- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Vincent.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 mei 2008 om 14:02 #429896
Update!
Ik heb de pussy racer van jelle overgenomen en het blok onder mijn citta gemonteerd. Was even een klein probleempje mee tussendoor maar rijd nu geweldig. Het is een echt snarensloper heb ik al gemerkt:D. Ik heb in 1 weekje tijd 2 nieuwe snaren kapot getrokken maarja ik kan ook maar niet van de gashandel afblijven.

De bedoeling is om de kap zo pas te maken dat de carb en filter(zit er nog niet op) er netjes achter weggewerkt zijn(zo standaard mogelijk uiterlijk afgezien van de uitlaat=). Binnenkort maar even kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om even een filmpje te maken.
6 mei 2008 om 19:14 #429904lekker knallen met die citta, ga je hem visueel ook nog opleuken?
6 mei 2008 om 21:09 #429911Visueel ga ik nu aan beginnen dat moet ik afhebben voor de zuiderzeetoer uiteraard=) Het voorbeeld staat in de startpost. Het eerste onderdeel is ook al gespoten: het achterrekje.
6 mei 2008 om 21:47 #429914haha gekkehuis man! maar dit blok ging je niet berijden op de toer toch?? lijkt me nogal gedurft heheh!
uiterlijk word weer je bekende kleuren combo denk?:)
Mike7 mei 2008 om 07:46 #429922Dit blokje gaan idd niet mee op de toer. Hij loopt 1/12 dus dat wordt me een beetje te gek:D En idd de kleurencombo wordt weer mijn geel/zwart styl.
26 juni 2008 om 21:12 #431330Er is een grote wijziging in me plannen met dit hok:D. Dit wordt een 2speed citta’tje. Vanaaf even alles eraf gesloopt en begonnen met het opnieuw opbouwen en pasmaken van de onderdelen. Ivm de langere achterbrug zal ik alleen mijn blok iets verder naar achter moeten plaatsen door de lengte van de snaar. Of iemand moet nog een winkel/bedrijf weten die die snaren kan leveren/maken voor een redelijke prijs. (hij is totaal anders als een normale distributiesnaar dus bij autobedrijf geen succes).

Ik ga het zadel nog iets verlagen en de achterkant van het frame waarschijnlijk inkorten of juist verlengen zodat hij mooi over het wiel valt (bij verlengen wordt de kap gewoon vergroot met polyester)
10 juli 2008 om 10:06 #431516Update:
Omdat er geen passende snaren te vinden zijn voor de langere achterbrug en ik geen ruimte meer heb voor 3 brommers gaat dit frame de deur uit. Dus einde citta, de onderdelen gaan naar een ciao toe. Heb ik op dit moment nog niet maar die komt er wel:D
10 juli 2008 om 11:23 #431517dat je je cittaframe niet houd ipv. het si frame…
dan zet je alles wat er op de si zit op die citta… ik vind het er namelijk wel leuk uitzien een citta met 16″ wielen…
10 juli 2008 om 12:46 #431519Ja, alleen het rijd voor geen meter:'( je zwaartepunt wordt veel te hoog. Ik ging een stukje rijden en de bochten zijn echt klote om te nemen. Ik wil gewoon verder met een ciao(moet ik eerst nog zien te vinden/kopen;)). En me si is net wat groter en zit wat relaxter vind ik als een citta.(vind een citta wel mooier)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.