemaakt met membraam dus er is geen probleem

straks komen de foto’s van het carter de rest licht nog in de werkplaats daar kan ik zaterdag pas bij

gr

virgil
        Topic starter

hallo

vanmiddag heeft toch nog iemand een poging gedaan om me te helpen met mijn brommer en het is GELUKT
          dus het gaat toch door het is weer perfect de lak houd weer en hij is al bijna klaar.

heb straks nog de velgen gespoten zien er echt te vet uit!!

er komen nog foto’s van de zijinlaten heb niet veel tijd gehad invm de problemen van mijn frame en griep
          dus het project loopt weer

sorrie voor het foute bericht

mvg,

virgil

virgil
          Topic starter

hallo,

ik ben klaar met mijn frame en velgen vandaag komen de kappen en de rest van de onderdeeltjes aan de beurt
            ik heb alleen 1 probleem hoe kan het dat gewone primer niet op mijn plastic hecht terwijl er opstaat dat je
            er veel soorten plastic mee kan spuiten maar er treed toch steed een chemische reactie op
            nu is dit bij mij niet het geval maar bij een vriend van me wel kan hij hier iets aan doen bijv.
            de kap met de hand in de grondlak zetten met een roller ??

ik heb me een luchthapper op de plaats waar de koppeling zit gemaakt en wil er race gaas achter maken kan ik dit
            met gewone epoxie vastlijmen??

ik heb besloten om eens over 9 dagen mijn cilinder te gaan bestellen ik denk of een 46mm polini of een 43mm malossie
            in het volgende jaar komt de simonini engine proff getund door xsh of epc met 28mm vlakschuif
            ik ga met poli rijden maar kan deze onbeperkte snelheid aan (snelheid) geen power want ik wil graag 130 kunnen halen
            maakt niet uit wat het kost ander haal ik me sprogatti motori engine kijk ik wel

trouwens nog even over iets anders wanneer is er nog eens een meeting in de buurt van roermond dan kan ik daar heen komen?

zal vandaag nog een hele hoop foto’s posten van alles wat gespoten is.

ik heb er trouwens al 56 spuitbussen door gejaagd is niet normaal maar ja het is maar zo komt omdat ik dingen 2 maal heb
            moeten spuiten.

mvg,

virgil

virgil
            Topic starter

hallo,

nog een vraagje ik ben van plan om over 9dagen dit te gaan bestellen maar nu is mijn vraag of dit ook
              goed hard loopt en goede kwaliteit is over het volgende:

de 46mm polini 80cc van jmpb
              de ninja uitlaat
              gekotterde carters
              en getunde krukas
              max tuned inlaat en spoelpoorten
              cilinder uitlaatpoort tunen
              en spoelpoorten laten tunen
              70polie
              strakkeren trekveertjes voor harder te trekken natuurlijk
              1313 caburateur
              of de zelfgemaakte zijinlaat met earox membraam en carbonnen plaatjes
              en alles mooi netjes ingereden
              ik denk dat ik dan een leuke snelheid heb of niet dan ??

mvg,

virgil

venner90
              Bijdrager

70polie
                strakkeren trekveertjes voor harder te trekken natuurlijk

waarom geen vario? 😉
                voor de rest wel net blokje 😀

virgil
                Topic starter

ja die komt natuurlijk ook nog he ik kan niet alles in een keer kopen maar hij komt er zeker bij
                  met malossie vertanding natuurlijk

gr

Edjuh
                  Bijdrager

virgil :
                    hallo,

ik ben klaar met mijn frame en velgen vandaag komen de kappen en de rest van de onderdeeltjes aan de beurt
                    ik heb alleen 1 probleem hoe kan het dat gewone primer niet op mijn plastic hecht terwijl er opstaat dat je
                    er veel soorten plastic mee kan spuiten maar er treed toch steed een chemische reactie op
                    nu is dit bij mij niet het geval maar bij een vriend van me wel kan hij hier iets aan doen bijv.
                    de kap met de hand in de grondlak zetten met een roller ??

ik heb me een luchthapper op de plaats waar de koppeling zit gemaakt en wil er race gaas achter maken kan ik dit
                    met gewone epoxie vastlijmen??

ik heb besloten om eens over 9 dagen mijn cilinder te gaan bestellen ik denk of een 46mm polini of een 43mm malossie
                    in het volgende jaar komt de simonini engine proff getund door xsh of epc met 28mm vlakschuif
                    ik ga met poli rijden maar kan deze onbeperkte snelheid aan (snelheid) geen power want ik wil graag 130 kunnen halen
                    maakt niet uit wat het kost ander haal ik me sprogatti motori engine kijk ik wel

trouwens nog even over iets anders wanneer is er nog eens een meeting in de buurt van roermond dan kan ik daar heen komen?

zal vandaag nog een hele hoop foto’s posten van alles wat gespoten is.

ik heb er trouwens al 56 spuitbussen door gejaagd is niet normaal maar ja het is maar zo komt omdat ik dingen 2 maal heb
                    moeten spuiten.

mvg,

virgil

Je lult een partij slap, ik houd het niet voor mogelijk.

56 spuitbussen? van 20cl?

En WEER kom je met die setupvragen die je al 100 keer gesteld hebt en 100 keer beantwoord hebt gekregen! Misschien moet je eens proberen zelf je hersens te gebruiken en conclusies te trekken uit het advies wat je gekregen hebt. Ik weet dat het forum hiervoor o.a bedoeld is maar jij tilt het naar een nieuw niveau(het stellen van dezelfde vraag en het bekend maken van dezelfde plannen).

En gebruikt leestekens en hoofdletter anders gooi ik hem dicht, het is geen proletenforum.

CrossVespa
                    Bijdrager

Virgil ik denk neit dat jij(ik zelf ook niet).

die sprocattie aan de praat krijgt.

leon ciao
                      Bijdrager

de zij inlaten vind ik anders wel veel belovend, benieuwd naar of en hoe het loopt 😀

kleine911
                        Bijdrager

opzich wel lachen hoor.
                          dan wil die de simo 2007 halen en daarna wil die het sprogatti motori engine halen.
                          1 vraagje:hebben jullie thuis de lotterij gewonen ofzo?

CrossVespa
                          Bijdrager

inderdaad haha en ook nog een 56 verfbussen haha:pest

Dream on

Bartjee
                            Donateur

denk dat dat een typfout is, dat hij 6 spuitbussen bedoelde ofzo. (Tenminste, al zijn posts komen nogal gehaast over dus daaruit maak ik op dat het wss een typfout is:P)

CrossVespa
                              Bijdrager

haha….

Hij komt wel een beetje ongeloofwaaridg over.

niceVespa
                                Bijdrager

en post is wat foto’s dan word het ook wat geloofwaardiger;)

GTZ NV

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.