Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

nou jongens 😛 dit is dus echt een groningse rap en ze wonen bij mie in de buurt:

http://www.skoften.net/comments.php?id=1319_0_1_0_C

daaronder zie je de video, for the record.

die kerel heeft zelf ook nog cittatje met 80cc evo blokje en vario + malossi vertanding. loopt wel, maar luister die clip maar es 😀

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

ThieskeCiao
      Bijdrager

wat n k*t muziek…

Fredzzz
        Moderator

heb ff wat op internet gecheckt en alles

kwam dit nog tegen…

of je hebt veel zooi op je brommer

uiteraad de simo 100kit met 26mm dell, and what looks to be a ‘schrif rem’ and a ‘polini’ powerbox? en veel kabel zooi…:D

omdat me moeke er niet is moet iac dit ff vertalen, in zovere snap ik het wel maar goed…het einde wordt lastig…

Kit “100” Simonini:
          -carter motore con pacco lamellare laterale
          -albero motore a spalle piene e corsa di 46mm anzichè 43
          -cilindro 48 di diametro (se fai il conto infatti non è 100cc, viene circa 83cc)con 8 travasi di entrata ed uno di uscita.
          -espansione sempre della Simonini
          Carburatore dell’Orto 26
          Compensatore di fluidi polini
          Variatore polini
          Molla contrasto frizione centrifuga + dura, malossi
          Freno a disco anteriore di un 50, mi pare che era di un Fifty, pinza di una vecchio cagiva. Freno a disco posteriore era un flottante anteriore di un cross (ho preso spunto da te per questo) e pinza flottante di un enduro kawasaki.
          Una volta c’erano anche i rapporti allungati dell’Olimpya, ma gli tolsi dopo poco perchè mi piaceva di + la ripresa che l’allungo (infatti non ho idea di che velocità raggiunga)

verder nog een pic…

of je verneukt je uitlaat

hansieb
          Moderator

Blijkbaar rijd hij wel met vario 🙂

Uitrusting “100” Simonini: – motor Voerman met pakket aan lamellarezijde – drijfas aan volledig schouders en ras van 46mm anzichè 43 – diametercilinder 48 (als u de rekening in feite bent geen 100cc, komt ongeveer 83cc)con 8 travasi van ingang en één van vlucht maakt – de uitbreiding altijd van de Carburator Simonini van Tuin 26 de vloeibare polini van de polinidraaier van de Compensator het Motiveren harde koppeling van het krachtcontrast centrifugeert +, malossi de voorrem van de Schijf van 50, aan me schijnt dat het van Vijftig, klem van één oude cagiva was. De latere rem van de Schijf dreef een voor één van een kruis (aan richtsnoer van u voor dit heeft genomen) en drijvende klem van een endurokawasaki. Zodra er ook de verhoudingen het waren verleng u van Olimpya, maar ik verwijderde aan het na weinig waarom het op van + het hervatten aan me een beroep deed dat ik het verleng (heb ik in feite geen idee van die snelheid de achterstand inloop)

Fredzzz
            Moderator

jah hansieb, ik neem aan dat je weet dat die ‘free translators’ voor geen moer werken…daarom moet je gewoon veel talen leren:P 😀

als je het zo leest kloppen de zinnen grammaticaal voor geen moer…maar je wordt er net wat wijzer van…

Edjuh
              Bijdrager

Whahaha die scheve vertaling is echt grappig:lol

Marcc
                Bijdrager

iaccaloco
                  Bijdrager

*zucht*……..:D

100CC simo
                    Carter met zij-inlaat met membraan
                    Krukas met volle wangen en 46mm slag ipv 43
                    48mm cylinder (als je ’t uitrekent is ’t in principe geen 100, maar ongeveer 83cc)
                    Expansieuitlaat, eveneens van Simo
                    Carburateur 26mm
                    Polini Powerbox(sux)
                    Vario Polini
                    Drukveer sterker van Malo
                    Voorste remschijf van een 50ie, als ie ’t zich goed herinnert van een Malaguti Fifty(cool zijn die;)) klauw van een ouwe Cagiva
                    Achterste schijf is een “zwevend” exemplaar van een Kawa-crossmotor
                    ook zwevend(een zwevende klauw?)
                    Er zaten ook ooit Olympia racetandwielen in, maar die heeft ie eruitgehaald, want hij vond de optrekpower leuker dan ’t hard rijden op ’t lange end.

En hij had geen ID of ’t nou heel veel verschil maakte….

Kit “100” Simonini:
                    -carter motore con pacco lamellare laterale
                    -albero motore a spalle piene e corsa di 46mm anzichè 43
                    -cilindro 48 di diametro (se fai il conto infatti non è 100cc, viene circa 83cc)con 8 travasi di entrata ed uno di uscita.
                    -espansione sempre della Simonini
                    Carburatore dell’Orto 26
                    Compensatore di fluidi polini
                    Variatore polini
                    Molla contrasto frizione centrifuga + dura, malossi
                    Freno a disco anteriore di un 50, mi pare che era di un Fifty, pinza di
                    una vecchio cagiva. Freno a disco posteriore era un flottante anteriore di un cross (ho preso spunto da te per questo) e pinza flottante di un enduro kawasaki.
                    Una volta c’erano anche i rapporti allungati dell’Olimpya, ma gli tolsi dopo poco perchè mi piaceva di + la ripresa che l’allungo (infatti non ho idea di che velocità raggiunga

Ik heb die foto’s al héééél lang op m’n PC staan, alleen geen ID meer waar ik ze vandaanhad!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Fredzzz
                    Moderator

ik had die fotos dus via google gevonden, http://www.ciaoclub.com (com nog wel…:P)

Edjuh
                      Bijdrager

Wie heeft dit topic naar Member of the week verplaatst??

Anyway, ik heb mn kenteken gemonteerd:

Ik wou hem eigenlijk onder mn bagagedrager, maar dan komt hij tegen het achterlicht aan als je veert.

Nog een foto’tje van mn evo blokkie(waarvan de cilinder inmiddels niet zo mooi meer is):

Ik denk dat ik de zuiger en uitlaat-tuut ga verkopen, kijk straks maar even bij verkoop forums als je interesse hebt.

Nog een foto van mn gare spiebaan in mn koppelingshuis:

Heb vandaag een ander huisje van Flicker:P binnengekregen, bedankt he?! Ik zat wel te denken dat die spiebaan gewoon te vervangen is, als dat nog ergens te vinden is(mopshop?). Nou ja, misschien binnenkort weer eens met de vario karren.

timschilders
                        Bijdrager

wat een ding die plaat ! en ik zou toch maar voor ook een stervelg doen:P

iaccaloco
                          Bijdrager

TERINGGG!!!

Daar ga je ‘m toch niet echt laten zitten eh!?

Ziét er niet uit man!!! 🙁

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Edjuh
                            Bijdrager

iaccaloco :
                              TERINGGG!!!

Daar ga je ‘m toch niet echt laten zitten eh!?

Ziét er niet uit man!!! 🙁

Tsja, ik vind het beter dan op de plaats van het verzekeringsplaatje.
                              Denk dat het op geen enkele plek er een beetje uitziet.

@Tim, de voorvelg heeft een Si remdeksel, en ik weet niet of ik die kan gebruiken.

Vespaflappie
                              Bijdrager

Doe die plaat bloos gewoon op de plek v het verzekeringsplaatje!!!

Ziet er niet uit!!!

Edjuh
                                Bijdrager

mmm ik weet het niet.

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.