Vespa-Ciao.NL
:: Vincent’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Vincent’s perso

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Hoe staat de polini-citta er nu bij Vincent?

Vincent
      Topic starter

Gaat de goede kant op. Ik zal van de week even een update in elkaar knutselen.

De Brandweer
        Bijdrager

Jaaaa!

Vincent
          Topic starter

Bij deze:

Ik kom net ruimte te kort om de moer goed te monteren maar, hier komt nog een verbindingsmoer m10 op om de crosskappen te monteren. Ik zal hier maar een beetje loctite tussen doen aangezien de moer er maar 4 slagen op kan en dan al vast zit.

Balhoofd los geassembleerd aangezien de lagers nog ingevet moeten worden en de veren er nog niet in zitten.

Bijpassende sleutelhanger gevonden:

Overview van de achterbrug:

Stuur geassembleerd, jammergenoeg is een 2e blauwe handgreep nergens te vinden:|

Dus mocht iemand nog zo’n handvat weten te vinden of hebben liggen hoor ik het graag.

Een ander los kopje in hittebestendig wit gespoten zodat deze bij de kleurencombo past:

Ik verwacht aankomende week de vorkpoot voor de remschijf klaar te hebben. Dan kan de voorvork in elkaar.

Wilk1985
            Moderator

Heel gaaf weer Vincent, die handgreep vindt je nog wel een keer joh de aanhouder wint.

Hij wordt echt 100% Polini, super.

Martino
              Moderator

Heel mooi en grappig om te zien dat je met een Polini thema nog vele kanten op kunt qua samenstelling van onderdelen en kleuren. Ga je bijvoorbeeld nu wel voor de blauwe wielbiesen of had je hier nog niet voldoende van? En mocht je niet de linker handvat vinden er zijn nog genoeg andere types en ook verschillende Polini handvatten te vinden. Ik hoop wel dat de brug(Bravo) sterk genoeg zal zijn voor de setup en zie ik daar nog een begrenzer bij de 3e ophangpunt?

speedbuxy
                Bijdrager

Ik heb volgens mij al eerder gezegd dat ik niet veel heb met thema brommers of blokjes met alleen dezelfde merk onderdelen.
                  Maar vind deze toch wel ERG vet worden:thumb

AA-T
                  Sleutelbeheerder

Zowel qua uiterlijk als motorisch ziet alles er zeer gelikt uit :thumb

Crullie
                    Donateur

speedbuxy :
                      Sexy8)
                      Word de beste thema Citta ever:thumb

Daar ben ik het helemaal mee eens, Zeer strakke Polini Citta :thumb
                      Als die klaar is dan zou ik graag een keer van dicht bij willen bekijken.

TICKLING BARN

zevenenergie
                      Donateur

T,is een plaatje om te zien.
                        Leuk die sleutel hanger.
                        En het witte kopje is ook een blikvanger:thumb Ik hoop alleen dat je tap M14 x 1,25 hebt liggen om het bougie gat schoon te maken 😉

Vincent
                        Topic starter

Thanks Iedereen,

Martino :
                          Ga je bijvoorbeeld nu wel voor de blauwe wielbiesen of had je hier nog niet voldoende van?

Ik hoop wel dat de brug(Bravo) sterk genoeg zal zijn voor de setup en zie ik daar nog een begrenzer bij de 3e ophangpunt?

Ik heb het voorwiel en een stukje van het achterwiel er weer afgehaald omdat deze niet helemaal netjes zaten. Nieuw rolletje ligt klaar.

Bij normaal rijden zie ik bij nette bruggen niet echt een probleem. Heb zelf idd ook wel eens een kromme citta/bravo bug gehad maar met 2 personen en of vol gas over drempels krijg je alles stuk:lol

Dat stripje op het derde ophangpunt is voor de standaard vario de “ideale” afstelling met standaard setup. Nu heb in de 108mm schijven in combinatie met een 13×1080 snaar geprobeerd en past echt perfect. Wordt net iets de schijven in getrokken maar dit zal met rijden nog wel iets zetten.

zevenenergie :
                          Ik hoop alleen dat je tap M14 x 1,25 hebt liggen om het bougie gat schoon te maken 😉

Uiteraard! Ik durf onderhand wel te zeggen dat ik alle denkbare tappen heb. (afgezien van de enorm grote maten)

zevenenergie
                          Donateur

Met bewijs…..
                            Netjes :thumb

El Citta
                            Donateur

Heel mooi Vincent!! :thumb

Tiesman1986
                              Bijdrager

Pow ! Ziet er zeer goed uit 🙂
                                Veel succes ben zeer benieuwd naar het eind product 😀

zevenenergie
                                Donateur

Ik ook.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.