- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Vincent.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 april 2008 om 21:45 #428846
Moi verkeerde afstelling ofzo ? of een dikke braam
2 april 2008 om 21:47 #428847hansieb :
Moi verkeerde afstelling ofzo ? of een dikke braamDat afstelling was koffie met melk, maak ik ook wel een foto’tje van8)
2 april 2008 om 21:54 #428850
.-{2F4OV}-.Koffie met melk is volgens mij niet helemaal goed:lol
Miss volgende keer zonder melk maar ook niet te sterk:lol
Had je wel genoeg suiker (olie) in je koffie(benzine)?
2 april 2008 om 22:49 #428851koffie emt melk vind ik ook ghewon een stom begrip:o
erg jammer inderdaad
je meot volgende keer gewoon een chocolademelk kleur aanhouden haha en het belangrijkste is LUISTEREN naar je blok met een beetje gevoel erbij! ;):!
Mike3 april 2008 om 07:43 #428852das flinke pech man jezus :O veel succes ermee :O
3 april 2008 om 09:24 #428854heb ik ook een keer gehad vincent..
dat was std blokkie..
top afgesteld.. koffie bruin ZONDER MELK;)en toen na +- 100 km rijden viel die uit en niet meer aan te kijgen.
zoals als mike zegt
luisteren naar je broem broem!
Dat is het beste wat er is.
als je iets nie vertrouwd of iets raars hoort nooit door gaan rijden;)(langduurig)suc 6 ermee
3 april 2008 om 11:27 #428857Hij klonk perfect en zo reed hij ook maar de ”koffie was zonder al teveel melk”. Maak straks even wat foto’s. Ik heb nu denk in me leven zo’n 10 cilinders ingereden dus ik vind het een beetje raar dat het nu opeens misloopt.
@ .-{2F4OV}-. Er zat meer dan genoeg olie in me fuel
3 april 2008 om 18:45 #428875Hierbij de foto’s van de warmloper:

Ik wilde de ”nieuwe” vastgelopen cilinder van het blok halen maaaar: Het lukt niet:boos. De zuiger zit helemaal ramvast onderin de cilinder. Ik heb de cilinder 1 cm uit het blok kunnen schuiven(krukas draaide een stukje zodat de drijfstang wat meer ruimte had). Maar de zuiger krijg ik met geen mogelijkheid los. Ik heb een ronde stok van 30mm gepakt in me cilinder gepropt en lopen rammen met een hamer maar ik sloeg alleen de stok kapot:? morgen draai ik wel even de draadeindjes eruit en splits het carter wel met de cilinder erop.
3 april 2008 om 19:08 #428878hmm heel speciaal.. want dat is namleijk toch een echte VETTE vastnaaier geweest en niet zomaar eentje zo te zien vincent;)
als het waar is wat jij meot er wat ander aan de had geweest zijn;) een stukke pakking oid, er meot gewoon een lek zijn geweest en drukverlies, ander kan dit gewoon niet
check je blok zef ff goed na:) ook je carb aansluiting!
dit op ze zuiderzee meoten we neit laten gebeuren:)
Mike3 april 2008 om 19:14 #428880Mike :
dit op ze zuiderzee meoten we neit laten gebeuren:)Zeer zeker niet. Ik heb nog een ander blokje liggen gelukkig wat 100% zeker loopt en goed maarja die is echt voor uiterste nood . Eerst deze nog een kans geven. Ik haal morgen of zaterdag even weer een nieuw cilindertje en dan meteen een blok revisie setje.
3 april 2008 om 19:19 #428882Dat ziet er lelijk uit :O en die andere cilidner zal er niet veel beter uitzien heb ik het idee…
3 april 2008 om 19:24 #428883Wat ik zie vanuit de voorkant van de cilinder lopen de krassen bijna helemaal rondom. Ik zie ook dat er een stukje zuigerveer mist dus tsja, waar o waar zal die zijn:?(ik denk ertussen dat hij daarom helemaal vast zit.
4 april 2008 om 01:36 #428888Ik denk ook dat bij de eerste vastloper er een stukje zuigerveer of lagerkooi in het carter is achtergebleven, en daardoor is de tweede vastloper ook ontstaan.. Altijd goed je blok checken na een vastloper op achtergebleven puin…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 april 2008 om 05:40 #428889Ik heb het blok na de eerste uit elkaar gehad en de lagers met de drukspuit schoongespoten:(. Maarja mischien heb ik iets over het hoofd gezien:?.
4 april 2008 om 08:39 #428891Aangezien het blok helemaal vol zat met aluminium drap heb ik hem even “omgespoeld”. Nu zie je echt goed dat er een stuk zuigerveer mist en dat de zuiger scheef in de cilinder zit. Sorry voor de kwaliteit foto’s maar ik krijg het echt niet beter.

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.