- Dit onderwerp bevat 97 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 7 maanden geleden door swallie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 maart 2013 om 16:15 #458836
Victor :
Dank Wilk, maar de claxon doet het zelfs. Dat is toch voldoende denk ik?Klopt, een claxon met enkele toonhoogte of bel zoals hun het zeggen. RDW zal wel even raar opkijken als ze deze zien binnen rijden :lol
16 maart 2013 om 15:52 #460989Ik heb de Pack 2 zojuist naar beneden getild, en eens gekeken of ie het deed.
Even spayen met de startspray, 3 meter aanduwen…… en ja hoor, hij startte direct!
Hij loopt niet regelmatig en moet stationair wat hoger, maar het begin is er.Niet gedacht dat ie in één keer zou aanslaan. Hij moet dus nog wel goed worden afgesteld voordat ik naar de RDW ga.
De verlichting doet het ook niet,terwijl de lampjes nieuw zijn, dus elektrisch moet er ook nog even naar gekeken worden.Misschien heeft een deskundige in de buurt van Amsterdam zin om er even naar te kijken? 😉
29 maart 2013 om 13:55 #486809Hierbij een heel klein filmpje. De keuring gaat op 10 april gebeuren.
Een van de stuurhelften staat wel een beetje scheef, en het inklapsysteem heeft een klein beetje speling met het stuur rechtop. Ik hoop dat het geen probleem wordt.
Ik laat de uitslag uiteraard weten.
29 maart 2013 om 14:03 #461053Hij gaat echt niet hard, ik vraag me af of ie boven de 20 kilometer komt, maar hij was ook nog niet echt warm gereden.
Het is wel om je gek te lachen op zo’n klein ding.29 maart 2013 om 15:25 #457322Ik blijf het er toch grappig uit zien vinden. hoe iemand op zo’n pack zich voortbeweegd. 🙂
Alleen maakt dit originele uitlaatje misschien niet wat veel kabaal?29 maart 2013 om 15:32 #457323Het geluid valt erg mee als je er op zit. Het komt vast door de camera van de telefoon.
29 maart 2013 om 15:45 #455830Het zadel kan wel gewoon op de normale hoogte? Dan zou de keuring geen probleem moeten zijn ik zou me geen zorgen maken over een licht krom stuur of zadel. Het zadel moet wel gewoon vast zitten. Ik neem aan dat je hem op de filmpje voor de grap zo laag heb zitten en dat hij wel gewoon op de normale hoogte kan toch? Dan zou het geen probleem moeten zijn.
Hij loopt toch aardig op dat filmpje en veel harder als 20 wil je misschien ook niet op zo’n ding 😀 Kan het mis hebben heb het nog nooit geprobeerd.
29 maart 2013 om 15:56 #455019Ja, het zadel kan gewoon omhoog en vastgezet worden. Het kon eerst niet naar beneden, maar na wat slijpwerk is het prima omhoog en omlaag te schuiven.
Veel harder hoeft voor mij ook niet hoor. Hij loopt nu in ieder geval mooi regelmatig, koppeling doet het prima, remmen, verlichting en toeter ook.
Voor de zekerheid heb ik er toch maar een bel opgezet! Hij start na 2 meter aanlopen.1 april 2013 om 10:33 #455314Ik heb vandaag eens geprobeerd om de stickers op de Pack 2 na te maken in Powerpoint. Ze lijken aardig gelukt.
Morgen ga ik ze laten printen. Als het experiment slaagt, kan ik er nog een paar drukken voor de liefhebbers.Linkerkant:

Rechterkant:
10 april 2013 om 11:55 #487289Jaha, GOEDGEKEURD DOOR HET RDW!
Hier de laatste minuten voor de keuring (met nieuwe stickers):
In de rij tussen een aantal onduidelijke autohandelaren:
Nu naar de kassa om de keuring en kenteken te betalen:
Het ging vrij soepel, eerst framenummer zoeken, dan opzoeken of ie ooit in Europa geregistreerd stond, toen nog meer zoeken, daarna op de rollenbank voor licht, remmen, banden en algehele technische staat. Was allemaal ok.
Wat minder….. de gemeten tópsnelheid van 16 kilometer per uur. Het lijkt alsof de motor een beetje inhoudt, terwijl je aan het toerental hoort dat er echt veel meer in zit.
Heeft een van jullie een idee waar dat aan zou kunnen liggen? Ik ben dankbaar voor tips.
10 april 2013 om 12:28 #454311Mooi dat hij nu een kenteken heeft

Waar heb je die stickers laten maken?
10 april 2013 om 12:28 #454312Toppie hoor ;)! Dat RDW keuren gaat ook steeds soepeler lijkt het. De uitlaatpoort zit toevallig niet vol met kool?
10 april 2013 om 12:34 #454250De stickers heb ik zelf in Powerpoint nagemaakt. Ze zijn niet perfect, maar het staat een stuk beter dan de originele.
Ik heb ze bij een lokaal drukkerijtje laten printen voor relatief weinig.De uitlaatpoort was redelijk, zat niet dicht ofzo. Ik kon m’n pink er gewoon insteken. Maar misschien moet ik toch even de boel voorzichtig schoonkrabben. Ik zag door het bougiegat wel dat er wat kool bovenop de cylinder zat, maar ook niet bovenmatig veel.
10 april 2013 om 13:44 #490262Fijn dat er weer iets bijzonders gered is! En beter dat ze niet te moeilijk gedaan hebben, met vage autohandelaren bedoelde je zeker besnorde heren in jaren 80 Mercedessen 🙂 Die kom je hier ook altijd in grote getale tegen bij de RDW en dat is volgens mij de reden dat ze het bij de RDW wel leuk vinden als je met een Citta aankomt.
Ik hoop dat het je lukt om er nog wat power uit te krijgen!, wellicht is het wel eens tijd voor een paar nieuwe zuigerveren (en als je dan toch bezig ben gewoon een nieuwe zuiger)
10 april 2013 om 13:59 #469742Hallo Wilk. Ik bedoelde inderdaad die “besnorde heren”. Dank voor je tip voor zuiger en veren!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.