Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Ik neem aan dat er dan wel een 27mm flens aan zit 🙂 Ze zeggen daar iig dat hij harder rijdt dan de DEPS, en dat lijkt mij moeilijk te bereiken met een 22mm flens.

Eigenlijk zouden ze bij Polini de 42 Alu ook in 46 Alu moeten maken 😀 Fluitpoortjes wat groter natuurlijk 🙂 Dat moet toch wel van zijn plek komen =)

Iig bedankt voor de foto 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

pier
      Bijdrager

Edjuh :

ArvidW :

Heeft iemand foto’s van de poorten van een 46mm eurocilindro ?

http://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/Philippe/Eurocilindro%20+%20riproduzione%20carter%20di%20Ivano/DSC00819.JPG

Ze zijn (bijna?) hetzelfde als die 43mm simonini die kwafo nu heeft.

Je bedoelt cker ciaoracer in plaats van kwafo? alsk ik het zo bekijk zijn die poorten het zelfde als die 43mm eurocilindro/simonini die ik eerst had. dus dit is dan gewoon een maatje grooter! (weet je ook meteen wat je van de 43mm kunt verwachten)

ciaoracer
        Bijdrager

Jah als ik het zo bekijk lijkt die inderdaad zeer veel op mijn 43 mm simonini. Dus die zullen ze dan gewoonweg hetzelfde gemaakt hebben alleen dan in 46mm.

Edjuh
          Bijdrager

ArvidW :
            Ik neem aan dat er dan wel een 27mm flens aan zit 🙂 Ze zeggen daar iig dat hij harder rijdt dan de DEPS, en dat lijkt mij moeilijk te bereiken met een 22mm flens.

Het gekke is, volgens mij is de 46mm met 22mm flens, en de 43mm met 28mm flens.

ArvidW
            Donateur

Nee toch? Die flens bij die 46 ziet er groot uit (iig groter dan 22)

En die Simo van Ciaoracer (43mm) heeft 22mm uitlaatpoort, Barry heeft dezelfde onder de Si ? van zijn vrouw liggen en die is ook 22mm

Home made engine dyno

Edjuh
              Bijdrager

Dit is die 43mm euro met 28mm uitlaatpoort(voor de fabrizi uitlaat):

http://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/dani34/eurocilindro%20d.43/eurocilindro%201.jpg

http://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/kawa.33/eurocilindro%2070%20alluminio%20scarico%2028/eurocilindro%2070.jpg

Er zijn dus 2 versies.

Trouwens, best mooie ciao deze:

In de verte is het ongeveer wat ik qua kleuren met de simo ciao wou doen.

PoliniCiao
                Bijdrager

Hij heeft wel wat aparts

ArvidW
                  Donateur

Tjah, maar is appart mooi 😕 :con

Het enigste mooie aan zijn brommer vind ik de calibrate eigenlijk, de rest is wel leuk en origineel, maar mooi vind ik het niet:(

Home made engine dyno

J3sp3R
                    Bijdrager

Rebel :

de schakel die japie toen gevonden had
                      staat nu te koop??

zover ik Italiaans kan
                      http://www.ciaocrossclub.it/root/phpBB2/viewtopic.php?t=12424&sid=6acc7ea86efc5363caa48d3e5611782e

Beetje naar onder scrollen zie je alle foto;s 😉

dies ook met niet met handschakel, maar echt schakelen. kijk de foto’s maar, of is dat de rem? agja, iig tof. 😉

FonS
                      Bijdrager

inderdaad, die rode heeft wel wat, maar ik zou hem niet willen hebben… :p

die blauw-oranje is al beter, maar speciaal is ie niet

J3sp3R
                        Bijdrager

!Japieoh!_!Ciao!

Jaspur :

Rebel :

de schakel die japie toen gevonden had
                            staat nu te koop??

zover ik Italiaans kan
                            http://www.ciaocrossclub.it/root/phpBB2/viewtopic.php?t=12424&sid=6acc7ea86efc5363caa48d3e5611782e

Beetje naar onder scrollen zie je alle foto;s 😉

dies ook met niet met handschakel, maar echt schakelen. kijk de foto’s maar, of is dat de rem? agja, iig tof. 😉

Ja dat is de rem, die zit rechts he 😉

ArvidW
                            Donateur

Jaspur :
                              mooi pijpje, onbekend?

Die is idd erg mooi 😀

Home made engine dyno

R.oel !

Edjuh :
                                Klopt, hij zegt trouwens 3 versnellingen, die van tonni en roel zijn toch 2 speed?

Dat is gewoon die wat Tonni en ik hebben hoor, er zit een voetrem aan, die moet ik ook nog gaan maken omdat de normale achterrem wordt gebruikt voor de koppeling.

Hij bedoelt (99% zeker) gewoon: vrij, 1e versnelling, 2e versnelling … 😉

(Btw, ik heb nou 2 van die setjes versnellingen :D:D)

G-no
                                Donateur

dus jij was degene die mij gvd 1 cent had overboden:P

15 berichten aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.