- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 februari 2010 om 16:03 #276569
is al opgelost staat nu perfect maar hij licht weer uit elkaar ivm meting thorn zondag
even alles poetsen.gr
17 februari 2010 om 05:50 #276571gisteren nog flink aan de slag geweest met van alles en nog wat nog wat foto’s ervan gemaakt
foto’s van mijn frame hoe het er nu nog bij staat in de schoonmaak:D :

hier een foto van jeroen zijn zij inlaat die van mij is bijna het zelfde alleen een ander spruitstuk erop gezet
voor 21mm cab. en powerbox.
hier de foto van mijn 5spaker met schijfrem:

heb mijn koppelhuis ook nog even goed geschuurd en in de hittebestendige lak gezet:

vandaag ga ik de remklauw houder proberen te maken het begin is er al
maar moet nog hier en daar iets aan gebeuren.mvg,
virgil
18 februari 2010 om 08:42 #276576jongens,hier nog wat foto’s van alles wat ik gisteren heb gedaan en heb gekregen en in elkaar heb gezet:
als eerste en waar ik ook super blij mee ben DE PINASCO KRUKAS :

hij is echt in super staat en heb het ook now zo weten de regelen dat ik fijn met piston lager kan rijden
ipv bronzen bus ik ben echt super blij ermee ziet er ook weer gelijk een stuk professioneler eruit vind ik:D:D:Dals volgd heb ik met jeroen70 ons blokje in elkaar gezet voor de meting a.s. zondag de membraam cilinder dus
het ging wat traag maar na een aantal uren klommelen kregen we er toch geluid uit hij loopt echt super vind ik
hier de foto van het blokje:

we hebben de inlaat op de cilinder afgedich ivm een zij inlaat wat toch handiger is we laten hem misschien 10 km er mee
lopen en dan maken we na de meting de inlaat van de cilinder zelf erop.als laatste heb ik gisteren nog een blokje in elkaar gezet met een avionic 90cc cilinder echt een monster van
een cilinder de zuiger is bijna net zo groot als mijn hand niet normaal maar echt super om hem te mogen monterenhier de foto ervan:

gisteren was dus super d

mvg,
virgil
18 februari 2010 om 09:57 #276577Hee virgil,
Wat is de staat van die avionic?
Mocht je een keer overmaat zuiger zoeken en de cilinder willen honen, moet je maar een PM sturen.
Kan aan die zuigers komen. 😛 ( btw zijn niet goedkoop 🙁 )Mooie cilinder(s)
18 februari 2010 om 13:57 #276578Dan heb je niet zo’n grote hand ofwel Virgil?:P Haha.
Blokje ziet er goed uit, ben benieuwd hoe je zelfbouw zij inlaat rijdt op de meeting;)
18 februari 2010 om 18:15 #267783haha ja 😀
hier heb ik nog een paar foto’s van mijn blokje nu het in elkaar zit
ziet er al zeg ik het zelf prachtig uit echt mechtig mooihier de foto’s:

veel werk maar dat is niet erg het loont zich toch wel eens he!
hier nog 1tje met uitlaat enz.

en hier de zij inlaat van jeroentje ook super mooi en met membraam cilinder loopt super!!

hier nog een foto van een aantal onderdelen die vanmorgen aan de deur stonden besteld bij jmpb:

pinasco kruk nogmaals:

en blokje:

gr
18 februari 2010 om 19:15 #275355Oeh spannend, ik ben ook als een gek aan het knutselen. Succes en tot in Thorn!
19 februari 2010 om 07:56 #276580@ speedDemon: bedankt he jij natuurlijk ook!
now, gisteren heb ik nog mijn kappen afgemaakt en ziet er echt mooi uit
nu moet ik mijn velgen nog klaar maken reviseren enz. en poetsen
als die eronder liggen hang ik het blokje eronder en dan kijken of hij een beetje fatsoendelijk wil lopen tegen dan
het is vandaag vrijdag dus morgen is de laatste dag om nog wat te gaan afstellen!laat ons bidden 😀
hopelijk wordt het een beetje fatsoendelijk weer zondag anders is het ook een beetje but maar er valt niets aan te doen.
zal straks nog wat foto’s en misschien een filmpje maken als het weer er naar is.
mvg,
virgil
19 februari 2010 om 16:10 #263858hoef je niet naar school ofzo:D
Mooi blokje, ben benieuwd naar een filmpje
19 februari 2010 om 16:14 #263847heey,
nog een vraagje is een malossi too bad 27mm iets voor op een vario met polini voorvario 100mm schijven
1:13 vertanding trekt dat hard op?gr
19 februari 2010 om 16:22 #263843Een too bad wil best optrekken, maar het maakt eigenlijk niet uit want als je de vario goed afstelt trekt hij altijd goed op, zeker met 1:13.
19 februari 2010 om 18:07 #263472
theivirgil :
jongens,hier nog wat foto’s van alles wat ik gisteren heb gedaan en heb gekregen en in elkaar heb gezet:als eerste en waar ik ook super blij mee ben DE PINASCO KRUKAS :

hij is echt in super staat en heb het ook now zo weten de regelen dat ik fijn met piston lager kan rijden
ipv bronzen bus ik ben echt super blij ermee ziet er ook weer gelijk een stuk professioneler eruit vind ik:D:D:Dals volgd heb ik met jeroen70 ons blokje in elkaar gezet voor de meting a.s. zondag de membraam cilinder dus
het ging wat traag maar na een aantal uren klommelen kregen we er toch geluid uit hij loopt echt super vind ik
hier de foto van het blokje:

we hebben de inlaat op de cilinder afgedich ivm een zij inlaat wat toch handiger is we laten hem misschien 10 km er mee
lopen en dan maken we na de meting de inlaat van de cilinder zelf erop.als laatste heb ik gisteren nog een blokje in elkaar gezet met een avionic 90cc cilinder echt een monster van
een cilinder de zuiger is bijna net zo groot als mijn hand niet normaal maar echt super om hem te mogen monterenhier de foto ervan:

gisteren was dus super d

mvg,
virgil
ik denk toch dat ik mijn eigen blokje in elkaar heb gezet ?
en bdw de zijinlaat lekt als een zeef
mvg19 februari 2010 om 23:49 #267167hallo thei,
ja ik heb toch een beetje geholpen maar ja boeiend
ja dat de zij inlaat lekt ligt niet aan mij als jij de pakkingen niet goed verzogd
er hoord geen vloeibare pakking tussen maar pakkingpapier.mvg,
virgil
20 februari 2010 om 18:54 #276595heey jongens
ik denk niet dat ik hem voor morgen nog aan het lopen krijg maar ik neem hem zeker mee
mvg,
virgil
20 februari 2010 om 18:58 #276596hang er anders gewoon even een ander blok onder kun je teminste rijden. Ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.