Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 februari 2007 om 20:05 #61561
maar dat krijg je toch niet op een ciao. die schrijfrem is wel gigantisch voor een brommertje ๐
28 februari 2007 om 20:06 #61562Hou zit dat nou met die schijf zelf, die is toch geperst in het voorwiel of zie ik het ff verkeerd?
28 februari 2007 om 20:06 #61563TimoO_ :
maar dat krijg je toch niet op een ciao. die schrijfrem is wel gigantisch voor een brommertje ๐waarom zou dat niet op ciao passen? alles heeft met de maxi dezelfde maat jah, vork past zo van een maxi in een ciao en de velg maat is ook exact het zelfde…
28 februari 2007 om 20:15 #61564dat klopt niet helemaal wat je zegt volgens mij :O
een puch vork past zo in een citta ja, maar een citta vork past niet zo in een ciao..
dus een puch vork past ook niet zomaar in ciao ๐
maarja, als je dat op een citta zet dan heb je een chopper
28 februari 2007 om 20:20 #61565puch moet in de ciao passen qau dikte dan alleen is de draad wat door het balhoofd loopt langer of korter, (dit weet ik niet meer) als een ciao… maar vraag iacc die weet het wel denk ik ๐
28 februari 2007 om 20:24 #61566Colin :

let eens op die versteviging
wielen zijn nog groter dan de puch zelf ๐:! Bovenste is een 2Speed-automaat…
Maarreh………..
Let es opdie onderste?!
Dร’S EEN PUCH MET ROL-AANDRIJVING!
Kijk maar, z’n ketting komt tot “het begin” van z’n achterwiel, en de ketting stopt daar…
Op de plaats van z’n 8ertandwiel zit een remschijf, รจn het verklaart ook waarom ie zo’n versleten achterband heeft!
Gekke dingen eh!?:D
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!28 februari 2007 om 20:25 #61567erwinko :
dat klopt niet helemaal wat je zegt volgens mij :Oeen puch vork past zo in een citta ja, maar een citta vork past niet zo in een ciao..
dus een puch vork past ook niet zomaar in ciao ๐
maarja, als je dat op een citta zet dan heb je een chopper
Puch vork past in Ciao toch?
Bedoelde niet dat Puch vork in Citta past.
28 februari 2007 om 20:28 #61568lees nog maar een keer wat ik zei
28 februari 2007 om 20:29 #61569je gaat dan tog niet echt met spaakvelgen rijden he.
ik vind spaak velgen echt p**p.
maja je moet het zelf weten.
maar schijfrem is zeker chil.
ik zou die sprocatti vork liever kopen die vind ik wel uber vet.28 februari 2007 om 20:45 #61570iaccaloco :
Colin :

let eens op die versteviging
wielen zijn nog groter dan de puch zelf ๐:! Bovenste is een 2Speed-automaat…
Maarreh………..
Let es opdie onderste?!
Dร’S EEN PUCH MET ROL-AANDRIJVING!
Kijk maar, z’n ketting komt tot “het begin” van z’n achterwiel, en de ketting stopt daar…
Op de plaats van z’n 8ertandwiel zit een remschijf, รจn het verklaart ook waarom ie zo’n versleten achterband heeft!
Gekke dingen eh!?:D
Echt 2 fantastische brommers
28 februari 2007 om 21:02 #61571erwinko :
lees nog maar een keer wat ik zeiJa, maar een Puch vork past toch helemaal niet (zonder aanpassingen) in een Citta?
Ik dacht dat een Puch vork kantenklaar direct in een Ciao past; maar niet in een Citta.28 februari 2007 om 21:21 #61572Past niet gemakkelijk in een ciao hebt het bij maat van zijn crosser gedaan maar dat valt toch wel eventjes tegen……
5 maart 2007 om 20:55 #61706Voor Thomas nog even (telefoon)-foto’s gemaakt vandaag zodat die een beeld krijgt van de Citta.. hij had hem nog nooit in het echt gezien (tjah alsof dit hem een beter beeld geeft weet ik niet maar THOMAS!!! schiet ff op en kom een keer hier heen om hem te bekijken dan oen!:D)

5 maart 2007 om 21:19 #61707heb je hem alwel aan de praat gekrege? Of wacht je daar op tot die helemaal klaar is?
Want ik wil wel filmpjes ervan zien hoe het loopt:D
Suc6 verder met je project! Ik hoop een keer op een meeting in groningen te zijn , kan ik em ff bewonderen:)
5 maart 2007 om 22:04 #61708Heb heb vandaag even bij de scoot-shop langs gebracht… a.s. zaterdag ga ik er heen om ff te kijken wat we kunnen doen om hem lopend te maken… waarschijnelijk zowieso even nog voetpakking verbeteren enzo…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.