Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 februari 2006 om 18:01 #54733
Lekkere ragciao. Stuur gespoten?:con:D
Leo verkopen?4 februari 2006 om 18:54 #54734Edjuh :
Lekkere ragciao. Stuur gespoten?:con:D
Leo verkopen?Zeker weten, puur crossplezier
En de Leo is nie te koop, sorry.
Die wil ik zelf nog wat houden voor op mn ciao waarmee ik rondrij op de weg…4 februari 2006 om 21:13 #54736mijn is nu zo met de swallows:
Sorry voor de slechte foto, heb k ff snel in de garage gemaakt met valt licht hij heeft nog gewoon dezelfde kleur hoor.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FF4DJOHS
trouwens sorry lukt me ff niet om hem hier front launche te zette:P:P4 februari 2006 om 22:15 #54738Vind de ori slicks mooier, maar het blijft een net ciao-tje!
4 februari 2006 om 22:17 #54739owke,, ja k was eerst ook van plan de te kopen maar,,
4 februari 2006 om 23:02 #54740Ja ik weet, kost een hoop.
edit: foto van 2 jaar geleden:
5 februari 2006 om 12:25 #54746tom :
Een tijdje geleden heb ik eens een Ciao gekregen van een maat, reed nietmeer, ik wist niet wat ermee te doen…
Heb ik maar een paar spuitbussen legerkleur-verf gaan halenZiet er nog best leuk uit (behalve de voorvelg dan 😛
**FOTO VAN MOOIE UITLAAT**
Kijk ook eens op [url]http://users.skynet.be/tomalders/album/[/url] voor de rest van mijn brommer collectie :relax
Booh heftig mooie uitlaat:O
7 februari 2006 om 19:42 #54793Net weer wat gepolijst 🙂 heb nu ERG ERG mooie treeplankjes al zeg ik het zelf 😛
de foto is zonde rlfits gemaakt he
hier een vergelijking hoe ze eerst waren…
die treeplank op de foto is nog niet gepolijst maar al wel gescotched met schuurmachine
Butthead 😛7 februari 2006 om 22:35 #54797was net ook aan het werk, mn citta project is al bijna af…
heb nog wat fotos (onderaan)
tegelijke tijd was ik (en gister) bezig met de puch maxi S 😀
de velgen zijn de enige dingen die ik nog niet heb gespoten, zelf dacht ik er aan om ze te laten verchromen…
heeft iemand enig idee hoe duur het verchromen zal zijn van die velgen (@november rain, jij had toch iets verchroomd?)
verder mis ik nog ff die twee rubberen ringetjes voor die plaatjes/ophangpunten voor de koplamp unit, foto 2…
op foto 3 wil ik (op de achterkap dus) die citta-forum stickers zetten, uiteraad komen er geen vespa ciao stickers op (zou je zelf wel weten waarom:P)
fotos dan maar…
8 februari 2006 om 00:47 #54798Nee ik weet niet hoe duur verchromen is.. kon ooit voor een euro of 50 mijn frame laten doen maar is er nooit meer van gekomen helaas. Was via via…
Maar jou oranjese citta :O.. het is niet wat ik ervan gedacht had. Metname het oranjese spatbord en ornajese vorkpoten vind ik minder :O
8 februari 2006 om 21:17 #54811Hier nog wat foto’s van dual evo cilindertjes =)
Links is die van een maat van mij en de rechter is mine.
Dual evo.
Speedengine met mijn maat zijn evo er nog op.
Vernachelde keerring.
Vernacheld boutje.
Gezellig als een mannetje en een vrouwtje.
Nog total shot van het evo paartje.
8 februari 2006 om 23:08 #54812nou ziet er allemaal leuk uit hansieb, voordat er een meeting is moet ik jou en Alrik’s zn spulletjes personelijk nog ff bekijken :D…
jop
9 februari 2006 om 02:10 #54813Die zaag je er toch zó af??
Het zou zelfs nog kunnen met een zgn. “vlecht-tang” zeg maar een lange nijptang…Klem blok in bankschroef, zet ff flinke OER!kr8, KLAAAARRRRR!!
En anders dus idd. zagen!
Ik d8 dat je een cyl. tapeind bedoelde mán!
Dis echt nó prob…!
Jammer dat je nie in de buurt woont, ik had ‘m er zékerwete binnen de 3 min. uitgehad……:D
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!9 februari 2006 om 02:29 #54814iaccaloco :
Die zaag je er toch zó af??
Het zou zelfs nog kunnen met een zgn. “vlecht-tang” zeg maar een lange nijptang…Klem blok in bankschroef, zet ff flinke OER!kr8, KLAAAARRRRR!!
En anders dus idd. zagen!
Ik d8 dat je een cyl. tapeind bedoelde mán!
Dis echt nó prob…!
Jammer dat je nie in de buurt woont, ik had ‘m er zékerwete binnen de 3 min. uitgehad……:D
It is done schroef ff hard tussen een moordenaar een kerel 2 x zo breed als mij 🙂 en wat gerop was de moer los blokje ligt nu bijna uitelkaar.
10 februari 2006 om 00:53 #54828Yo ff het speedenginetje reviseren.
Ik had niet echt veel zin om de lager die er nog op zat eraf te rammen dus ik breng hem morgen ff naar de brommerboer die hem er snel kan afslopen 🙂
Ik ben er niet uit of het nou een race kruk is of niet lijkt verdacht veel op een std krukas
Speedengine grote helft
Speedengine kleine helft
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.