Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

tuurlijk komen daar filmpjes van is gewoon te vet.

gr

FonS
      Bijdrager

Mag ik vragen waarom je mijn advies negeert en alwéér over die vertanding begint?

FonS :
        Even over de vertanding, JMPB heeft hem sinds vandaag weer. Ik snap alleen niet waarom je denkt dat bestellen bij JMPB gemakkelijker is dan bij Mopshop…
        Bij JMPB kost hij 79 euro + 7,50 verzendkosten = 86,50. Bij Mopshop kost hij 67,80 euro + 8 euro verzendkosten = 75,80.
        Inclusief verzenden is hij dus nog goedkoper dan bij JMPB ex verzenden!
        Daarom begrijp ik JMPB ook even niet, waarom iets in voorraad nemen als je het zoveel duurder moet maken dan bij een andere shop?

Anyway, Mopshop is net als iedere andere webshop. Je doet je spullen in het mandje, vult je gegevens in, betaald en klaar!
        Denk er alleen aan: je moet wachten op hun mailtje met de exacte prijs, omdat ze eerst moeten uitzoeken wat de verzendkosten zijn.
        Voor een klein pakket is dat bij mij altijd 8 euro geweest, ik heb er vorige week nog besteld.
        Zelfs een mega doos met 2 banden en een hoop klein spul heeft me 8 euro gekost, die was niet echt zwaar dus het zal meer om gewicht draaien.

Ik zal het nog maar eens zeggen, misschien dat het kwartje dit keer wel valt: koop de CIF vertanding bij Mopshop!
        Goedkoper dan bij JMPB, minder kans op stroef lopen dan bij de Malossi vertanding.

hansieb
        Moderator

Op verzoek van virgil even de bezem er door gehaald. Ik ga er vanuit dat het nu weer een frisse perso wordt 😉

virgil
          Topic starter

heey,

nog wat gedaan ik was aan het proberen mijn zij inlaatblok te laten lopen nu had ik dus een probleem dat
            mijn poorten zo groot waren en ze dus niet meer normaal in het carter pasten dus heb ik alles
            goed ontvet en hier kneedbaar staal op gedaan zodat alles mooi egaal is.

tevens was mijn kop en cilinder een beetje beschadigd waardoor hij aan de kop lekte dit heb ik opnieuw gevlakt op
            een glasplaat hier de foto’s:

hier nog een foto van mijn DR krukas in speedengine:

aan het werk:

hier ligt het speedengine eronder trok ook dikke auto wheelie’s

proberen om woensdag alles weer mooi in elkaar te hebben als ik alles heb morgen is de vertanding er ook

gr

CrossVespa
            Bijdrager

KIjk dat is nou een mooie update….:D

Ga zo door

goedguus
              Bijdrager

en dan reageert er niemand omdat niemand het meer volgt 😛

wat voor krukas gebruik je nu dan? een dr of pinasco?

Frankie
                Bijdrager

Nice 😀 ziet er goed uit je ciao !

virgil
                  Topic starter

bedankt voor de reacties!

@goedguus: ik had in speedengine een DR krukas zitten in mijn zij inlaatblokje een pinasco

ik heb vandaag mijn malossi vertanding gemonteerd en loopt op rolletjes is toch een heel verschil
                    tussen 13/1 en 9/1 zit mooi in elkaar met nieuwe olie en revisieset.

gr

virgil
                    Topic starter

now vandaag was weer leuk mijn blokje loopt weer is alleen speedengine mijn volgende stap
                      wordt dat ik mijn speedengine met zij inlaat ga maken omdat me dit beter lijkt en sneller dan orgineel
                      nu is het volgende probleem mijn pinasco krukas is gaar de schimringen tussen de drijfstang zijn op
                      hij schuurd dus aan.

straks ik zit te rijden in een keer wat zie ik daar:boos:boos een politie auto ik schrik me dus te pletter
                      en ga snel richting huis tot ik weer een doorhad dat hij achter me reed toen ben ik hem snel via een voetgangerspaatje
                      gepeerd heb de schrik van mijn leven weer is al de 2de keer in het jaar.

verder de malossi vertanding gaat echt super loopt echt veeeeel harder en trekt nog steeds op een wiel dus :thumb
                      nu kan er dus ook een filmpje gemaakt worden.

mvg,

virgil

CrossVespa
                      Bijdrager

Okee mooie update….:D

Jaja die wouten zijn irritant he:((
                        Bij ons stikt het van de wouten ik kan geen eens meer rustig een over het weiland rijden-.-

Maar ja ontopic….:D
                        Verheug me op een goed filmpje

SjoerdCiao
                        Donateur

Haha, wear achternoagezeate menke:P

virgil
                          Topic starter

heey jongens,

gisteren nog wat foto’s gemaakt en ook 2 filmpjes

het was echt mooi weer alleen wat veel wind maar ja dat is niet zo erg hij liep
                            echt mooi na ik er even wat aan had gesleuteld.

http://www.youtube.com/user/virgilverheyden?feature=mhw4#p/a/u/1/e4AupgJzASw

nu verder aan mijn zij inlaat blokje!

LeonM93
                            Bijdrager

nicee

als ik jou was zou ik trouwens wel met zulke snelheden een helmpie op je knar zetten 😕

leon ciao
                              Bijdrager

mooie ciao zo te zien bij het voetbalveld van mofert gefilmpd bahbah heb vorige week moest ik daar spelen, was rechtstreeks gegaan omdat dat voor mij korter was, heb ik ram lang naar gezocht wist niet dat ze een helemaal nieuw complex hadden :lol

oja paste de v-snaar die jullie gisteren van mij hebben meegenomen?

CrossVespa
                                Bijdrager

Nicee man……:D

Hoe hard ging die op dat filmpje nou ….? 90?

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.