Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 6 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 augustus 2005 om 17:22 #54319
zo dat is dan cker wel een fijn ding, ik ga er ook nog 1 bestellen:)
26 augustus 2005 om 17:41 #54320Ow ik dacht dat je hem al besteld had, nou ja, moet je zeker doen.
26 augustus 2005 om 17:42 #54321ja ik moet nog betalen:p
5 september 2005 om 17:54 #54324
me inlaat waar ik nog geen foto van had, dit had ik dus al eerder gedaan
nieuwe kappen, die sticker van bridgestone vind ik wel mooi, beter als ciao mix sticker (want die zat er op)
Carterpoorten met een ander klein carter met rechte tapeind (H)
Digitale teller montage
zo zo hoop fotos
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel5 september 2005 om 20:31 #54325Die teller geeft toch nooit de juiste snelheid aan als ie daarzo zit?
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!5 september 2005 om 20:40 #54326waarom niet ?
Als hij nou boven of onder zit maakt nix uit 😛
mensen gaan daar altijd de fout in, als de velg een streep zou hebben en de velg draait precies 1 keer rond he ;
Dan is het onderste punt ook rond aan de bovenkant van de velg.
Hij loopt precies gelijk met een Aprillia RS teller46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel5 september 2005 om 21:33 #54327Euj, blijft een leuk ding, wel fijn ook die mix kappen(met variobol he?).
Maar heb je je cilinder al afgeschreven? Nog bezwaar gemaakt bij polini ofzo?6 september 2005 om 10:39 #54328De naaf draait toch te snel in de rondte?
Je ziet ze op een fiets ook nooit in de midde van je wiel, maar eerder ff over de helft van het midden…..
Maar goode……
Een RSteller klopt ook voor geen touwtje, dus dat klopt dan wel……;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!6 september 2005 om 12:58 #54329nee hoor in het midden maakt hij even veel rondjes als bij de band het is alleen veel nauwkeriger om hem bij de band te doen want als de tijd dat nu de magneet bij de ontvanger is is veel langer dan als hij bij de band zit dus is bij de band nauwkeuriger.
6 september 2005 om 13:40 #54330iaccaloco :
De naaf draait toch te snel in de rondte?Je ziet ze op een fiets ook nooit in de midde van je wiel, maar eerder ff over de helft van het midden…..
Maar goode……
Een RSteller klopt ook voor geen touwtje, dus dat klopt dan wel……;)
:noDikke vette Bull shit..! Mijn Rs teller klopt bijna(elke teller zit wel enkele km’s ernaast) met die van een mazda mx-3 v6….En een Tzr… Die poep motorhispania racers wijken wel 15!km af….
Ik vind dat je je mening wel es mag onderbouwen want wat je nu zegt is echt de reinste onzin!!!Heb je er ervaring mee ofzo? Heb je er zelfal es op gereden of naast gereden en tegelijker tijd op de rs teller gekeken? Vraag me af waar jij het vandaan haalt
I’ll rest my case;)
:con:dontgetit
6 september 2005 om 13:43 #54331iaccaloco :
De naaf draait toch te snel in de rondte?Moet je mij eens uitleggen hoe de naaf sneller kan draaien als de rest van et wiel..Lijkt me wel es verassend aangezien het toch echt 1 geheel is?
Ik heb nog nooit de binnenkant van een velg sneller zien draaien als de buitenkant, lijkt me apart…Op die brommer zou ik niet willen rijden:P
Overigens zit ene vespa teller toch ook bij de naaf? Of draait die dan opeens minder snel en met dige teller wel sneller? Vaag hoor;)
23 oktober 2005 om 17:45 #54371geen plaatje dan wel maar een grappig filmpje 😀
http://rapidshare.de/files/6659852/Herr_FlicK_the_movie.WMV.html
ik verveelde me, let niet op t optrekken want hij lekte valse lucht (nu op gelost, de voetpakking was naar de tering en lekte daar als de malle)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel23 oktober 2005 om 19:01 #54373nounou…herr flick op ut achterwiel(H)…nu nog voete op stepjes:P
23 oktober 2005 om 19:06 #54374hoe werkt die link ik kom op een een of andere site waar ik dingen moet uploaden?
24 oktober 2005 om 08:29 #543751. Je klikt op de link
2. Je scrollt naar onderen
3. je klikt op FREE (naast premium)
4. je krijgt dan een nieuw venster en scroll naar beneden
5. je moet daar een aantal seconden (20 ofzo) wachten totdat je kan downloaden46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.