Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

og now langzaam optrekken is het ook zeker niet maar een klein beetje langzamer als met malossi vertanding
      scheelt zeer weinig en geeft me een inorme topsnelheid erbij dus ik klaag niet.

mvg,

virgil

virgil
      Topic starter

hier nog een foto waar hij gelast is en zo te zien is er niet veel van te zien zoals het zicht dus hoort:

het is tig gelast is al zeg ik het zelf zeer goed gelukt zonder enig wat scheef te trekken.

ik zou graag een filmpje willen maken maar het weer is niet al te best.

weet iemand wat voor snaar ik het best kan gebruiken omdat de poelie’s van de fox koppeling wat groter zijn in de breedte
        gezien en de malossi snaar nogal diep ligt en slap hij moet eigenlijk heel klein beetje breder en denk dat de lengte goed is.

weet iemand een maatje voor me?

alvast bedankt he:thumb

mvg,

virgil

virgil
        Topic starter

heey jongens,

hier nog wat filmpjes straks gemaakt net beetje afgesteld maar de v-snaar slipt weer als een gek
          en heb hier ook nog de mallosi vertanding en gewone achterkoppeling dus hij gaat nog veel harder als ik de
          fox clutch erop zet maar daar moet ik eerst een andere v-snaar voor halen

hier de filmpjes:

hoop dat jullie het wat vinden:bier

maar ik ben van het weekend op vakantie dus kan dat ik niet kan reageren.

mvg,

virgil

hansieb
          Moderator

Had graag een filmpje gezien van het optrekken 😉

virgil
            Topic starter

heey,

ik ben weer terug en ik zal kijken of ik deze week nog een filmpje van het optrekken maak want
              mijn v-snaar is weer aan het slippen misschien dat ik dan even gelijk een filmpje maak met de fox clutch.

we zijn 3 dagen gaan vissen en toch een paar mooie vangste gehad.

mvg,

virgil

virgil
              Topic starter

heey jongens,

hier nog wat foto’s:

de fox clutch

en mijn eigen gemaakt voetsteuntje van rvs is nog niet klaar moeten ook nog in de andere richting
                gripstrepen.

mvg,

virgil

LeonM93
                Bijdrager

Fox snaar hoort dacht ik 15mm breed te zijn,
                  ziet er altijd wel gruwelijk uit een fox clutch

virgil
                  Topic starter

heey,

ik ben voor een 14 snaar aan het kijken want anders heb ik bijna niets meer aan de voorvario want dan
                    ligt de snaar al bovenin.

als volgd ga ik mijn brommmer spuiten overnieuw want ik vind het onverantwoord rijden met dat frame
                    dus alles zandstralen en overal verstevegingen aanbrengen.

hij blijft de zelfde kleuren alleen een heeeeeel klein beetje lichter blauw.

mvg,

virgil

ArvidW
                    Donateur

Ziet er strak uit Virgil, voetstepje is prachtig.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Bartjee
                      Donateur

Mooi werk Virgil, fox clutch is ook goed gelukt zie ik. Zou wel graag een filmpje willen zien van het optrekken:) En enig idee wat de top nou is?

(En niet té licht blauw he, dan lijkt ie dadelijk te veel op mijn kleur:P)

virgil
                        Topic starter

heey bedankt voor de leuke reacties!

@Bartjee: hij wordt maar een klein beetje lichter dus gewoon om het zwart wat mooier uit te doen komen.
                          de snelheid was eerst al zeer hoog en dat was met 100mm schijven en 1:9 vertanding met wielies hihi maar
                          nu wordt het fox clutch met 100mm schijven dus worden al stuk kleiner en tevens ook nog eens een 1:7.5 vertanding
                          dat gaat dus wel merkbaar verschil zijn hoor zou dus niet zeker durven zeggen wat hij haalt.
                          even nog over de kleur mijn honda was ook wat lichter hier even 2 foto’s om de honda en ciao van me te vergelijken:

honda

ciao

en verder net nog even snel een filmpje gemaakt met fox clutch nog niet gereden ivm veel te slappen trekveren en durkveer
                          ik heb nu een polini koppeling met gele durkveer eens kijken hoe dat het doet

hier even een linkje naar youtube:

kan iemand me zeggen hoe ik de filpjes gelijk op het forum zet?

mvg,

virgil

Martijnvanheerde
                          Donateur

Bartjee :
                            Mooi werk Virgil, fox clutch is ook goed gelukt zie ik. Zou wel graag een filmpje willen zien van het optrekken:) En enig idee wat de top nou is?

(En niet té licht blauw he, dan lijkt ie dadelijk te veel op mijn kleur:P)

:pest

Hahaha tegen welke blauwe heb je dat nog niet gezegd?:P:P

virgil
                            Topic starter

heey,

hier nog wat foto’s van de polini koppeling heeft iemand ervaring met deze koppeling dan hoor ik het graag.
                              ik vind het wel gek dat je ze zo moet afstellen met de moertjes vast te schroeven.

even kijken voor ik de schijven begin af te draaien.

mvg,

virgil

hansieb
                              Moderator

@virgil

Youtube filmpjes hier op het forum zetten -> http://vespa-ciao.nl/page.php?id=133

virgil
                                Topic starter

@hansieb: bedankt het is gelukt!

gr

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.