Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas94
    Bijdrager

Als sil zijn krukas gefixt krijgt, zou ik ’t niet wagen. lijk me niet zon slim idee zonde van je tijd lijkt me 😐

virgil
      Topic starter

lijkt me ook maarja voor de fun

beste mensen

ik ben strakjes weer bezig geweest om het ultime vespa blok te verzinnen

ik ga het volgende maken.

ik wil 2 carters halen orgineel alle gaten dicht maken weet nog niet hoe ik dit het beste kan doen
        als volgd wil ik een perfecte zij inlaat maken met een 28mm caburateur daarnaast de cilinder
        een 70cc stage 6 racing inroter ontsteking ultiem grote poorten volle wange krukas erop
        en alles top mooi afstellen en laten lopen natuurlijk en ook een mooie afwerking!

zodra ik eraan begin zal ik foto’s posten en dan heb ik nog een vraagje
        weet iemand tekeningen van een roterende inlaat te vinden ik wil dit ook maken en ik doe dit
        met mijn 2 beste vrienden die me hier graag bij helpen de ultime vespa te maken.

weet iemand mischien hoe ik het beste metaal op kan vullen om bijv poorten totaal anders te maken?

gr

TimoO_
        Donateur

Misschien moet je eerst wat onderzoek doen naar bijvoorbeeld de cilinder die je erop wilt zetten. Misschien gewoon onderzoek naar meer dingen die je wilt gaan doen, het forum staat er vol mee.

Binnenroter is besproken, andere cilinder is besproken, roterende inlaat is besproken…

virgil
          Topic starter

binne roter die van malossi hoe kan ik dit het beste doen iemand een voorstel
            roterende inlaat te veel werk om te maken te kleine kans dat het werkt
            anderen cilinder gaat lukken alles valt te veranderen de anderen tapeinden worden dicht gelast en nieuwe
            erin gezet.

stage 6 racing gaat lukken al is de slag anders ik ga straks eens wat tekeningen maken
            en berekeningen doen kijken waar ik op uit kom.

gr

Docs
            Donateur

wat voor cilinder op een standaard carter wil je in vredesnaam voeden met een 28mm carb???

virgil
              Topic starter

zoals ik al zei een stage 6 racing van een yamaha earox

Docs
                Donateur

dat is een 47.6mm cil. hoop voor je dat je tot zo ver kunt kotteren:P

Tom ciao

Moet gaan, er is ook een std. carter met een oude Simo cilinder, en die is als ik me niet vergis, 48mm (binne diameter).

Docs
                    Donateur

naja, ik ben zeer benieuwd. als het werkt/loopt wordt het wel een beest van een ding.

sjlabbie
                      Bijdrager

Het is tog 4 taps of ga je zelf een viertaps carter maken??
                        Moet ook zeer precies gebeuren.

virgil
                        Topic starter

ik ben er al aan bezig en tot nu toe lukt het wel

Bartjee
                          Donateur

Kerel, neem eens de tijd als je iets typt. Dit is toch niet de begrijpen??

virgil
                            Topic starter

sorrie was in paniek is al weer goed gekomen maar een ding niet nu klemt mijn zuiger onderaan in het hemd
                              is het mogelijk dat er soms spanning op zoon hemd staat?

gr

sjlabbie
                              Bijdrager

is het hemd soms scheef? gevallen of gestoten normaal moet dat echt niet kunnen.

virgil
                                Topic starter

hallo,

ik neem aan van niet er is niets verkeerds mee gebeurt
                                  wat je al zegt ik vind het ook heel raar de laatste 5mm blijft de zuiger stroef steken alsof daar
                                  de wand scheef is maar ik ben van plan om dit stukje af te draaien
                                  weet misschien iemand of dit goed is of slecht?

alvast bedankt

gr

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.