Vespa-Ciao.NL
:: Vincent’s 2-speed, lc cooled, kick ciao

Home Forums Perso’s Projecten Vincent’s 2-speed, lc cooled, kick ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Volgensmij inderdaad gewoon koppeling Bart:thumb

Vincent
      Topic starter

Helemaal correct het was een oude achterkoppeling. De geleiding van de koppelingsplaten waren afgebroken dus die was uitermate geschikt als donor.

Vincent
        Topic starter

Na een lange tijd geen veranderingen te hebben gemaakt aan mijn ciao begonnen meerdere mensen te zeuren dat het nu wel tijd wordt dat ik dat ”barrel”(hoe durven ze dat te zeggen:'( ) moet afmaken. Maarja ok, nu komen er weer een paar meetings aan dus zal ik wel moeten, want ik kan moeilijk zonder aanpassingen aankomen sinds de vorige bijeenkomsten. Dus na even een kwartiertje tijd te hebben gevonden een voetrem geinstaleerd Sponsered by Bartjee.

Afstand tussen mijn proma en het pedaal.

Nog even een totaalplaatje Let NIET op de vliegroest:lol verdwijnt binnenkort.

Svennoow
          Bijdrager

Echt een super ciao man, lekker boeiend die roest. gaat om de setup 😉

Edjuh
            Bijdrager

Meer gadgets passen er bijna niet meer op, zogezegd een high-tech barrel;)

sombrero
              Bijdrager

ziet er echt vet uit zo dat 2 stroke systeem 😛 en setup is ook ok 😀

Vincent
                Topic starter

Edjuh :
                  Meer gadgets passen er bijna niet meer op, zogezegd een high-tech barrel;)

O nee:D Let maar eens op XD

Jelle
                  Moderator

wanneer ga je hem een spuiten?

wordt ook wel een keertje tijd…:pest

of in ieder geval je velgen in dezelfde kleur

Vincent
                    Topic starter

Jelle :
                      wanneer ga je hem een spuiten?

wordt ook wel een keertje tijd…:pest

of in ieder geval je velgen in dezelfde kleur

Binnenkort ben eerst nog druk bezig met de ombouw van mijn auto. Het eerst zoiezo de bedoeling om het gehele technische deel af te ronden en dan gaat hij helemaal uit elkaar, de bevestigingspunten achter ook meteen even verbeteren en het motortje helemaal cleanen zodat deze weer straalt:P

TimoO_
                      Donateur

en een goede bevestiging voor je radiateur maken 😛 hahaha

ik vind em echt vet, en hij loopt ook goed he 😀 als ie mooi gespoten is en netjes is gemaakt is t echt een super mooie vette ciao 😉

ArvidW
                        Donateur

Het maakt mij om eerlijk te zijn geen ruk uit hoe hij eruit ziet:lol

Ding is gewoon geniaal en een geweldige hoop zeldzame gave onderdelen bij elkaar:D En het rijdt ook nog eens echt super=)

Ga vooral zo door Vincent, vind het echt een heel mooi project :thumb

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

noellke
                          Bijdrager

de roest en kleur verschillen maakt op dit moment toch niet uit,,:)

het gaat erom hoe het blok presteert met die 2-speed:)..

ziet er geweldig uit..

goed bezig

Bartjee
                            Donateur

Super vincent:D Ook leuk dat je de voetrem er passend op gekregen hebt (maar wel mn naam goed schrijven, is met een ’t’ erbij!:P)

succes er nog verder mee, speciaal issie in ieder geval al!:)

Vincent
                              Topic starter

Bartjee :
                                Super vincent:D Ook leuk dat je de voetrem er passend op gekregen hebt (maar wel mn naam goed schrijven, is met een ’t’ erbij!:P)

succes er nog verder mee, speciaal issie in ieder geval al!:)

Haha ik heb er gewoon overheen gelezen:) Ik heb het nu verbeterd.

niceVespa
                                Bijdrager

ik vindt die aandrijving vet (Y)

GZT NV

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.