Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bodelier
    Bijdrager

Dit is de vespa waar ik nu mee rondrij.. Alleen liggen er nu 3 spaaks velgen onder, maar dat worden binnenkort weer de gele 4 spaak zoals je ze hier ziet..

Deze heb ik een paar maanden geleden gekocht, 75 euro compleet met blok. Dit vond ik niet te duur en heb hem ook meteen naar huis gereden 🙂

Zo stonden ze er een tijdje terug bij. Nu heb ik de rode helemaal uit elkaar gehaald, en een uitlaat gekocht voor de zwarte, want die zit er op deze foto nog niet op 😉

!Japieoh!_!Ciao!

Wel leuke Ciao’s 🙂 En das trouwens niet veel geld voor eenn Ciao die het ook gewoon doet 😮

Bodelier
        Bijdrager

!JAPIEOH!_!CIAO! :
          Wel leuke Ciao’s 🙂 En das trouwens niet veel geld voor eenn Ciao die het ook gewoon doet 😮

Inderdaad, hij was van een neef van mij.. zat een 50DR onder, 13/13 carburateur.. rest standaard.. Kon ik gewoon niet laten staan 😉

flip
          Bijdrager

dit vespatje ga ik overkopen van men broer voor 200eu :p niet veel dacht ik zo maja familiekorting he hij heeft al kenteken en er zit nog niet zo lang een nieuwe leovincie krul onder maar er moet nog het een en ander aan gebeuren ben ook van plan ehm te spuiten want hij heeft al wat minne plekjes ik zit aan een flipflop kleur te denken en we hebben nog een uitgeveild 50cc snor blok liggen dus die komt er onder wordt 11 april 2007 16 dus heb nog wel even tijd om ehm op te knappen.

timschilders
            Bijdrager

leuk ding! is 2002 model, dus 200 euro is zeker niet duur!

ik zou hem niet overspoten zoals ik hem zie op de foto. zit toch nog redelijk goed in de lak?
              mischien velgen zwart spuiten, dat zal wel super zijn!

joey636
              Bijdrager

vandaag een kleine fotoshoot gehad met poliniciao en de lekkere bekker.
                zie zelf.

de mijne

de bekker.

weer de mijne.

kijk die kontjes

alle op een rijtje

alle op een rijtje van de zijkant.

flip
                Bijdrager

timschilders :
                  leuk ding! is 2002 model, dus 200 euro is zeker niet duur!

ik zou hem niet overspoten zoals ik hem zie op de foto. zit toch nog redelijk goed in de lak?
                  mischien velgen zwart spuiten, dat zal wel super zijn!

jah klopt men broer had ehm toen rond de 800eu gekocht

mjah zo op de foto ziet ie er wel netjes uit is ie ook wel maar begint overal al wat te roesten enzo
                  je zou het bij kunnen werken maar ik spuit ehm liever mooi apart kleurtje ofzo

velgen zwart idd zat ik ook al aan te denken dat grijs vindt ik maar niks

Edjuh
                  Bijdrager

Joey ik moet zeggen dat ik die ebr voor geen meter vind staan, jammer! Dat chroom springt er erg uit vergeleken met de rest.

erwinko
                    Bijdrager

in mn ninja zat altijd al een deuk en niet zon kleintje ook :

ik wilde hem eruit hebben en heb dat net ff werkelijkheid gemaakt 😀

eerste stukkie pijp eraf (waar misschien een verwisselbaar stuk voor van 22 – 27mm komt :D)

de deuk zat nog tever weg dus nog maar een stukkie eraf 😀

toen uitdeuken en lassen.
                      dat uitdeuken ging goed.
                      maar toen lassen 😐

damn, dat viel ff flink tegen :S
                      ik moest allemaal hele kleine puntjes zetten omdat hij er anders een gat in brande :S (zo erg had ik het niet verwacht :P)
                      toen ik dat rondom had en vlakgeslepen zat er nog een klein gaatje in. dus ff dichtlassen.
                      brande steeds een groter gat 😐
                      toen zat er een gat in van 0.5 CM2, na een tijdje kutten was die dichtgelast 🙂

ff vlakgeslepen enzo, ontvetten en spuiten.

de deuk is weg 😀 dus geen prestatie verlies meer daardoor 🙂

mman
                      Bijdrager

mooi gedaan 😀 yeah :thumb

hansieb
                        Moderator

Heb je digi teller ben benieuwd of het in top scheelt ofzo…

Ik had ook een ninja met een paar beste deuken maarja alsof het zoveel zou schelen.

P.s JE MAG hem wel ff opknappe 😀 ding ziet er neit uit ja :kots

erwinko
                          Bijdrager

ik heb hem geprobeert op te knappen, maar hij is gewoon niet meer te redden 🙁

zo kocht ik hem…
                            ik kreeg hem gewoon niet knap. toen heb ik maar een spuitbus gepakt en hem zwart gemaakt 🙂

Rebel

Een echte beunhaas he 😛

zal wel eens binnenkort fototje maken van mijne ma moet uhm nog polijsten en inbranden

erwinko
                              Bijdrager

de ninja is eigenlijk ook een beetje mn winter pijpie 😛

cannon laat ik niet verotten in die pekel

en ninja is toch al gaar 😀

hansieb
                                Moderator

Je hebt toch wel flex met afvlakschijf 🙂 dan word die zo weer goed ja.

Mijn ninja was KEIROT en in 5 kleure van de regenboog gespote 1uurtje later en met boormachine en schuurschijf was die zoals op de foto.

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.