Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

ik heb net even een tekenprogramma gedownload keykreater ik kan hier mooi alles mee uittekenen
      2d en 3d uitlaten is er mooi mee te doen en ook zij-inlaten

morgen ben ik van plan om het blokje uit elkaar te halen en dan de uitlaatpoort nog naar
      boven te tunen want ik heb bijna alleen naar de zijkanten gedaan en ik wil meer pk

en ben ook van plan om het 2 takt tunings boek te lezen echt een aanrader lijkt me

dus woensdag een filmpje

gr

goedguus
      Bijdrager

hej ziet er goed uit :thumb kun je je voet nog wel gewoon op het stepje zetten?

ik ga dinsdag naar zuid afrika en het 2 stroke performance tuning boek van graham bell ligt al klaar om gelezen te worden 😛

virgil
        Topic starter

ja het is indderdaad moeilijk om mijn voet nog te plaatsen ik
          zet mijn rechtervoet maar op het voeteplankje

ja goedguus daar kun je nog wat van leren er staat echt veel moois in en inspiratie genoeg8)

gr

virgil
          Topic starter

ik heb zojuist misschien een paar 5 spaaks velgen aan de haak geslagen alleen nog even kijken met het
            geld overmaken en dan heb ik weer een mooie aanwinst erbij

gr

Zeebodem.
            Bijdrager

heb je misschien een filmpje van hoe het blokje loopt met die zij inlaat?ben zeer beniuwd.
              met alle respect….maar ik vindt hem er een beetje crap uitzien.

maar goed,als het werkt….

virgil
              Topic starter

now ja als jij een betere kan maken dan wil ik die graag zien
                en crap is het zeker niet

er is nog geen filmpje

gr

virgil
                Topic starter

hallo,

ik heb een vraagje ik kan een 65cc membraamcilinder kopen maar wat is dit waard want ik laat
                  me liever niet oplichten deze staat ook op het forum bij tuning.

gr

500
                  Donateur

103.93 euro zou de nieuwprijs zijn bij treathland als die nog op vooraad was.

FonS
                    Bijdrager

Tussen 80 en 100 voor een nieuwe complete, dus met bijbehorende zuiger etc. Dat is een normale prijs.
                      En aangezien het zeldzame cilinders zijn, kun je moeilijk opgelicht worden. Ze zijn waard wat de gek ervoor geeft.
                      Voor een nette kit zou ik nog wel 120 overhebben, ook al heb ik er al 3.

virgil
                      Topic starter

maar ik heb hem nog eens goed bekeken en het spruitstuk lijkt wel door het frame te moeten want dit loopt
                        naast het frame het is ook een heel lang spruitstuk en de cilinder is helemaal nieuw en de zuiger ook dus als ik hem niet hoef….
                        wil jij hem dan kopen fons?

zal even kijken wat hij er voor vraagt.

gr

FonS
                        Bijdrager

Hangt inderdaad van de prijs af, zoals ik zei heb ik er wel wat voor over, maar op dit moment zit er niet veel in m’n broekzak.

Hoe het spruitstuk precies komt te zitten op een Ciao weet ik niet, ik rij met 1 van m’n 3 kits, met de inlaat afgesloten. Hij loopt dus op de zij-inlaat + 17,5mm carburateur en dat gaat prima.
                          Zit trouwens op m’n racer die bijna nooit loopt, op een andere brommer kan het bijna niet omdat die membraancilinders een erg korte levensduur lijken te hebben. Meer dan een paar honderd kilometer lijkt me onhaalbaar.

VoNcKjE
                          Bijdrager

het spruitstuk past niet op een ciao!
                            ik hep de kit zelf ook 2 x als je dat spruitstuk op een ciao wil gebruiken moet je un stukje uit je frame halen!
                            beter zet je er een 65cc polini spruitstuk van puch op! die racer van fons maar als voorbeeld:D

virgil
                            Topic starter

maar als deze cilinder het toch maar een paar honderd kilometer vol houd heeft het niet veel nut hem te kopen
                              want dan heb je een week gereden en dan zit hij vast voor zo veel geld vind ik dat zonde
                              maar hij heeft nog veel meer zeldzaam spul.

gr

CrossVespa
                              Bijdrager

:Dheey virgil wanneer komt er nu eens een filmpje…
                                ik ben benieuwd

virgil
                                Topic starter

hallo,

het komt nog maar het is moeilijk als er 20cm sneeuw ligt haha

gr

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.