Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ties
    Bijdrager

vespa ziet der idd wel goed uit, ookal ben ik niet zon fan van omgelaste scooterpijpen

Edjuh
      Bijdrager

Ziet er goed uit ja, netjes gelast. Maar kom je niet (weer?) in de problemen met dat kenteken?? Was jij dat niet, met die waarschuwing?

Ik ben wel verrast dat die pijp het zo goed doet, het haalt toch wel de theorie een beetje onderuit dat scootpijpjes het slecht zouden moeten doen op de vespa.

PoliniCiao
        Bijdrager

Ja, dat zei ik ook al zo van dat gaat nooit goed lopen toen hij zei dat hij die wou gaan kopen. Maar dat ding gaat sneller dan met zn Handmade, echt vaag. En hij ziet er zeker vet uit + mooi chill geluid uit die scoot-demper

Colin
          Bijdrager

Edjuh :
            Ziet er goed uit ja, netjes gelast. Maar kom je niet (weer?) in de problemen met dat kenteken?? Was jij dat niet, met die waarschuwing?

Ik ben wel verrast dat die pijp het zo goed doet, het haalt toch wel de theorie een beetje onderuit dat scootpijpjes het slecht zouden moeten doen op de vespa.

Ik was dat met die waarschuwing voor het kenteken, maar ik ben het echt zat met dat grote kenteken en het ziet ook echt niet uit als ik die achter aan de bagagedrager maak, daarom heb ik hem nu rechts op me kap dat ziet veel beter uit dan achter onder het licht 🙂 en als ze me aanhoude heb ik een heel verhaal voor hun met me kentekenplaat.

Ik was ook verrast met die uitlaat, vroeger was ik ook nooit echt fan van scootpijpjes totdat een vriend van me deze uitlaat op de zolder had liggen, hij had die daar liggen omdat hij zelf vroeger met die had gerede op een 60 cc en liep die ook heel goed 🙂 dus ik ging kijken naar de Metrakit en hij was ook nog in het chroom en goed gelast alles perfect, dus heb ik hem direct gekocht voor 40 euro en dat is niks voor zo’n Metrakit Handmade (chroom)
            die avond heb ik hem nog om half 11 s’avonds onder me vespa gelegt en toen een testridje gemaakt met me broertje, en hij trok verrassent goed op, niet heel goed maar beter dan me handmade op een 50 cc, en de top ligt zeker 4/5 km hoger dan me handmade.
            Ik rij maar met die uitlaat op een 50cc maar als je die op een 70cc gooit dan gaat die hard omdat die in het midde ook een dikke boest heeft of je gooit die uitlaat op een 50cc met vario dan zal die echt zo’n scootergeluid maken en alles.

dus de theorie dat de scootpijpjes op vespa’s het niet goed doen is ook eigelijk niet waar.

erwinko
            Bijdrager

haha, dan zit je zo ergens, hoor je ineens vet dik geluid. je denkt natuurlijk een dikke sprinter ofzo.
              komt er een ciao om de hoek rijden 😀

Colin
              Bijdrager

erwinko :
                haha, dan zit je zo ergens, hoor je ineens vet dik geluid. je denkt natuurlijk een dikke sprinter ofzo.
                komt er een ciao om de hoek rijden 😀

haha 😀 denk niet dat het zo erg is op een 50cc , PoliniCiao zei dat ik wel op een scooterleek als ik voorbij reed, ik hoor dat zelf niet zo als ik een helm op heb:P maar ze zegge dat ik wel een scootergeluidje heb :lol

R.oel !

Hehe steeds meer mensen hier met scooterpijpjes eronder.. ik heb de mijne verkocht gister 😛 maar Colin k vind deze wel de mooiste die ik tot nu toe gezien heb !! 😀

K zie je morge wel in Sittard denk ik he, wil k wel s zien hoe die in t echt rijd ( mijne reed ook goed op mn ciao, maar de handmade doet t bij mij toch NET wat beter.. )

KennyVespa
                  Bijdrager

R.oel ! :
                    Hehe steeds meer mensen hier met scooterpijpjes eronder.. ik heb de mijne verkocht gister 😛 maar Colin k vind deze wel de mooiste die ik tot nu toe gezien heb !! 😀

K zie je morge wel in Sittard denk ik he, wil k wel s zien hoe die in t echt rijd ( mijne reed ook goed op mn ciao, maar de handmade doet t bij mij toch NET wat beter.. )

Effe offtopic he roel maar hoelaat moet ik morgen bij jou zijn??? anders ben rond 7 uur op msn dan spreken we ons daar wel effe me msn is kenny190589@hotmail.com 😉

R.oel !

is goed ben dan wel ff op msn, mja ben k nu ook.. we vertrekken hier om half 10 dus, dalijk ff alles nakijke aan t ding 😛

Colin
                      Bijdrager

R.oel ! :

Morge zien we elkaar wel 😉
                        ik vind dit ook de mooiste terugloop voor een vespa omgelast 😛
                        maar we spreke ons morge wel

Edjuh
                        Bijdrager

Mijn nieuwe camera doet het leuk, wat mooie deps/malossi blok foto’s:

47mm deps*kwijl*:

Best hard op gemept zo te zien

Inlaatgat, met de Mazzu volle wangen kruk

mulder[sst]

die inlaat is zo veel geiler dan het polini evo blok, de gasreactie zal ook vele malen sneller zijn.
                            En de doorlaat is ook gewoon groter.

Leuke deps, alleen die vlinder vraagt er gewoon om, uitgevijld te worden, het heeft potentie.

Edjuh
                            Bijdrager

Die uitlaatpoort kan nog wat tjoenwerk gebruiken zeg je..hmmm eerst kijken wat hij std. doet.

En ja het is flink wat ‘ruimtelijker’ dan het evo blok, en deze cilinder heeft ook meer potentie dan de polini 46mm.

Ik hoop HEEL ERG dat deze week de 19mm carb en spruit komt dan kan ik het eindelijk eens proberen.

Heb gister castrol TTS gekocht van 11 euro(volsyntheet), ik neem aan dat dat prima olie is.

Vespaflappie
                              Bijdrager

Heb je bij mopshop die carb besteld?
                                Olie is gewoon goed:) Al kostie hier 7,50:P

Wel zorgen dattie klaar is over 1,5 week!

hansieb
                                Moderator

Nemen jullie de brommers ook mee dan?

15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.