Vespa-Ciao.NL
:: virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,591 tot 1,605 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

luukciao
    Bijdrager

Ik zeg ga gewoon zo door en doe je eigen ding:thumb want ik vind dat je echt weer iets moois gemaakt hebt.

DarkNero
      Bijdrager

Mooi kleurtje! Lijkt wel een beetje op grote roest, alleen dan veel mooier.

virgil
        Topic starter

Heey Bedankt voor de reacties!

Goedguus: Ik heb hem aangepast van orgineel wat lichter gemaakt want er komt toch wel veel druk op zoon zware achterkoppeling.

Peter: Zeker bedankt voor de reacties, mede door jouw creativiteit vergeet dat niet en nog vele anderen op het forum
          die me inspireren!

Nu, Ik heb de afgelopen dagen eens wat rondt gereden helaas nog steeds maar 70 km in totaal want:

Ik heb een aantal snaartjes van de waterpomp die het maar niet houden ze springen steeds kapot
          waarom weet ik niet maar heb er een heel aantal op voorraad voor de toer zondag.

Nog even hier en daar wat aanpassen en dan gassen maar.

Heeft iemand anders met waterp. hier ook last van?

Gr

Jarco
          Bijdrager

Loopt je snaartje niet ergens tegenaan?
            Of misschien een van de poelies een scherp randje?

Ik heb nergens last van. 😕

virgil
            Topic starter

Ik heb nu mijn vliegwiel nog een klein tikje afgedraaid en gezorgd dat er geen bramen etc. aan zitten.

Verder gebruik ik een o Ring van Catepiller tevens een minibike snaar voor de pomp maar het was voorheen
              echt zo van pasts niet echt slijtage net of hij gewoon in een keer brak?

Ik neem toch aan dat de polini snaar ook een o ring is en niet speciaal spul want ik heb ze nu thuis maar ze
              zijn voor minibike en veel te lang helaas.

Gr

Jarco
              Bijdrager

Ik gebruik zelf een groene o-ring als snaar en heb echt nergens last van..
                Weet je zeker dat de poelies niet scherp zijn en of de snaar misschien te strak staat?

Snaartje zit bij mij stukken losser in verhouding met een v-snaar.

Stiekelbaarsje
                Bijdrager

Dan kijken ze niet goed,

Vind hem maasterlijk echt nice :thumb

virgil :
                  Jammer dat sommige hem niet mooi vinden na zoveel werk:'(

hansieb
                  Moderator

In het echt toch wel een net brommertje 😉

virgil
                    Topic starter

Hans bedankt voor de foto:thumb

Zelf de camera vergeten wat ik heeeel erg vindt want was echt mooi en leuk!

De brommer loopt super fijn mooi en hardt zat, geen snaartjes gesprongen en niets kapot gehad!

Ik kan nu mijn lowboy of calibrata ruilen tegen een gianelli mega doen of niet doen?
                      weet wel niet of het mooi zal staan maar ze gaan zo hardt.

Gr

virgil
                      Topic starter

Ik moet dit toch even kwijt want ik wordt helemaal gek,

Ik wordt net gebelt door jeroen dat ons bootje sloepje zeg maar met alles zelf gemaakt en 15 pk yamaha nieuwe motor
                        compleet verwoest is door een of andere dief die alles kapot heeft gemaakt.

De kabels doorgeknipt de motor helemaal kapotgemaakt, de vishengels gestolen, viskoffer gestolen.

Maar het alle ergste is nog dat er iets is gestolen dat onschatbare waarde heeft en dat zijn spullen van mijn
                        opa die ook visfanaat was.

Of dat nog allemaal niet genoeg was ik wil maar weer naar huis gaan, start de brommer en dan nee he, bam lager vast.

Al de 3x ik heb contact met malossi opgenomen en weet niet wat ik moet ben echt kwaat of die mensen die zo
                        iets doen als stelen en vernielen van andermans goed:'(

pepko
                        Donateur

dat is minder virgil!
                          bij mijn bootje hebben ze de achterkant afgezaagd in een poging om de buitenboord motor mee te nemen, gelukkig had ik die aan ketting vast…

ik hoop voor je dat de dader gepakt word!

en over dat lager: kan je het smeer kanaal niet opboren o.i.d.?

sander…
                          Bijdrager

toch niet dat zelfgemaakte aluminium bootje…:((

virgil
                            Topic starter

Update:

Het blokje is weer compleet gereviseerd en gepolijst.
                              De mega is opgelapt en het loopt super goed hard,goed optrekken, schoon zuiver geluid!

PICA’S:

Als het weer eens wat beter wordt maak ik nog even een filmpje erbij.

Groeten

pepko
                              Donateur

heb je het probleem ook opgelost dan? of alleen alles weer vervangen?

erikbloemberg

de mega is netjes geworden:thumb:thumb:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1,591 tot 1,605 (van in totaal 1,637)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.