Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

November Rain
    Bijdrager

Ciao_Man :
      Hello All! I’m back for showing my moped!

There are a new motor, with MALOSSI 46.5 mm, 19 PHBG Carburator, MALOSSI Carters Dremel, Malossi MHR Krukas!

It’s a very good motor, very interresting and very powerfull!

Somes photos from my moped :

Thanks you if you put a reply!

nice i’ve driven the exact same engine only with a bigger cylinder… the 47mm BIG deps 🙂

and it is idd VERY powerful 🙂

Guns N’ Roses RAW!!! 😛

hope you like it 😛 also had the malossi “too bad” exhaust with a bigger mouth (from original 22mm to 27mm :D)

got it painted and stuff…
      I almost “gave away” the engine.. with little regret and got a polini speed engine for it.. but after 2 weeks the speed engine broke in half so now i’m on original power 😛 like 0,4 kW orso hahaha. Got it painted.. stil waiting for my “swing arm” to be coated white cos the malo engine tore it apart :P.

Note:
      Iedereen mag die foto’s van mijn gebruiken voor vanalles behalve die waar je de tuin etc op kan zien :O.!!!!

edit:
      Special thanks to: analwaste.com 😀

Herr Flick
      Topic starter

Zo vandaag ff voor de grap Too Bad’je eronder gezet, rijd best leuk. en rijd harder!

Heb nu met te zware rollen 70+ gehaald, nog niet snel genoeg voor mij, ik wil cker 80 digi gaan.

Maar op de 70 is ie nog lang niet op zen top toeren dus de Too Bad doet t cker leuk. en trekt net zo hard (opmijn setup dan) als een proma cc!!

Grotere fotos hier : http://www.mijnalbum.nl/Album=G8EM688V

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

hansieb
        Moderator

Jaja 71.6 en dan plat op de brommert 🙂 hij moet de 80 hopelijk wel kunnen halen.

Naja was weer ff leuk SCHAKELEN OWNS hahaha MB power.

November Rain
          Bijdrager

hansieb :
            Jaja 71.6 en dan plat op de brommert 🙂 hij moet de 80 hopelijk wel kunnen halen.

OMG dat is wel echt gay da je plat erop gaat hahahahahaahah da deej je nog toen je 13 was ofzo 😛 da doe je nou toch zeke rniet meer :S

ik heb mijn snelheid altijd gemeten en er recht op blivjen zitten :S….

hansieb
            Moderator

Nee joh dat plat erop wind tegen is leuk 🙂 wind mee moet je gewoon blijven zitten, maar die too bad is gewoon een echte toeren uitlaat hij wil met 8 gram rollen niet echt veel.

Hij blijft bij de 69 km een hele tijd totdat ik opeens 71.6 km reed.

PoliniCiao
              Bijdrager

November Rain :

hansieb :

OMG dat is wel echt gay da je plat erop gaat hahahahahaahah da deej je nog toen je 13 was ofzo 😛 da doe je nou toch zeke rniet meer :S

ik heb mijn snelheid altijd gemeten en er recht op blivjen zitten :S….

Uit ervaring, plat liggen met je knien tegen elakar op de treeplank werkt wel degelijk…
                Met verschillende brommers en bewijs op tellers, het werkt echt goed met wind tegen trek je eerder door !!!

Edjuh
                Bijdrager

Ziet er leuk uit Thom.

Ik heb vandaag mn malossi blok er weer onder gehangen vanwege het athena gezanik, dit keer met 13-13(80 sproeier).

Met de Leo HM trok hij erg goed moet ik zeggen! Geluid was ook lekker. Dat in tegenstelling tot de proma die er nu onder ligt(leo gaat niet met de bok samen), ding maakt een lawaai(bijna vergelijkbaar met too bad 27mm!!) en trekt ook minder op. Maar goed het gaat wel harder als het goed is(zo ff testen).

Beetje loze post in dit topic maar dat moet kunnen af en toe ahah.

citta-bitch
                  Bijdrager

whiee ik ben nIuew hiero en ben de vriendin van wheelieking

en ben ook wel fan van jullie brommertjes ik vind ze zow sgattig :rules

en ik neem dus ook een gilra cita 🙂 en die krijg ik van me lief

erwinko
                    Bijdrager

citta RULLEZZ!!! 😀

zo, die vriend van je heeft geld over ofzo? 😐
                      of zijn citta’s daar gewoon heel goedkoop :S

JL
                      Bijdrager

ja wij hebbe hier bodemprijze :P:P:P

welkom hiero 😀

erwinko
                        Bijdrager

hier betaal je voor een citta al 200 euro en dan is het een opknapper!!

cittatuner
                          Bijdrager

das best veel mijn e heb k voor 50 euro gekocht:p

November Rain
                            Bijdrager

PoliniCiao :

Uit ervaring, plat liggen met je knien tegen elakar op de treeplank werkt wel degelijk…
                              Met verschillende brommers en bewijs op tellers, het werkt echt goed met wind tegen trek je eerder door !!!

haha zal best het ziet er wel zwaar uber gay uit 😀

November Rain
                              Bijdrager

cittatuner :
                                das best veel mijn e heb k voor 50 euro gekocht:p

ik heb er 3 gehad voor 50 euro 🙂

ArvidW
                                Donateur

Dat is dan ook wel “uber mazzel” 😉

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.