Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Moderator

ja wel ik vergeet die van mijn zwitserse kennis; Gilera CBA/EBA

Frits
      Bijdrager

Nieuwe uitlaat ciao leo krul :D:D

Zal nog ff betere pic maken;)

Bo3T
        Bijdrager

eigelijk vind ik die er maar raar uit zien :P.. mijne ligt gewoon plat…en heeft niet zo rare deuk aan de zijkant.. staat wel mooi onder je brommer ;).

Frits
          Bijdrager

Hehe thanks is ook mooi model en helemaal nieuw
            en nergens meer te krijgen

toch?

sjaak trekhaak

jawel bij epc 67 euro ,ik heb dezelfde

Mike
              Bijdrager

dit is egt de ciao uitvoering.. die jij dan heb bo3t zal wel de citta versie zijn die moeilijk past als deze.. en je kan ze idd gewoon weer krijge:)

Mike

Frits
                Bijdrager

Ja waar dan ? mike:P

LvDoni
                  Bijdrager

Halloo, ik heb me maar even aangemeld omdat ik een paar leuke plaatjes van een vespa had. Ik weet neit of de vespa al een bekende is, want misschien zit hij ook wel op het forum. Ik heb toen ooit eens een watergekoelde cilinderkop+poliniradiateur geruild voor mn sprintpuch, en toen had hij het over zn vespa, met een cilinder waar hij een membraam op heeft gemaakt!

@frits, jij woont in zuidhorn? grappig.. volgens mij zijn er wel meer grunnigers hier ofniet?

Zoals gezegd, geen idee of hij op het forum zit, maar voor het geval dat het niet zo is, asjeblieft 😉

Mike
                    Bijdrager

Frits :
                      Ja waar dan ? mike:P

dat model egt vor ciao is een tijdje niet leverbaar geweest.. hier n alkmaar zie ik ze nu weer hangen in de bromfiets zaken, ik vind ze wel prijzig voor een laag toerig lel die snel weg roest..

Mike

Mike
                      Bijdrager

leuk dingetje en cilinder ook.. er zijn er wel meer die dat hebben of hadden,, denk niet dat ie op het forum zit.. en ja de site is opgericht door mensen uit groningen ja..;) welkom hierzo btw:)

Mike

Fredzzz
                        Moderator

Dat ding bovenaan is van eene Martijn geweest als het goed is, een goeie vriend van me uit Paddepoel (Nefty, met die 100cc Fabrizi) kende deze eigenaar goed en als ik me goed herinner was deze Ciao zelfs een keer van hem geweest…

hansieb
                          Moderator

Hehe jah er zijn inderdaad wel wat groningers ennuh mike 🙂 er is maar 1 die het heeft opgericht he das FLICK!

Groningen is ook een gat dus daar mot je wel op de brommer :lol

Btw is dat een polini 42 alu met een membraam erop gebeunt?

Frits
                            Bijdrager

Ja heb je gelijk in mike8)
                              maar hij presteert goed voor 50cc en dat weet iedereen wel:P
                              @lvdonni
                              jepz woon in zuidhorn er zijn idd veel mensen in grunn
                              groningen is ook de beste binnenstad van NL

LvDoni
                              Bijdrager

Btw is dat een polini 42 alu met een membraam erop gebeunt?

Lijkt er wel op, maar durf het niet zeker te zeggen.
                                @frits, volgens mij heb ik je wel eens zien rijden…

enneuh.. ik hoorde laatst over een vespameating in grunn, maarja, zulke dingen hoor ik weer te laat he 😉

zal gelijk mijn vepsaa een showen:

hansieb
                                Moderator

Meeting is er pas in augustus dit jaar weer , mot je even in het meeting deel van het forum kijken.

15 berichten aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.