Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Deze steken anders wel ver uit hoor,mag best van mij.De rest vertel ik niet,anders word Sandra boos.

JL
      Bijdrager

=) nee dat is zeker niet verstandig om aan je vrouw te vertellen 😛

ArvidW
        Donateur

Haha Barry, weet je dat je vrouw hier ook een account heeft….. 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

barry
          Donateur

Ja natuurlijk & Sandra zelf heeft die foto getrokken.:D

Herr Flick
            Topic starter

oei.. (tis een citta trouwens)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

PoliniCiao
              Bijdrager

Die moet er maar eens af vallen en onder de brommer komen oid. Ben je echt verstandig bezig 😐

Btw net geflitst met +/- 60 op 1 wiel zal wel mooie foto zijn voor bij onze blauwe vrienden aan de muur (de voorkant he dus ze kunne me toch niks maken (a))

hansje
                Bijdrager

PoliniCiao :
                  Die moet er maar eens af vallen en onder de brommer komen oid. Ben je echt verstandig bezig 😐

Ik weet dat ik niet super verstandig bezig ben maar Basje vind het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO gaaf.
                  Moet wel zeggen dat de snelheid onder de 15 is en ik m’n vingers altijd op de rem hou.
                  Mis gaan kan het natuurlijk altijd maar in de 10jaar dat ik wheelie’s maak met brommers en motoren is het nog nooit mis gegaan.
                  Andere tricks haal ik niet uit als Basje erbij zit, alleen simpele low-speed wheelie’s .

Maar ja zo doet iedereen iets met z’n kleine wat minder slim is!

ReBeCcA
                  Bijdrager

Strakjes wordt Basje zoals zijn vader 😉

hansje
                    Bijdrager

Mwhaha, dat is al zo joh. Die kleine krijgt over een maand voor z’n 3de verjaardag een crosser.
                      Met z’n loopfiets stunt hij al en hij kent ook de namen van stunts uit de stunt wereld en doet ze dus na!

En om te bewijzen dat hij het gaaf en niet eng vind dit filmpje

Hoor maar eens als het wiel omhoog gaat VET COOL, eenmaal in de wheelie is hij gewoon aan het praten met mij!!!

ReBeCcA
                      Bijdrager

Haha, vet ventje 😉

Asriem

ik ben afgelopen week druk met me ciao bezig geweest en heb hem helemaal opnieuw gespoten. dit is het resultaat.

TimoO_
                          Donateur

dat ziet er sehr schön uit moet ik zeggen. prachtig ciaotje. alleen snap ik dat bagagedragerstangetje niet, hoezo is die nouweer grijs 😛

ReBeCcA
                            Bijdrager

TimoO_ :
                              dat ziet er sehr schön uit moet ik zeggen. prachtig ciaotje. alleen snap ik dat bagagedragerstangetje niet, hoezo is die nouweer grijs 😛

Ja die had ik ook zwart meegspoten dan.

PoliniCiao
                              Bijdrager

hansje :
                                Mwhaha, dat is al zo joh. Die kleine krijgt over een maand voor z’n 3de verjaardag een crosser.
                                Met z’n loopfiets stunt hij al en hij kent ook de namen van stunts uit de stunt wereld en doet ze dus na!

En om te bewijzen dat hij het gaaf en niet eng vind dit filmpje

Hoor maar eens als het wiel omhoog gaat VET COOL, eenmaal in de wheelie is hij gewoon aan het praten met mij!!!

Aan die filmpjes te zien weet je wel waar je mee bezig bent! Op die 2 fotos kwam het beetje leip over ;). Welke moter ben jij op die filmpjes v youtube? Zeker vet dat stunten en zo’n controle over zon machine =)

Johnsel
                                Sleutelbeheerder

[url]http://www.youtube.com/watch?v=CtrutzqF_DA[/url]
                                  masterlijk echt waar behalve die ene hmm raketmove van de motor af 😛
                                  maar serieus dat lijkt me zooo super om te kunnen he

15 berichten aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.