Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 maart 2006 om 10:23 #55358
als het goed is moeten dit de fotos zijn 😛

edit bij webmaster, je kan niet de grote foto linken alleen de gewone kleine versie en je moet de extensie erbij zetten .jpg bijv
18 maart 2006 om 10:27 #55359reacties en tips zijn welkom 😉
18 maart 2006 om 10:39 #55360Ok;)
1a. Omruilen voor een ciao
1. Verlagen
2. Stuur naar achteren
3. Racing sticker er af
4. Andere uitlaat
5. Citta i.p.v ciao cilinderkop
6. Normaal zadel
7. Nieuwe stickers.
8. Zie 1a.Dat was het wel ongeveer:D succes er mee!
18 maart 2006 om 12:09 #55361Cker vreed dingetje
en die uitlaat is niet zow heel erg overdreven nog sommige truglopers zien er egt niet uit op citta/ciao maar deze valt wel mee.
Maar je vering staat wel HEEL erg hoog hoowr :O 😛18 maart 2006 om 12:40 #55362Edjuh :
hansieb :
EDJUHHH woon jij aan de haarlemmerweg in adam? zoja 🙂 heb ik je vespa bravo gezien!Nee daar woon ik niet en daar ben ik ook niet geweest met de vespa.
Was je naar een feest ofzo?
Ow ja geinig filmpje weer, vincent met zelfdestructieve neigingen en versleten zolen:D Ik hoopte eigenlijk een rijdend evo blok te zien:con
Nee ik moest voor school in amsterdam zijn 🙂 een vespa bravo leek echt precies op die van jou zag de uitlaat alleen niet. Naar de wallen natuurlijk geweest lekkere hoertjes kijken 😀 en ik had zin in een joint maarja ik ben nog 14 dagen 17 dan word ik 18 🙁 Dus de koffieshop kwamen we niet in ook wouden ze niet buiten roken dus tja maar er was wel genoeg geauwehoer 🙂
Het filmpje bewijst het maar weer, groningers zijn gewoon droog volk! lol volgende keer kom ik wel ff langs met me aeroxje.
18 maart 2006 om 12:48 #55363Edjuh :
Leuk ding!! Enige minpuntje vind ik je stuur dat naar voren staat.Ik vind je voorbandje bijzonder mooi, wat is dat er voor een?
Idd. wat jij ook zegt…..
Loox nice, maar ik zou m’n koplamp op de normale plek doen, en ’t stuur naar achteren zetten…..!
Verder een lang(liefst nieuw model) achterspatbord eropzetten, en m’n zadel omlaag…..
Ohja…..En de vuldop van de waterkit in ’t tellergat van m’n koplamp zetten….:bloos
(niet bedoeld om je af te zeiken, maar ik geef je mijn visie over je SÍ!)Verder topdingetje….
Leuke set-up….Enneh…
Niet iedereen likes them SÍ’s…..
Maar gód, wat rijdt zo’n ding comfortabel eh?:)Die voorband is gloof ik een Hutchingson of een Michelin, correct me if i’m wrong….
(ik heb er gloof ik eentje op de Grillowielen in m’n Citta zitten, weet ’t nie eens….!:bloos)Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!18 maart 2006 om 12:52 #55364hansieb :
Nee ik moest voor school in amsterdam zijn 🙂 een vespa bravo leek echt precies op die van jou zag de uitlaat alleen niet. Naar de wallen natuurlijk geweest lekkere hoertjes kijken 😀 en ik had zin in een joint maarja ik ben nog 14 dagen 17 dan word ik 18 🙁 Dus de koffieshop kwamen we niet in ook wouden ze niet buiten roken dus tja maar er was wel genoeg geauwehoer 🙂
Het filmpje bewijst het maar weer, groningers zijn gewoon droog volk! lol volgende keer kom ik wel ff langs met me aeroxje.
Whahaha, toeristen uit het noorden.
Nou ja, ik had wel even langs een goeie shop willen gaan voor je, ik rook zelf niet(meer), maar ik weet wel waar de goeie zaken zitten.Enne, hoertjes kijken:no, tijdverspilling, wat een k*tbuurt die wallen, je kan beter een fietsje huren een een beetje grachten af fietsen enzo.
18 maart 2006 om 13:40 #55365nou jah de film was er ff voor de lol, altijd als onze admin langskomt wordt er gefilmt, het is en blijft eenemaal een adrenaline rush op zn ciaotje…
en de film van mn evo blok komt heus nog wel een keer, heb heeeel weinig tijd, wou hem eerst nog verkopen en wat brommers eruit gooien in de verkoop…
18 maart 2006 om 13:56 #55366Fredzzz :
nou jah de film was er ff voor de lol, altijd als onze admin langskomt wordt er gefilmt, het is en blijft eenemaal een adrenaline rush op zn ciaotje…en de film van mn evo blok komt heus nog wel een keer, heb heeeel weinig tijd, wou hem eerst nog verkopen en wat brommers eruit gooien in de verkoop…
waarom koop je een evo.. om hem daarna weer te verkopen?
18 maart 2006 om 14:08 #55367November Rain :
waarom koop je een evo.. om hem daarna weer te verkopen?ik kocht die evo omdat ik ff en stap hoger wou dan mn speed engines, maar aangezien ik er niet te veel tijd voor heb wordt het nogal lastig met het lopend maken van nog 4 brommers die hier staan…heb weinig tijd, maar de evo blijft toch denk ik 🙂 moet nog 1 brommer verkopen (maxi S), een opknappen (die kickstarter) en mn oranje citta project afmaken…en daaaaarnaa komt de ciao waar het evo blok onder komt 🙂
18 maart 2006 om 14:11 #55368Fredzzz :
November Rain :
waarom koop je een evo.. om hem daarna weer te verkopen?ik kocht die evo omdat ik ff en stap hoger wou dan mn speed engines, maar aangezien ik er niet te veel tijd voor heb wordt het nogal lastig met het lopend maken van nog 4 brommers die hier staan…heb weinig tijd, maar de evo blijft toch denk ik 🙂 moet nog 1 brommer verkopen (maxi S), een opknappen (die kickstarter) en mn oranje citta project afmaken…en daaaaarnaa komt de ciao waar het evo blok onder komt 🙂
gewoon houden… ff sproeiers bestellen… en een dag voor gaan zitten dan loopt ie als de neten 😛
haha ik ben lekker 2 stapjes hoger gegaan :D… alleen de gasreactie waar ik zo van verschoot (in positieve zin) ben ik al aan gewend dat is voorlopig wel ff jammer 😛
18 maart 2006 om 14:12 #55369November Rain :
gewoon houden… ff sproeiers bestellen… en een dag voor gaan zitten dan loopt ie als de neten 😛haha ik ben lekker 2 stapjes hoger gegaan :D… alleen de gasreactie waar ik zo van verschoot (in positieve zin) ben ik al aan gewend dat is voorlopig wel ff jammer 😛
2 stapjes hoger 🙂 tjah zoalang jij ermee blij bent 😀
maar wat die gas reactie betreft, ik hoorde al iets over dat het wat slomer gaat maar…viel mij niet op tijdens het rijden (toen die ff 5 min liep :P)
en zou een powerbox dat verhelpen ?! :O
18 maart 2006 om 14:14 #55370Fredzzz :
November Rain :
gewoon houden… ff sproeiers bestellen… en een dag voor gaan zitten dan loopt ie als de neten 😛haha ik ben lekker 2 stapjes hoger gegaan :D… alleen de gasreactie waar ik zo van verschoot (in positieve zin) ben ik al aan gewend dat is voorlopig wel ff jammer 😛
2 stapjes hoger 🙂 tjah zoalang jij ermee blij bent 😀
maar wat die gas reactie betreft, ik hoorde al iets over dat het wat slomer gaat maar…viel mij niet op tijdens het rijden (toen die ff 5 min liep :P)
en zou een powerbox dat verhelpen ?! :O
wat?? SLomer??? je moet die gasnaald eens ff goed hangen dan… hij gaat als de bliksem bij mij. Moeilijk uit te leggen maar “gas is gas en half gas is half gas” zo snel reageert ie 🙂 gewoon zover je de hendel trekt zoveel krijgt ie binnen. Gaat echt METEEN.
18 maart 2006 om 14:17 #55371November Rain :
wat?? SLomer??? je moet die gasnaald eens ff goed hangen dan… hij gaat als de bliksem bij mij. Moeilijk uit te leggen maar “gas is gas en half gas is half gas” zo snel reageert ie 🙂 gewoon zover je de hendel trekt zoveel krijgt ie binnen. Gaat echt METEEN.neej goed lees alles weer fout :pest maarjah :O mijnes moet ik zo anders ff na kijken..
18 maart 2006 om 14:59 #55372filmpje van mn citta, niet echt super maar je ziet wel hoe hij optrekt. 🙂
http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=0895Z1J4XCTDT23BX801G4ISJA
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.