Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 mei 2006 om 19:30 #55840
polini-racer :
lijkt meer blauw,mjah ziet wel vet uitben je nou blind? of was dat een grap 😀 ?
voor de zekerheid ff…
DIT IS DUS BLAUW 😀
4 mei 2006 om 20:15 #55841dat het een beetje blauw lijkt komt door de weerspiegeling van de kappen 😉
maar ziet er vet uit 😀
4 mei 2006 om 23:23 #55842November Rain :
inlaat = manifold…
also make sure you’re breaker points have the right space apart from eachother…
manifold is spruitstuk, inlaat is intake.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...5 mei 2006 om 17:32 #55847Ik zal hier ook maar effe een paar fotootjes van mn Ciao plaatsen (heb ze ook op ‘specials’ gezet, maar dit leek me er een betere plaats voor)

Ik weet dat t geen hele speciale kleurencombo is ofzo maar toendertijd (en nu nog steeds trouwens) vond ik t best vet staan op een Ciao, en het is wel makkelijk om zwarte of witte kappen, roostertjes etc. te krijgen. Op deze manier hoef ik niet meteen mn kappen weer opnieuw te spuiten bij ieder krasje.
Trouwens misschien een tip voor mensen met de ‘nieuwere’ zwarte kappen (de ruwere dus): als je kappen een beetje dof worden en je gaat ze toch poetsen, kun je dat het beste doen met een droge doek en wat slaolie. T is echt geen geintje, je wrijft ze hier goed mee in en laat t een beetje inwerken. Dan worden ze weer mooi zwart. Werkt trouwens ook erg goed bij auto’s met verweerde (zwarte) kunststoffen bumpers. T blijft natuurlijk niet eeuwig zitten maar bij elke poetsbeurt effe goed poetsen en klaar is Kees (t werkt ook als je niet Kees heet).
Groete5 mei 2006 om 17:55 #55848Fredzzz :
ff fotos van een citta met verchromed frame (of erg mooi gepolijst, of met chromen spray gespoten wat me dus niet lijkt omdat die spray klote is zover ik hoor)…
dit is dus het nutte chroom spuiten (uit spuitbus tuurlijkd ie coolFX ofzoiets ziet er WEL gboed uit)
6 mei 2006 om 21:01 #55862barry :
before I have a girlfriend & she live’s in Hochfelden & this is not far from Strassbourg.Nice Ciao,but the filter????is this not a K&N,,,Yes I know hochfelden! It’s at 10 km of my house!
6 mei 2006 om 21:28 #55863FSC 72 :
Ik zal hier ook maar effe een paar fotootjes van mn Ciao plaatsen (heb ze ook op ‘specials’ gezet, maar dit leek me er een betere plaats voor)Trouwens misschien een tip voor mensen met de ‘nieuwere’ zwarte kappen (de ruwere dus): als je kappen een beetje dof worden en je gaat ze toch poetsen, kun je dat het beste doen met een droge doek en wat slaolie. T is echt geen geintje, je wrijft ze hier goed mee in en laat t een beetje inwerken. Dan worden ze weer mooi zwart. Werkt trouwens ook erg goed bij auto’s met verweerde (zwarte) kunststoffen bumpers. T blijft natuurlijk niet eeuwig zitten maar bij elke poetsbeurt effe goed poetsen en klaar is Kees (t werkt ook als je niet Kees heet).
GroeteThnx voor de tip ,kga morge ff wat slaolie van me moeder stelen 😛
Enne je ciao is zeker niet lelijk had ik niet verwacht.En je hebt gelijk met zwart en wit goed staan en ook erg handig is.
Mijn gele daar zie je zo erg elk krasje op en ben er ook veel te voor zichtig mee,daarom heb ik ng eentje 😛9 mei 2006 om 16:34 #558959 mei 2006 om 16:40 #55897Zow die zuiger is flink geragd bovenin, lijkt wel gepolijst:D
Ik denk dat ik die athena ook ooit ga bestellen, lijkt me een prima ding.
9 mei 2006 om 19:28 #55910Even wezen googelen:
edit: AAAAAARGGGHH SCROLLBAR!!!:boos

En dan nu gekke italianen met hun ciao-tjes:

Gekke japanners:

Grappige avatars misschien?:

9 mei 2006 om 19:36 #55911
Jelle89italianen hebben meeste vario’s volgens de foto’s..:p…
9 mei 2006 om 19:39 #55912Jelle89 :
italianen hebben meeste vario’s volgens de foto’s..:p…1. Ze hebben inderdaad meer vario’s dan wij, maar:
2. Op de ciao zit hij ook in italie niet standaard!
3. Zoveel hebben ze trouwens niet meer, sinds ik langs ben geweest:P
9 mei 2006 om 19:49 #55913
Jelle89oke dat klopt ook weer..want jij hebt er 2 of 3 getjoept….:P..
16 mei 2006 om 07:41 #55994Gisteren klein fotoshootje gehouden met Colin (v het forum) en zijn broer. Dus ik dacht post eens een paar mooie ;):

De voorste en achterste brommers zijn van mij. De mix moet nog veel aan gebeuren 😀 reflectors heb ik er net al af gehaald 😉

Colin in burn-out 😀
In het veld
16 mei 2006 om 09:35 #55995
Jelle89die handmade is nog in prachtige staat..:|..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.