Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Lol die is best wel grappig:)

erwinko
      Bijdrager

irmaaa.

hey postbode siemönnn, we vervelen ons, dus jij moet wat verzinnen

whahah

Edjuh
        Bijdrager

Van onze italiaans nevenforum geleend:

Ciao prototype, text kan ik heeeeeel primitief vertalen, maar daar heb ik nu geen zin in:P

Wel tof iig, alleen de prestaties heb ik mn twijfels bij, 18PK, 15.000 toeren, 150km/u?!:? en dat met een 46mm polini, dan hebben ze wel iets heeeel bijzonders met het blok gedaan.

edit: misschien kan iemand de ruis er uit halen en het contrast verbeteren?

Ow ik geloof dat het van een bravo is gemaakt…

Ties
          Bijdrager

en 27 mm carb dell’orto?

maar of dat zoveel wonderen doet om de 150 te halen, ties betwijfeld het…

mulder[sst]

15000 girri? met wat voor blok?

hansieB foto – ROFL ROFL

er moeten bordjes met die foto door groningen komen, met de tekste vespa ciao meeting en pijtljes erbij

hansieb
              Moderator

mulder[sst] :
                15000 girri? met wat voor blok?

hansieB foto – ROFL ROFL

er moeten bordjes met die foto door groningen komen, met de tekste vespa ciao meeting en pijtljes erbij

Haha 🙂 jah mooie foto maat van me zei ook al hihihihi zo zie je er idd uit als je uit bed komt.

Zo moeilijk is de route niet te vinden, ik maak nu de route op de computer.

Jelle89

tis eigelijk alleen voor barry bedoeld, maar ik vond het ook gewoon vet om het hier op het forum te zetten:

DÉ miniciao van EPC..;)..

edit: motorisch weet ik niets, maar alleen heb ik zon malossi pijp gezien wat hetzelfde uitziet als zo’n Serpent pijpje

Kay
                  Bijdrager

En hij zag er heel vet uit..hij is ook heeel mooi afgewerkt vind ik.Bagagedrager,tank nergens eens lasnaad of wat dan ook te bekennen.

PoliniCiao
                    Bijdrager

Ja, wij hadden hem ook al gezien, echt tof ding, zeker mooi gemaakt.
                      Alsof t frame zo hoort he 🙂

Hij zal denk ik wel wat veiliger aan voelen met dat zijspan, is wat stabieler he.

erwinko
                      Bijdrager

lijkt me echt vet om linksom hard door de bocht te gaan, kijken of die zijspan van de grond komt 😛

ArvidW
                        Donateur

Die zijspan is mooi man, heb je die ook echt gebruikt voor mensen te vervoeren? of gewoon voor de lol?

Als je er in je eentje op zit en een bocht naar links maakt….. komt dat hele ding van de grond :D:P

edit: ow, dat zei erwinko ook al:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

barry
                          Donateur

bedankt voor de foto’s jelle,

Colin
                            Bijdrager

Ben eindelijk klaar, na weken sávonds werken is die dan eindelijk af
                              ik hem helemaal in jaguarstyle gemaakt, Donkergroend Frame met zwarte velgen en zwarte zijkappen
                              ook zien jullie op de foto mijn nieuwe aanwinst, de Metrakit Handmade in het Chroom
                              hij loopt veel beter dan me handmade zowel met trekken als de top is die beter
                              geef jullie commentaar op de foto’s, in gallery Maasbracht staan nog meer foto’s 🙂

PoliniCiao
                              Bijdrager

Hij is zeker vet geworden!
                                En die uitlaat loopt echt mooi voor een scooterpijp had ik eerlijk gezegd echt niet verwacht zal wel komen door de manier waarop de bocht gelast is

Hij zal zondag wel wat bekijks trekken 😉

BCD design :thumb

hansieb
                                Moderator

Mooi, maar flikker er dan een yasuni r onder 😀 niet dat het echt zal presteren.

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.