Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 augustus 2006 om 19:44 #57546

Alvast een voorproefje 😉
Nu rijdt hij al weer alleen ik heb nog steeds de 70cc erop. Als ik genoeg tijd heb komt de 80cc erop.
Ook heeft hij nu een paar kleine zelfgemaakte stickertjes zoals colin 🙂
Ik heb tevens nog een fietsteller erop gemaakt, en ik haalde op een erg lang recht stuk 85,3 🙂 en het klopt want als ik tussen de autos rijd geeft hij ongeveer 50/51 aan. Ben benieuwd wat de 80cc doet als hij is ingereden 😀Ik gooi nog wel een keer wat mooie fotos erop van hoe die nu is 😀
31 augustus 2006 om 19:50 #57547zeer netjes en leuk, ook de snelheid!.
draai de demper wel ff wat netter, is nu beetje sjonny bak style..46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel31 augustus 2006 om 20:11 #57548wheelieking89 :
rood lijntje is lijn van de spiegroen lijntje is dus het versleten stukje ???
of zie ik het verkeerd ???
ja, die spiebaan hoort tot onder te lopen.
en dat groene, dat hoort normaal schroefdraad te zijn, maar mijn schijven (90 en mn 100 :'() hebben dat gewoon helemaal weg gesletendeze koppeling is trouwens zon race koppeling he! van cor hamstra ofzo. over prestaties ben ik zeer tevreden.
kwaliteit ook wel, alleen jammer dat mn moer een stukje losgetrilt was 🙁 ondanks de borgring :S31 augustus 2006 om 20:54 #57549erwinko :
wheelieking89 :
rood lijntje is lijn van de spiegroen lijntje is dus het versleten stukje ???
of zie ik het verkeerd ???
ja, die spiebaan hoort tot onder te lopen.
en dat groene, dat hoort normaal schroefdraad te zijn, maar mijn schijven (90 en mn 100 :'() hebben dat gewoon helemaal weg gesletenDeze koppeling is trouwens zon race koppeling he! van cor hamstra ofzo. over prestaties ben ik zeer tevreden.
kwaliteit ook wel, alleen jammer dat mn moer een stukje losgetrilt was 🙁 ondanks de borgring :SEIgen schuld vriend,dit grijg je met die strakke drukveren.Je kan de schroefdraad,beter ontvetten met Brake-Cleaner & vastzetten doe je met borgring & rode locktite op je schroefdraad.De schroefdraad is zeer fijn,en kan geen grote druk verdragen.
31 augustus 2006 om 21:03 #57550hoezo zou ik dit van strakke drukveer krijgen?
die andere koppelingen hebben er helemaal geen last van
31 augustus 2006 om 21:15 #57551mischien kan het zijn dat deze imitati koppeling dat nie kan hebben net als bij een scooter een mhr speed op een std krukas ofzow:p
31 augustus 2006 om 21:20 #57552PoliniCiao :

…
is dat een proma demper? heb je de polini demper niet ziet er veel beter uit dan zon dikke proma pot
31 augustus 2006 om 21:35 #57553nee is geen proma, ik denk dat het een leovinci demper is
31 augustus 2006 om 21:38 #57554dan nog, die polini dempertjes zijn veel mooier:D
31 augustus 2006 om 21:49 #5755531 augustus 2006 om 22:42 #57559hansieb :
Kappen ennuh der ligt idd een zaak wiet naast :pimp
Stoer.
1 september 2006 om 06:51 #57560VespaCiaoPaul :
dan nog, die polini dempertjes zijn veel mooier:Ddat is waar maar zijn polini demper lekt behoorlijk dus zijn ze’n velgen in no time harstikke vettig van daar de andere demper en de polini demper vind ik dan is zo dun lijkt niet zo veel vermogen te hebben vind ik het lijken maja als je naar de rest van de uitlaat kijkt weer niet:P
1 september 2006 om 13:56 #575651 september 2006 om 14:22 #57566Cool man, chapeau:)
But your light unit is a little ‘over the top’ in my opinion, un peut exageree:D
Do you have the malossi rear sprockets(gear)?
Nice setup. What kind of airfilter(filtre de l’air?) do you use? I think the original malossi stinks, it hardly filters anything.
ciao.
1 september 2006 om 17:30 #57575erwinko :
hoezo zou ik dit van strakke drukveer krijgen?die andere koppelingen hebben er helemaal geen last van
Ik heb het ook al eenmaal gehad.De schroefdraad is te fijn,om de kracht van de veer te overwinnen.Ik weet een winkel waar ze er zo veel liggen hebben.Zelfs de klok is hierdoor ook hard beschadigd.Ik heb nu ook terug een malossi-voorvario+gele veer,maar ik twijfel om hem te monteren.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.