Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

het loopt gewoon van achter tot boven het ziet er zoiets uit als de kap alleen wat tussen het frame past

maar ik ga zondag een nieuwe maken van alluminium want rvs is best zwaar vooral als je van 4 mm pakt

VoNcKjE
      Bijdrager

goed te merken dat jij hout bewerking doet! alu als plaatstaal is slap en bros beter hou je het op rvs want alu gaat kapot!
        is maar een tip kijk maar wat je ermee doet;)

virgil
        Topic starter

best domme opmerking want je weet niet eens het halve verhaal:pest

ik neem alluminium dat word gespoten aangezien er dan een beschermlaag op zit
          kan er geen vocht het aluminium laten bros worden trouwens ik denk dat ik meer met metaal doe dan met dat klote hout
          doe misschien net 6 uur per week met hout en misschien wel 20 metaal dus ik denk dat ik meer van metaal dan van hout
          weet hoor:thumb

en in 1 ding heb je gelijk als alluminium door vocht word aangetast dan gaat het bros worden MAAR
          ten 1ste mijn brommer staat altijd binnen in een garage die 20 graden warm is en bijna geen vocht hangt
          en mijn brommer wordt nooit gebruikt bij nat weer.

trouwens ik ben aan het denken om volgende maand malossi vertanding te gaan halen maar
          ik heb met sil gepraat en hij zei dat de malossi vertanding bij hem niet soepel draaide
          en heb tevens gehoord dat hij soms niet past klopt dat?

mvg,

virgil

goedguus
          Bijdrager

koop je toch de cif 1:9.5 vertanding op mopshop.de?

virgil
            Topic starter

waarom zou ik hem niet bij jmpb bestellen?

is toch makkelijker of niet?

SjoerdCiao
              Donateur

JMPB heeft deze niet ofwel?

goedguus
                Bijdrager

nee idd hebben ze wel gehad maar hebben ze nu niet meer

SpeedDemon
                  Bijdrager

Ik vind toch dat Vonkje gelijk heeft. Ik doe pas 15 jaar metaal. RVS is taai en alu kan daar als verstevigings strip niet aan tippen of je moet het werkelijk dik maken en dan bedoel ik een mm of 15.

virgil
                    Topic starter

15mm :no denk na 15mm dan kan ik net zo goed gepanserd staal erop maken maar ik ben nu aan het denken
                      om het van gewoon staal te maken en niet van rvs opnieuw omdat staal toch meestal sterker is dan rvs als je
                      het in het algemeen bekijkt.

gr

thei

rvs is veel taaier dan staal dt is het hele eijer eten
                        ik heb nog een stuk mms plaat liggen van 10 dik dr kun je het ook uit maken
                        bdw mms is gepanserd staal 😛 maarja gwn een normale 5mm plaat is al genoeg je hebt geen 100 pk onder je hoor this een vespa en die 2 kilo zwaarder zal egt nix uitmaken dan val je die maar af dn heb je de zelfde prestatiea haha

SpeedDemon
                        Bijdrager

Ik heb je op de meeting niet gesproken maar begin zo wel een beeld te vormen. Ik hoef over dit soort dingen niet na te denken ik bouw pas 15 jaar machines. Maar goed, ik wens je het beste!

FonS
                          Bijdrager

Even over de vertanding, JMPB heeft hem sinds vandaag weer. Ik snap alleen niet waarom je denkt dat bestellen bij JMPB gemakkelijker is dan bij Mopshop…
                            Bij JMPB kost hij 79 euro + 7,50 verzendkosten = 86,50. Bij Mopshop kost hij 67,80 euro + 8 euro verzendkosten = 75,80.
                            Inclusief verzenden is hij dus nog goedkoper dan bij JMPB ex verzenden!
                            Daarom begrijp ik JMPB ook even niet, waarom iets in voorraad nemen als je het zoveel duurder moet maken dan bij een andere shop?

Anyway, Mopshop is net als iedere andere webshop. Je doet je spullen in het mandje, vult je gegevens in, betaald en klaar!
                            Denk er alleen aan: je moet wachten op hun mailtje met de exacte prijs, omdat ze eerst moeten uitzoeken wat de verzendkosten zijn.
                            Voor een klein pakket is dat bij mij altijd 8 euro geweest, ik heb er vorige week nog besteld.
                            Zelfs een mega doos met 2 banden en een hoop klein spul heeft me 8 euro gekost, die was niet echt zwaar dus het zal meer om gewicht draaien.

virgil
                            Topic starter

hallo,

maar ik wil malossi vertanding wat is dat 9:1 ja he dan ga ik toch daar voor.

mvg,

virgil

virgil
                              Topic starter

oo ja ik maak het toch overnieuw van rvs omdat jullie me dit ook aanraden en hoef ik ook niet al
                                dat spul voor te spuiten en zo weer te halen dus rvs wordt het houd ook langer de mooie kleur van rvs:D

denk aan een plaat van 4mm of 5mm ?

gr

dylanvespa
                                Bijdrager

goedguus :
                                  nee idd hebben ze wel gehad maar hebben ze nu niet meer

ze hebben ze weer in stok sinds kort

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.