- Dit onderwerp bevat 1,636 reacties, 135 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 december 2009 om 06:32 #275768
Maak maar eens een filmpje, als het zo is ben ik zeer onder de indruk
11 december 2009 om 11:39 #274898virgil :
ik doe niet 1 jaar in het bestuderen van motoren misschien wel al 4 jaar of zoIk ook…
En je membraan speelt ook een groot deel mee in je verhaal natuurlijk. Maar je 21mm carburateur zorgt ervoor dat je motor meer toeren kan maken. Je levert hiervoor meestal iets low-end power voor in, dit is niet veel maar met een 17,5mm carburateur zal je waarschijnlijk beter oprekken!
11 december 2009 om 12:09 #275770Maar beter natuurlijk dikke MHR variateur met foxkoppeling en die 21 dell’ortho laten zitten 😀
11 december 2009 om 14:27 #275771Laat hem eerst maar eens 4 jaar studeren met typen:D
11 december 2009 om 16:35 #275777haha wat ben je grappig niet iedereen is zo slim als jij zoals je zelf misschien denkt 😀
maar ik heb net nog even wat liggen klommelen aan een een andere vespa waar ik ook een van mijn zij inlaten op heb zitten
deze is van een goede vriend als ik filmpjes maak staat zijne er ook op is ook echt een ruig ding11 december 2009 om 17:44 #275778je was toch 15 en aan het studeren over motoren? normaal zit je dan op een middelbare school als je het mij vraagt, en ik vind wel dat je wel heel veel moet vragen als je het allemaal zo goed weet, en als ik de rest van het topic lees ben je ook maar een beetje ongeloof waardig kom op iemand van 15 die een 46mm polini 100 laat lopen, dat zou ik toch wel heel knap vinden, maar ja kan ook zijn dat je geniaal bent wie weet
11 december 2009 om 18:25 #275779Hij zegt ook bestuderen dat deed ik met mijn 11 ook al. En als je het mij vraagt is ie misschien niet geniaal maar wel goed bezig. En daarbij zijn er hier ook maar weinig die geloven dat de setup van iemand anders harder loopt dan die van zichzelf. Ik heb met mijn DR43Evo met poulie 60 ook 99,7km/h op GPS gereden en het enige wat ik hoor is “kan niet” “uit mijn nek gelul” en van die dingen meer.
Virgil, hou moed en laat ze het maar een keer zien. Eens kijken wie er met zijn mond open staat te kwijlen!
11 december 2009 om 18:55 #275781sorry van dat studeren dat had ik fout gelezen, maar ik vind het nog steeds ongeloofwaardig dat hij 100 loopt, ik zeg niet dat het niet kan maar dat ik het niet geloof, als het zo is: filmpje?
11 december 2009 om 19:53 #275782@ja speeddemon gelijk heb je als ik zoon commentaar krijg dat blijf het leuk negatief is niet fijn
en ben blij dat nog er nog genoeg mensen zijn die me willen helpen@ vespa liessel now of je het geloofd of niet maakt mij niet uit ik weet zelf toch dat het waar is
en als je het niet gelooft kom je maar even wedstrijdje rijden klinkt voor mij als een uitdaging:D
en over dat vragen ik ben indd net 15 en aangezien het geld bij ons ook niet uit de lucht komt gevallen
vraag ik liever eens wat daar is het forum nu eenmaal voor of vertrouw jij op je instinkt en gooi je
300 euro in de prullenbak ??maar ik ga indd lekker door met mijn ideen en maak er iets moois van.
mvg,
virgil
12 december 2009 om 08:47 #275784Zo is het.
12 december 2009 om 11:32 #275785Sorry dat ik er toch nog even op in ga. Ik heb respect voor wat je in elkaar zet want iets zoals die zij inlaat is niet niks. Hetgene waar ik me een beetje aan erger zijn zaken als je aanbied iemand zijn cilinder MAX te tunen, terwijl je nog moet vragen hoe je het beste bij de uitlaatpoort kan komen met de dremel. Het is zeer zeker niet erg als je het niet kunt en er vragen over stelt, dat is alleen maar goed. Je moet alleen niet zeggen dat je het wel kunt en het zelfs aanbied als dienst. Maar zoals eerder gezegd heb ik zeker respect voor het entousiasme waarmee je werkt!
12 december 2009 om 16:24 #275787sorry dat ik nog even hier iets op zeg maar het was de bedoeling om te vragen waar ik het snelste en het beste eindresultaat
mee zou behalen dus even ter verduidelijkingik heb al vaak genoeg een uitlaatpoort tot de max getuned ik vraag altijd nog even naar jullie manier van doen
gr
12 december 2009 om 16:27 #275788Komt een beetje raar over als je alles “max” tuned noemt.
Bij scooterlui worden deze termen vaak gebruikt, maar er bestaat niet echt (imo dan) een “max” tuning.Net zoals je krukas, hoe wil je die nou tunen ? je hebt een zij-inlaat….
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel12 december 2009 om 16:46 #275790ja maar als je het van de anderen kant bekijk in mijn ogen is max getuned het zelfde als heel groot en perfect
voor jouw set up als je begrijpt wat ik bedoel?aangezien ik ook met een gewone inlaat heb gereden en mijn krukas daar perfect voor op maat heb gemaakt of te wel
getuned is dit zeker wel mogelijk en aangezien die krukas nu in mijn blok licht ….maar laten we niet steeds over over dingen praten waar toch alleen maar discussies over worden gevoerd
en over gaan tot het echte werk top vespa’s maken dat is toch de bedoelingvandaag heb ik nog iets moois gemaakt een fietskar waar ik 2-3 vespa’s op kan vervoeren
echt ruig ik zal eens een paar foto’s makengr
12 december 2009 om 16:49 #275791Sorry dat ik me er dan mee bemoei maar ik volg dit toppic al vanaf het begin.
De discussies wek je zelf op.. mischien een tip: Minder lullen en meer foto’s/ filmpjes.En zoals meerdere zeggen je enthousiame is verder

Ben benieuwd naar je rijdend blok met zelfgemaakte zij-inlaat. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.