Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

hallo,

mijn blokje zit weer in mekaar alleen nu komt mijn kap na het aanpassen nog steeds niet goed te zitten
      even nog een klein stukje weg frezen en klaar
      ik moet hem nog even bijstellen ik haalde gisteren 96.4 op gps onafgesteld met lucht enz.
      als ik dat heb gedaan nog eens even toppen dan zou ik toch wel een klometertje of 102 of zo moeten halen
      als ik met mijn 16inch velgen 100.1 haal deze zijn echt een heeel stuk groter.

hou komt het dat als ik optrek mijn polie doormidden trekt ?

was wel een oude maar heb mij al een nieuwe 80 gehaald en 70

ik zal proberen een filmpje te maken maar het weer is niet al te goed en ik ga vissen

alsvast een hele fijne jaarwisseling!

en bedankt voor het volgen van mijn topic.

gr

olliegasselt
      Bijdrager

Heej Virgil ,

wtf heb je met je frame gedaan ?
        Precies op het punt waar je frame al het zwakts is , ga jij het nog meer verwzakken .

Ik heb al een aantal Ciaotjes gezien die op die plaats geknikt zijn . Tank richting zadel gebogen !
        Je kunt natuurlijk zoals je gedaan hebt een RVS plaat maken ter versteveging , maar door de montage met bouten blijf je altijd een kleine frictie houden .
        Dit is altijd een aanslag op je puntlassen en hardsoldeer op de rest van het frame , die hierdoor ernstig zullen gaan verzwakken .

Suc6

Docs
        Donateur

waar zijn de foto’s nou dan? ik was wel benieuwd hoe het er compleet uit zag

.-{2F4OV}-.

virgil :
            hou komt het dat als ik optrek mijn polie doormidden trekt ?

Snaar veel te strak…

virgil
            Topic starter

het zou best een kunnen sil omdat ik een klein probleem had met de naar deze liep onder tegen mijn veiligheidsbeugel
              op dus heb ik deze flink aangespannen toen ik hem strarten hoorde ik niets maar toen hij warm was en ik een paar keer
              op trok hoorde ik zoon tak tak tak geluid dus ben ik trug gelopen en gekeken wat er aan de hand was mijn snaar is naar de
              knoppen en polie doormidden maar nu met de 70 gaat hij toch best hard en trekt nog goed op dus no problem

het verzwakken van het frame valt nu toch wel weer mee ik heb het op zoveel plaatsen vast gemaakt
              dat er zo weinig mogelijk frictie is het voelt toch echt stevig aan en is ook wel zo

@ sil duw jij je zij inlaat er zo onder of heb je ook wat aan je frame moeten doe hiervoor afgezien van je cilinder
              en cilinderkop?

foto’s komen nog ben nog even druk bezig met alles nog eens goed na te lopen en af te stellen.

gr

jeroen70
              Bijdrager

we hebben er gisteren nog naar gekeken en we hebben het probleem gevonden.
                het lag aan die versteviging en nu hebben we de v-snaar een beetje slapper gezet, en nu maakt hij geen raar geluid meer

gr

virgil
                Topic starter

indderdaad het probleem is verholpen

ik zal even kijken voor wat foto’s zodat jullie kunnen zien hoe het zit

gr

eidos
                  Donateur

Beetje een matige perso dit.., Maak nou eens een filmpje man..

Eerst iedereen lekker maken met mooie verhalen, Foto’s zijn er uiteindelijk toch nog gekomen.

Laat dat resultaat nou eens zien van die zij-inlaat..

virgil
                    Topic starter

ja je hebt van een kant gelijk ik moet ook eens een filmpje maken maar het
                      is moeilijk als je ouders hebt die hier geen interressen in tonen en alleen naar mijn broer kijken
                      omdat deze toevallig iets groots heeft bereikt in amerika en europa
                      en mijn vriend waar ik er maar 1 echt van heb op vakantie is en aangezien het hier vriest en sneeuwt
                      kan ik niet met 100 over de straten scheuren ik leef nog graag langer dan vandaag
                      er komt wel een filmpje maar je moet er niet om het uur naar vragen ik heb gezegt als hij
                      af is komt een filmpje dus laat me eerst eens mijn ding afmaken en dan maak ik een filmpje
                      ik ben hier zeker niet kwaad om ik begrijp het van jullie kant ook maar jullie weten mijn situatie niet.

ik post al regelmatig foto’s als ik iets heb gemaakt of nieuw heb en dat doe ik ook graag maar
                      ik wil net als sil een filmpje maken waar je iets aan hebt en niet waar je alleen wat ziet waar je niets aan hebt
                      en nog niet het verschil tussen auto en fiets kan maken.

even over iets anders ik ben van plan als jeroen terug is van zijn vakantie dan maken we een
                      versteviging die van voor tot achter loopt en niet bij de motor bevestigingspunten stopt wat nu
                      wel het geval is.

gr

TimoO_
                      Donateur

Ik zou een filmpje van het geluid ook al interessant vinden..

virgil
                        Topic starter

ik heb 2 filmpjes gemaakt

hier de link:

http://www.youtube.com/user/virgilverheyden#p/a/u/1/cuB07Bd2YYk

hij is nog koud nu ik een beetje weet hoe ik de filmpjes erop moet zetten doe ik dit wel vaker
                          als ik straks mijn stationair sproeier een beetje heb afgesteld ga ik eens vol gas rijden.

gr

TimoO_
                          Donateur

Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat hij een beetje lekt? Misschien dat je daar beter eens naar kan kijken.

SjoerdCiao
                            Donateur

Hij loopt niet echt lekker ofwel,ik denk ook wat TimO zegt, ergens valse lucht?

RiPe
                              Bijdrager

Hij loopt vrij onregelmatig stationair idd, en hij reutelt heel lang na als je het gas loslaat.
                                Je kunt even met wat wd40 of andere olie wat rond je membraanhuis spuiten terwijl hij loopt om te kijken of je verschil in toeren merkt.

virgil
                                Topic starter

hij is ook nog niet afgesteld dat heb ik ook gezegt voor dat ik het filmpje er op heb gezet hij zit
                                  pas net in elkaar en heb nog geen tijd gehad om hem af te stellen

gr

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.