Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

virgil
    Topic starter

hoi arvid,

wat is dat voor een krukas die naast die grote staat past deze wel zo erin ?

want wil echt een volle wangen hebben de orginele is bij mij te getund en is in onbalans en trilt als een gek
      ik wil de krukas in de carters die ik van jouw heb gekocht zetten omdat deze echt perfect zijn

kan ik een mazzuchelli er nu gewoon in doen of moet ik daar ook mijn carters voor uitdraaien?

gr

Kevinwol
      Bijdrager

Nee je kan er nog niet zo een Mazzuchelli in doen, Je zal hem daar voor moeten uitdraaien wat Arvid ook zegt. En die andere kruk op de foto past ook niet. Er bestaat geen vollewang kruk die in een standaard vespa carter past.

virgil
        Topic starter

oke dat uitdraaien gaat wel lukken nu nog de krukas halen

maar arvid heb jij er niet nog een die je aan me wil verkopen ?
          of iemand anders misschien

trouwens even nog ter zaken tot hoe ver moet ik dat carter uitdraaien tot die rand weg is waar de krukas nu
          net niet tegen loopt dat deze dan gelijk met met de andere wand zit?

gr

QJJ
          Bijdrager

ArvidW
            Donateur

kevinwol :
              Nee je kan er nog niet zo een Mazzuchelli in doen, Je zal hem daar voor moeten uitdraaien wat Arvid ook zegt. En die andere kruk op de foto past ook niet. Er bestaat geen vollewang kruk die in een standaard vespa carter past.

Jawel, malossi past er in, die is 70mm.

Is mazzuchelli ook niet toevallig 70mm?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

virgil
              Topic starter

hallo,

ik heb nog iets op het forum gezien een alfaera krukas heeft dit ook nut op mijn setup ben nu nog even niet van
                plan om 130 euro te gaan betalen voor een krukasje

volgens mij is deze lichter of niet dus meer toeren en meer snelheid

is dit ook goed voor 80

gr

Kevinwol
                Bijdrager

Nooit geweten:? Ik heb altijd gedacht dat het nooit past. Dus je kan gewoon in standaard vespa carters een Malossi volle wang drukken?

Martijnvanheerde
                  Donateur

virgil :
                    hallo,

ik heb nog iets op het forum gezien een alfaera krukas heeft dit ook nut op mijn setup ben nu nog even niet van
                    plan om 130 euro te gaan betalen voor een krukasje

volgens mij is deze lichter of niet dus meer toeren en meer snelheid

is dit ook goed voor 80

gr

Eeehm nee….. :con Je rijdt toch met een zij inlaat? Alfearre heeft alleen zin als je met een getunde inlaat rijd. Volle wangen geeft alleen meer carterdruk.

virgil
                    Topic starter

maar is die dan niet lichter

dat van die carterdruk wist ik maar daar heb ik het niet over ik bedoel
                      als ik een lichtere krukas erin zet met gewone inlaat of zij maakt hij meer toeren hij hoeft dan toch
                      zeker minder gewicht te verplaatsen en toeren maak je snelheid van met pk dan wel

dus wat ik wil weten is deze lichter dan een orginele of niet?

gr

Bas94
                      Bijdrager

ik denk niet dat die alfaere kruk lichter is, Mazzuchelli is gewoon ’n dure krukas zelfs 2e hands (en ook schaars 2e hands)
                        ze zijn nu 30? euro afgeprijst, dus zou niet te lang nadenken als ik jou was,

virgil
                        Topic starter

zal even denken en vragen aan sinterklaas 😀 haha

gr

Bas94
                          Bijdrager

denk niet dat je der spijt van gaat krijgen, want volgens mij loopt een orginele kruk gewoon schijt op een zij inlaat :no

ArvidW
                            Donateur

Ori kruk loopt ook prima met zij-inlaat, Speedbuxy knalt met zijn Evo blok ook gewoon goed door.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Martijnvanheerde
                              Donateur

Bas94 :
                                denk niet dat je der spijt van gaat krijgen, want volgens mij loopt een orginele kruk gewoon schijt op een zij inlaat :no

Geef eens een reden?:D Ik rij ook met een ori kruk. En die gaat wel:D De kruk mengt het mengsel zelfs nog iets beter. En bij de evo van speedbuxy kan er meer mengels doorheen.

virgil
                                Topic starter

dus wat zeggen jullie doen of niet doen

is er verschil te merken of neit en is deze beter dan een standaard

gr

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.