- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 mei 2010 om 17:45 #277454
og now langzaam optrekken is het ook zeker niet maar een klein beetje langzamer als met malossi vertanding
scheelt zeer weinig en geeft me een inorme topsnelheid erbij dus ik klaag niet.mvg,
virgil
11 mei 2010 om 17:06 #277465hier nog een foto waar hij gelast is en zo te zien is er niet veel van te zien zoals het zicht dus hoort:

het is tig gelast is al zeg ik het zelf zeer goed gelukt zonder enig wat scheef te trekken.
ik zou graag een filmpje willen maken maar het weer is niet al te best.
weet iemand wat voor snaar ik het best kan gebruiken omdat de poelie’s van de fox koppeling wat groter zijn in de breedte
gezien en de malossi snaar nogal diep ligt en slap hij moet eigenlijk heel klein beetje breder en denk dat de lengte goed is.weet iemand een maatje voor me?
alvast bedankt he

mvg,
virgil
14 mei 2010 om 07:27 #277486heey jongens,
hier nog wat filmpjes straks gemaakt net beetje afgesteld maar de v-snaar slipt weer als een gek
en heb hier ook nog de mallosi vertanding en gewone achterkoppeling dus hij gaat nog veel harder als ik de
fox clutch erop zet maar daar moet ik eerst een andere v-snaar voor halenhier de filmpjes:
hoop dat jullie het wat vinden:bier
maar ik ben van het weekend op vakantie dus kan dat ik niet kan reageren.
mvg,
virgil
14 mei 2010 om 11:22 #277488Had graag een filmpje gezien van het optrekken 😉
16 mei 2010 om 17:44 #277523heey,
ik ben weer terug en ik zal kijken of ik deze week nog een filmpje van het optrekken maak want
mijn v-snaar is weer aan het slippen misschien dat ik dan even gelijk een filmpje maak met de fox clutch.we zijn 3 dagen gaan vissen en toch een paar mooie vangste gehad.
mvg,
virgil
19 mei 2010 om 20:54 #277558heey jongens,
hier nog wat foto’s:
de fox clutch

en mijn eigen gemaakt voetsteuntje van rvs is nog niet klaar moeten ook nog in de andere richting
gripstrepen.

mvg,
virgil
19 mei 2010 om 21:35 #277559Fox snaar hoort dacht ik 15mm breed te zijn,
ziet er altijd wel gruwelijk uit een fox clutch20 mei 2010 om 05:07 #277560heey,
ik ben voor een 14 snaar aan het kijken want anders heb ik bijna niets meer aan de voorvario want dan
ligt de snaar al bovenin.als volgd ga ik mijn brommmer spuiten overnieuw want ik vind het onverantwoord rijden met dat frame
dus alles zandstralen en overal verstevegingen aanbrengen.hij blijft de zelfde kleuren alleen een heeeeeel klein beetje lichter blauw.
mvg,
virgil
20 mei 2010 om 05:59 #277561Ziet er strak uit Virgil, voetstepje is prachtig.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno20 mei 2010 om 13:28 #277557Mooi werk Virgil, fox clutch is ook goed gelukt zie ik. Zou wel graag een filmpje willen zien van het optrekken:) En enig idee wat de top nou is?
(En niet té licht blauw he, dan lijkt ie dadelijk te veel op mijn kleur:P)
20 mei 2010 om 16:16 #277562heey bedankt voor de leuke reacties!
@Bartjee: hij wordt maar een klein beetje lichter dus gewoon om het zwart wat mooier uit te doen komen.
de snelheid was eerst al zeer hoog en dat was met 100mm schijven en 1:9 vertanding met wielies hihi maar
nu wordt het fox clutch met 100mm schijven dus worden al stuk kleiner en tevens ook nog eens een 1:7.5 vertanding
dat gaat dus wel merkbaar verschil zijn hoor zou dus niet zeker durven zeggen wat hij haalt.
even nog over de kleur mijn honda was ook wat lichter hier even 2 foto’s om de honda en ciao van me te vergelijken:honda

ciao

en verder net nog even snel een filmpje gemaakt met fox clutch nog niet gereden ivm veel te slappen trekveren en durkveer
ik heb nu een polini koppeling met gele durkveer eens kijken hoe dat het doethier even een linkje naar youtube:
kan iemand me zeggen hoe ik de filpjes gelijk op het forum zet?
mvg,
virgil
20 mei 2010 om 16:19 #277563Bartjee :
Mooi werk Virgil, fox clutch is ook goed gelukt zie ik. Zou wel graag een filmpje willen zien van het optrekken:) En enig idee wat de top nou is?(En niet té licht blauw he, dan lijkt ie dadelijk te veel op mijn kleur:P)
:pest
Hahaha tegen welke blauwe heb je dat nog niet gezegd?:P:P
20 mei 2010 om 16:55 #277564heey,
hier nog wat foto’s van de polini koppeling heeft iemand ervaring met deze koppeling dan hoor ik het graag.
ik vind het wel gek dat je ze zo moet afstellen met de moertjes vast te schroeven.

even kijken voor ik de schijven begin af te draaien.
mvg,
virgil
20 mei 2010 om 17:30 #277565@virgil
Youtube filmpjes hier op het forum zetten -> http://vespa-ciao.nl/page.php?id=133
20 mei 2010 om 18:53 #277567@hansieb: bedankt het is gelukt!
gr
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.