Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 6 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 oktober 2005 om 14:45 #54377
En na die 5 stappen staat er dat er teveel mensen gedowned hebben :wink
24 oktober 2005 om 16:33 #54378bij mij is het goed gelukt, leuk zoon filmpje:wink
hoezo langzaan optrekken, ik vind hem supper optrekken.
hoe zou ik mijn vespa bravo brom,, zo snel te late optrekke?24 oktober 2005 om 17:11 #54379ik vind et optrekken best netjes…
Maar probeer je nou echt in het begint dat ding te laten ” autowheelien” ?Haha:P
24 oktober 2005 om 17:30 #54380Vet geluidje! en dikke wheelie!
Hoe krijg je zown geluidje ligt dat aan je uitlaat of moet je nog wat andere dingen doen??
Mijn leo knalt egt als ik gas los laat24 oktober 2005 om 17:48 #54381kdenk dat ut oa de toeren zijn die de vario draaien..
en gefret…
boven (of onder) de regel waar staat dat al veel mensen ut gedownload hebben, zie je de tijd aftellen..je moet dus gwoon ff wachten:)24 oktober 2005 om 17:49 #54382Vespaflappie :
iaccaloco :
De naaf draait toch te snel in de rondte?Je ziet ze op een fiets ook nooit in de midde van je wiel, maar eerder ff over de helft van het midden…..
Maar goode……
Een RSteller klopt ook voor geen touwtje, dus dat klopt dan wel……;)
:noDikke vette Bull shit..! Mijn Rs teller klopt bijna(elke teller zit wel enkele km’s ernaast) met die van een mazda mx-3 v6….En een Tzr… Die poep motorhispania racers wijken wel 15!km af….
Ik vind dat je je mening wel es mag onderbouwen want wat je nu zegt is echt de reinste onzin!!!Heb je er ervaring mee ofzo? Heb je er zelfal es op gereden of naast gereden en tegelijker tijd op de rs teller gekeken? Vraag me af waar jij het vandaan haalt
I’ll rest my case;)
:con:dontgetit
jonge geen een teller klopt zelfs die van een ferrari niet.dus heeft ook geen nut om met autos te vergelijken.
ga maar eens aan de politie vragen of ze je willen flitsen of langs zoeen bord met u rijd:.. die dingen kloppen wel zal misschine net 1 km afwijken. ik durft te wedden dat je dan flink staat te kijken wat je teller nog afwijkt24 oktober 2005 om 18:13 #54383geen vragen hier timschilders!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel24 oktober 2005 om 18:37 #54384lars1988 :
Vespaflappie :
iaccaloco :
De naaf draait toch te snel in de rondte?Je ziet ze op een fiets ook nooit in de midde van je wiel, maar eerder ff over de helft van het midden…..
Maar goode……
Een RSteller klopt ook voor geen touwtje, dus dat klopt dan wel……;)
:noDikke vette Bull shit..! Mijn Rs teller klopt bijna(elke teller zit wel enkele km’s ernaast) met die van een mazda mx-3 v6….En een Tzr… Die poep motorhispania racers wijken wel 15!km af….
Ik vind dat je je mening wel es mag onderbouwen want wat je nu zegt is echt de reinste onzin!!!Heb je er ervaring mee ofzo? Heb je er zelfal es op gereden of naast gereden en tegelijker tijd op de rs teller gekeken? Vraag me af waar jij het vandaan haalt
I’ll rest my case;)
:con:dontgetit
jonge geen een teller klopt zelfs die van een ferrari niet.dus heeft ook geen nut om met autos te vergelijken.
ga maar eens aan de politie vragen of ze je willen flitsen of langs zoeen bord met u rijd:.. die dingen kloppen wel zal misschine net 1 km afwijken. ik durft te wedden dat je dan flink staat te kijken wat je teller nog afwijktje snapt me niet kerel…hij beweert dat ene rs teller gewoon voor gene flikker klopt….Dat is onzin ik rijd bijna hetzelfde als mijn broer…Ok dat is ook naar beneden afgerond dat snap ik; ben geen mongool en nuchter genoeg om dat te weten;)
Zal zeker paar km schelen maar zeker GEEN 10km’s …Scooters wijken al heel veel af van autoteller en rs teller klopt vrijwel goed; dat is mijn point!
5 november 2005 om 17:31 #54401
malossi vertandingkje
kickstart blokje waar nu nog even een ander kettingje voor moet46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel5 november 2005 om 18:16 #54402ziet er weer schoon uit thomas:D
5 november 2005 om 18:41 #54403waarom stuk van je carter afgeslepen? Bevordert de koeling niet echt?
5 november 2005 om 19:31 #54404MMm ik ben benieuwd naar de prestaties van die vertanding!
5 november 2005 om 22:52 #54405hehe ollie, me carters waren al zo. geen last van verder.
Gele Racefrikandel6 november 2005 om 02:49 #54406He Thomas, hoe ga je dat nou doen met je polini?? Die is toch pen 12 en die kickstart kruk is pen 10!! Nieuw zuigertje??
I came, I saw, and I forgot what I was doing...6 november 2005 om 08:46 #54407heb een nieuw zuigertje gehaald, een soort race zuiger. de zelfe poorten maar de blinde poorten zijn nu open! merkbaar verschil weer
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.