Vespa-Ciao.NL
:: Vincent Vario Bravo !

Home Forums Perso’s Projecten Vincent Vario Bravo !

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vincent Vario
    Topic starter

Hallo,

Ik zag laast ergens een bravo frame liggen dat er nog wel goed uitzag, en kwam op het idee om er wat leuks mee te gaan doen.

Heb nog heel veel honda camino onderdelen waaronder een leuk blokje met 46mm athena, 21mm carb, proma cc, en natuurlijk een Vario

Dus, bravo frame gekocht, en na wat aanpassingen paste de voorste blok ophanging:D

De veren moeten nog vast, en er komt zeker een ander zadel in.

Verder paste de voorvork ook na wat aanpassingen

Alle kabels enzo moeten nog aangesloten, want met dit blok is echt niet te rijden zonder de 2 remmen.

Tips, meningen en ideeen zijn welkom

Verder nog wat fotos :

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

yea niceness, heb een beetje mee zitten “beunen” om zo te noemen.

ohja vincent, met een special page is t wel de bedoeling om iedereen redelijk up to date houden.

dus als je dat en dat weer gedaan hebt moet je t wel ff rapporteren om zo te noemen.
        ben benieuwd hoe t gaat rijden + zitten met normaal zadel.

en edjuh :D, wat vind jij van deze bravo?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Edjuh
        Bijdrager

Herr FlicK :
          en edjuh :D, wat vind jij van deze bravo?

Hijs zeker tof! Maar dan vooral motorisch he:bier Zal misschien wel in de buurt komen van een malossi blok?
          Doet je toch denken, waarom malossi blok zo speciaal is voor de vespa, en een camino blok met wat aanpassingen al even bruut is:S, toch een beetje achterhaald zou je dan zeggen.

Nja uiterlijk kan hij nog een boel gebruiken, maar misschien is het meer gewoon een snelle ragger? Of wil je er gewoon een rijbrommer van maken?

Kappen zullen er wel niet op kunnen?

In ieder geval leuk dat er nog een bravo op de meeting komt, al is het een mutant:D (zijn wel altijd bruut).

Succes ermee!

Vincent Vario
          Topic starter

Ik had nog een parelmoer snorframe van ciao liggen, die helemaal krom is kwa balhoofd,

dus de framenummer stikker eraf gehaald, en op de bravo gezet :D, in t bravo frame zat namelijk geen nl-nummer.

Ik heb de blok-zijkappen van honda erbij, die komen er gewoon op.

verder wil ik wel de begagedrager plankjes erop, en misschien een achterlicht.

Dus opzich zou het nog best een net Snorbrommertje kunnen worden.:D:D:bier

en ja, t blok is leuk spul. een inlaat die groter is dan die van malossi, spoelpoorten zijn pasgemaakt op de cilinder, en natuurlijk de standaard-volle krukas.

Het blokje loopt goed en vooral keihard. Ben ook al een keer hard achterovergeklapt met de camino waar dit blok onder zat, omdat ik een beetje te veel gas gaf bij het optrekken =):D:D.

.

Edjuh
            Bijdrager

Vet:D
              Maar zou die cilinder tegen een deps 47mm opkunnen? Ik denk niet dat ik voor de meeting nog een 20mm carb en spruit voor mn mhr blok heb, anders zou het nog best een leuke vergelijking kunnen zijn.

Is die inlaat standaard al groter dan malossi?

Vincent Vario
              Topic starter

ja standaard ja, daar hoeft echt nix aan aangepast te worden.

wel jammer dat er een 2kleps membraam opzit die veel weerstand bied.

tja in mijn 70 athena zit geen vlinderpoort, alleen 7 spoelpoorten en 1 uilaatpoort.

dat zou best een interresante race kunnen worden

.

Edjuh
                Bijdrager

Vincent Vario :
                  ja standaard ja, daar hoeft echt nix aan aangepast te worden.

wel jammer dat er een 2kleps membraam opzit die veel weerstand bied.

tja in mijn 70 athena zit geen vlinderpoort, alleen 7 spoelpoorten en 1 uilaatpoort.

dat zou best een interresante race kunnen worden

.

Dan zou ik nog snel die 19/20mm carb+spruit en malossi vertanding moeten hosselen, maar dat gaat me toch iets te veel kosten denk ik(op zo’n korte termijn), malossi 27mm uitlaat krijg ik wel snel binnen.

Jij hebt toch ook een mb? Ik heb nog een cittabrug waar een mb blok op kan:D misschien wat voor jou? Heb je wel een leuke schuur mutanten staan.

Vincent Vario
                  Topic starter

jah ik heb ook een mb inderdaad,

heb je een foto van die brug?

en wat bedoel je met mutanten

.

Edjuh
                    Bijdrager

Vincent Vario :
                      jah ik heb ook een mb inderdaad,

heb je een foto van die brug?

en wat bedoel je met mutanten

.

Mutanten, bravo frame met camino blok, vespa met 500cc yamaha blok etc. , misschien zijn er ook andere termen voor, maar ik vind deze wel leuk.

Foto’s heb ik nog niet maar zal ik voor zorgen.

Ps. Mb foto’s zijn ook welkom, ik vind die dingen ook wel tof.

hansieb
                      Moderator

Tof vincent 🙂 ziet er erg grappig uit zal idd wel rouzen.

mulder[sst]

ehjung beunhaas, jammer dat je die ontzettend lelijke wielen eronder hebt, verder lmd dat dit korteslag scooter blok van honda elke vespa gaat vlammen.

Edjuh
                          Bijdrager

mulder[sst] :
                            ehjung beunhaas, jammer dat je die ontzettend lelijke wielen eronder hebt, verder lmd dat dit korteslag scooter blok van honda elke vespa gaat vlammen.

Haha mulder is duidelijk terug:relax
                            Ik ben bang dat je gelijk hebt over dat vlammen.

@Vince, is dit een ori camino vario? Zijn die standaard al ‘snel’?

Tonni
                            Moderator

En als Mulder nu weer gaat zieken, krijgt Mulder weer een ban. Kritiek mag best, maar afzeiken doe je maar ergens anders.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

AA-T
                              Sleutelbeheerder

ben zeer benieuwd hoe het word..
                                eneuh.. die velgen…………….

ik vind ze VET!! passen cker nooit in een ciao :(??

anders hebk nog een hele mooie ruil, 4 spaaks kaal gestraald tegen die van jou 😉

erwinko
                                Bijdrager

volgens mij zijn dat puch velgies

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.