Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Ik zou voor 137euro eerder je cilinder weg brengen naar Twins of een of ander prof tuningsbedrijf om hem te laten aanpassen. Daar merk je meer van.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

virgil
      Topic starter

denk dat ik hem dan naar epc breng om te laten tunen maar heb ik daar dan niets aan aan zoon krukje?

gr

Martijnvanheerde
        Donateur

Nee

virgil
          Topic starter

oke jongens ik heb toch besloten me de Nuova Mazzuchelli te gaan halen met sinterklaas dan komt weer geld
            over 9 dagen dus.

gr

sjaak trekhaak

na epc brenge zou ik niet doen….

virgil
              Topic starter

waarom niet?

sjaak trekhaak

ik heb al eens gevraagt of ze uberhaupt vespa cilinders deden tunen ,toen zeiden ze ,nee dat doen we liever niet en nu hebben we daar geen tijd voor, en ze laten je nogal lang wachten ,een vriend van me had daar een scooterblok laten bouwen/tunen, elke keer als die belde om te vragen of die klaar was zeiden ze ja nu vrijdag kan je hem komen halen ,en dan was die weer niet klaar dan werd het weer maandag, en dan ja kom volgende week maar langs, uiteindelijk is die jongen met een hamer daar na binnen gelopen en toen heeft die em eindelijk die zelfde dag nog terug gekregen, dus als je zo met je klanten omgaat dan zou ik hem liever ergens anders heen brengen.

virgil
                  Topic starter

oo ja daar heb ik ook ervaring mee en nog veel meer van mijn vrienden gelijk heb je
                    mijn vrienden hebben ook agressief moeten doen zodat hij af kwam ze zeggen eerst dat het 1 week duurt en
                    4 weken later kun je hem pas halen

maar mij flikken ze dat niet dan hebbe ze met de verkeerde te maken

maar ik zal kijken heb net nog onderdelen besteld voor mijn zijinlaat
                    een polini membraam een stage 6 luchtfilter vloeibare pakking enz. jmpb natuurlijk dat is een
                    goeie shop.

zal zaterdag of maandag wel binnen zijn

gr

#NAAM?

Hebbie misschien ook nog een totaalplaatje hoe het er nu opstaat? =)

virgil
                      Topic starter

nog niet heb het blok er weer even onderuit nog wat aanpassingen aan het doen maar als ik daar mee
                        klaar ben post ik de filmpjes en foto’s ziet er wel echt mooi uit

gr

virgil
                        Topic starter

ik heb weer een nieuwe zijinlaat gemaakt deze keer met veel meer moeite en veel mooier resultaat echt heel
                          mooi al zeg ik het zelf vanavond komen de foto’s ervan en van de brommer zonder zijinlaat die moet er nog
                          worden opgezet.

ik heb een mooi wichje weet niet hoe je het correct speld maar ja er voor gemaakt met 4 kleps membraam.

echt nice

gr

leon ciao
                          Bijdrager

waar blijven die foto’s nu, je maakt iedereen nieuwsgierig maar er volgen steeds geen foto’s. En dat terwijl ik toch wel benieuwd ben 😉

Bas94
                            Bijdrager

foto’s volgen vanavond, maar wil ’t ook wel is zien 🙂

TimoO_
                              Donateur

Vind het wel knap hoe je zo in een dag een fatsoenlijke zij-inlaat in elkaar zet. Ik heb er echt best lang over gedaan!

virgil
                                Topic starter

hallo,

trouwens ik heb er bij elkaar 18 uur echte volle uren aan gewerk
                                  vind ik toch best lang en is echt wel top gemaakt.

de foto’s komen dalijk nog

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.