Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 maart 2006 om 21:34 #55262
Edjuh :
Vet die ciao’s! Je moet die eigenaar opsporen en zorgen dat hij hier terechtkomt!!Enne fred, rijdt dat evo blok nou al(goed)?
die kerel zou ik zo kunnen opsporen, hij komt uit Peize (groningen hier boven), is een fietsenmaker (dus hij zal zeker wel wat weten :))…hij had ook stickers van zn werkplaats op zn ciao 🙂
en dat evo blok ree vandaag wel ff, maar valt uit, en gaat nu niet meer aan..
12 maart 2006 om 22:22 #55263die roze ciao is leip 😀
wanneer ga jij nou eens degeljike kappen maken op je citta man??
12 maart 2006 om 22:28 #55264November Rain :
wanneer ga jij nou eens degeljike kappen maken op je citta man??waneer kan je tot 3 tellen?
heb al een set: traanplaat (die nu overlopend is gespoten)
en daar boven op nog mn plexiglas kappen met speakers+versterker en al…(hier rij ik nooit mee, heb het ook nog nooit gedaan)…
en op die ANDERE citta met dezelfde achterbrug komen aluminium kappen, deze lijken precies op chrooooom :D…
zo beter?
en als je wilt dat ik die std kappen erop zet…mag je naar de maan vliegen :P, de hele bedoeling van zo een brug, na sterker zijn, is dat ze anders zijn…(in mijn ogen ook mooi maar zoals je zegt kraak je iedereen af :P)
12 maart 2006 om 22:32 #55265Vette shit 🙂
Ik moet nog steeds mijn blokje eronder pleuren 🙂 dan zijn de straten hier in groningen al bevuilt met 2 vario ciao’s. AA-t heeft nu ook een vario dus het worden er als het goed is 3 🙂
En fredje je hebt tijd genoeg stel dat evo blok es ff af man.
12 maart 2006 om 22:34 #55266Fredzzz :
November Rain :
wanneer ga jij nou eens degeljike kappen maken op je citta man??waneer kan je tot 3 tellen?
heb al een set: traanplaat (die nu overlopend is gespoten)
en daar boven op nog mn plexiglas kappen met speakers+versterker en al…(hier rij ik nooit mee, heb het ook nog nooit gedaan)…
en op die ANDERE citta met dezelfde achterbrug komen aluminium kappen, deze lijken precies op chrooooom :D…
zo beter?
en als je wilt dat ik die std kappen erop zet…mag je naar de maan vliegen :P, de hele bedoeling van zo een brug, na sterker zijn, is dat ze anders zijn…(in mijn ogen ook mooi maar zoals je zegt kraak je iedereen af :P)
man crap 😛 je rijd al fucking 4 maanden rond ofzo met die achterbrug.
vind het wel prachtig wat je zegt.”ik heb ook nog plexiglas… alleen hier rij ik nooit mee” hahah prachtig 🙂
dan maak maar eens foto’s van je “chrome” kappen en die overgespoten als ze erop zitten 😛
12 maart 2006 om 22:35 #55267hansieb :
Vette shit 🙂Ik moet nog steeds mijn blokje eronder pleuren 🙂 dan zijn de straten hier in groningen al bevuilt met 2 vario ciao’s. AA-t heeft nu ook een vario dus het worden er als het goed is 3 🙂
En fredje je hebt tijd genoeg stel dat evo blok es ff af man.
jah komt goed joh, en waneer wou jij weer een keer langs komen :P?
13 maart 2006 om 00:16 #55271Moet maar ff kijken 🙂 als je hierheen komt kunnen we je evo wel mooi afstellen met mijn prive sprintbaan voor de deur 😀
Ik weet nog wel dat het echt relaxed was om me scooter af te stellen echt 20 x op een naar bloazen met 85 🙂
man : Moet dat hiet voor de deur dat kan toch niet
ik: Ja waar anders
man: Ik wil geen overlast en dat veroorzaak je nu wel
ik: is dit stuk weg van u neen, ik hoef nog maar 10 x heen en weer 😀
man: boos naar binnen.13 maart 2006 om 00:34 #55272November Rain :
man crap 😛 je rijd al fucking 4 maanden rond ofzo met die achterbrug.
vind het wel prachtig wat je zegt.”ik heb ook nog plexiglas… alleen hier rij ik nooit mee” hahah prachtig 🙂
dan maak maar eens foto’s van je “chrome” kappen en die overgespoten als ze erop zitten 😛
haha 😀 nou jah, kijk, deze citta die je op de foto ziet is mn dagelijkse citta zowat, dus als er een blok moet worden getest komt die altijd eerst daaronder enzo…zit momenteel de evo onder, strax komt de oude setup er weer onder en dan kan alles dicht, en jah daarom rij ik zowat de hele tijd zo rond 🙂
en die chromen kappen (alu) krijg je nog wel te zien
en wat die plexiglas kappen betreft…tjah:P ben beetje bang om ermee naar school te gaan enzo, stelletje naaiers jatten ook alles nu de dag…maar als het mooier weer is dan ga ik er zeker mee rijden…
:whistle
13 maart 2006 om 10:14 #55273Fredzzz :
Edjuh :
Vet die ciao’s! Je moet die eigenaar opsporen en zorgen dat hij hier terechtkomt!!Enne fred, rijdt dat evo blok nou al(goed)?
die kerel zou ik zo kunnen opsporen, hij komt uit Peize (groningen hier boven), is een fietsenmaker (dus hij zal zeker wel wat weten :))…hij had ook stickers van zn werkplaats op zn ciao 🙂
en dat evo blok ree vandaag wel ff, maar valt uit, en gaat nu niet meer aan..
Klopt niet helemaal.. hij heeft een eigen fietsenzaak in Peize dat klopt maar hij woont zelf in Haren waar hij de ciao’s ook heeft staan.. zeer nette dingen zijn het en echt apart!
13 maart 2006 om 10:35 #55274mo1uh :
Klopt niet helemaal.. hij heeft een eigen fietsenzaak in Peize dat klopt maar hij woont zelf in Haren waar hij de ciao’s ook heeft staan.. zeer nette dingen zijn het en echt apart!aha, ok…tjah die brom boer zei dat die uit Peize kwam maargoed :)…
Haren, das 5 meter van mijn huis ongeveer…
weet je anders ook hoe oud hij is?en waar woonde jij ook alweer mo1uh, in groningen…maar waar precies :)?
13 maart 2006 om 11:24 #55275Woon in corpus den hoorn, en hij is in de 30 zoiets!
Had jij nou gekeken bij die gilera met kickstartblok zonder ketting hier in grunn?
13 maart 2006 om 12:40 #55278mo1uh :
Woon in corpus den hoorn, en hij is in de 30 zoiets!Had jij nou gekeken bij die gilera met kickstartblok zonder ketting hier in grunn?
Die heeft fredje gekocht 🙂
13 maart 2006 om 16:59 #55284mo1uh :
Woon in corpus den hoorn, en hij is in de 30 zoiets!Had jij nou gekeken bij die gilera met kickstartblok zonder ketting hier in grunn?
😀 corpus den hoorn is 5 min van me huis :)…woon zelf in de wijert (zuid kant) vlak bij haren…
ik heb je ook nog op msn he 🙂
maar waar ging je nou op school? ooit moeten we dan maar es wat afspreken…
14 maart 2006 om 20:30 #55302nee dit is lekker :S
http://www.mijnalbum.nl/Album=YZZNAQBA
hij reed voor geen kut
dus ik klok eruit, is dat remsegment helemaal geschaaft en mn velg moet je ook niet zien van binnen :Smaargoed, het naaldlager dat aan de onderkant van de poulie as zit + dat bodempje is in mn rem gekomen en heeft daar even huisgehouden.
maarja, had nog een andere klok liggen dus die zit er nu op 🙂 er zat een ring niet op de goede plek in en daarom was dus dat schurende geluid dat ik eerst had met die klok 🙂
17 maart 2006 om 00:13 #55342Lol als je rare geluiden uit je klok hoort komen 🙂 dan check je dat !!! Me citta klok maakte een raar tikkend geluid en blokkeerde toen 😀 stuk van het tandwiel afgebroken.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.