Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

iaccaloco
    Bijdrager

Echtwel….

D’r is zó mégaveel shite voor te krijgen, dat wil je niet weten!
      En..

Weet je hoe èng vér en groooooot je de inlaat kunt frutsen van een PK50?

Da’s nie normaal meer, echt…..

Ken die blokken ook dromen, is zelfde motor als onder m’n Vespa Ape3wieler zat……;)

De krukas kejje uiteraard ook doen, en….

D’r zijn VÉTTE! Malossicylinders voor, met membraaninlaat op de cylinder!!!

Heb op DVD plaatjes ervan, en nog wel ouwe catalogi ook….
      Ma kijk ook ff op deze site…..:
      http://www.scooterhelp.com/tuning/vespa.kits.html

D’r staat o.a. beschreven hoe je krukkies kunt anpasse voor die dingen…;)

Enneh, @ Extreme Ciao, zo te zien van een (vroeg/ander model?)Bravo oid, ma ken ook een raar buitenlands model zijn, gezien ’t feit dat het een CiaoPX is…..!

Rare is alleen dat er wél weer een nieuwer model koplamp opzit…..
      Kan dus ook een “toevallige zwartwitfoto” zijn van een Ciao die nog helemaal nie zo oud is, en door de eigenaar van een andere vork is voorzien….!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Edjuh
      Bijdrager

Vet. Bij mij in de buurt zit een gast met een stuk of 10 van die dingen, de meeste zijn motors, allemaal met dikke pijpen enzo, echt mooi spul. Dit is nog een site van een duitse tjoener: [url]http://www.worb5.de[/url]

EDIT iacca, je moet er ff HTTP:// voorzetten, anders doettie ’t nie…..;)

coda
        Donateur

Op een pk50 met 50 cc past zonder aanpassingen een 100cc cilinder,zo groot is het gat van het carter!

Edjuh
          Bijdrager

Kijk, daar heb je wat aan.

iaccaloco
            Bijdrager

Klopt idd….

De cylinderhemden van een 50 zijn zo’n 2 cm dik….

M’n vader heeft een Ape 50 Vespacar, die heeft ie in gebruik als ijskar in de zomer….;) (italianen eh?:))

Maar omdat ie, om bij z’n werkplek te komen een brug over moet vól met ijs in dat ding heeft J@pie ‘m jáááren trug een DIKKE! 100CC Pinasco gegeven….. :holy

Hard gaat ie nie, daar is de versn. bak nie voor gemaakt, maar POWEERRR!!!!

Komme ècht dikke klappe uit dat ding…..;)

http://www.vespafreak.nl/vespa/ape50.htm

Geinige shite is dat hoor….!

Eigenlijk dóóódzonde dat ik mijnes destijds wegdeed, maar werd er hémaal gÉK! van……:(

Hij liep alleen goed als ie achteruit reed….:?
              En nee, dan loop je motor gewoon normaal, d’r zit echt een “achteruitversnelling” op…..

Vaag….!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

coda
              Donateur

een maat van me had jaren treug zo.n pk50 en wou d’r wel een 70cc op,toen we hoorden dat er veel meer op kon hebben we er maar een 100cc opgezet,echt lache,zo’n bejaarde scooter,reed als de nete!:thumb

November Rain
                Bijdrager

and love you coentje?? WE DO!!
                  haha bullshit 😛

mooi weer 😀

ojah thomas hlelp me eraan herinneren dat ik een “bug” op je site heb ontdekt.. maar moet nou gaan naar de bank :O

timschilders
                  Bijdrager

whahahahaha! wie woont er nou op het platte land:P:P.. tegen mij boertje zeggen;) nee die weilanden bij jou achter!

November Rain
                    Bijdrager

timschilders :
                      whahahahaha! wie woont er nou op het platte land:P:P.. tegen mij boertje zeggen;) nee die weilanden bij jou achter!

heh jah ik ben best een boer en dat mag iedereen weten :O ik ben er best trots op :).. en niet onze “weilanden” beledigen want dat is onze tuin :D… waar waarschijnlijk ik een bouwgrond krijg (weet je hoe rustig daar achter geen vekeer :D)

timschilders
                      Bijdrager

heb je je klompen al aan? ga je daar echt seriuus wonen, 25 km van de bewoonde wereld:P

edit : ga eens even op msn, ik moet je wat vragen

timschilders
                        Bijdrager

je bent al online:P ik kijk er altijd overheen, met die k*t spaties in je naam;)

November Rain
                          Bijdrager

timschilders :
                            heb je je klompen al aan? ga je daar echt seriuus wonen, 25 km van de bewoonde wereld:P

edit : ga eens even op msn, ik moet je wat vragen

ik hoop van wel :O. wat 25km van de bewoonde wereld? Dit is binne de bebouwde kom van bergeijk met 10.000 inwoners ….

timschilders
                            Bijdrager

:pest budel heeft lekker meer inwoners:rules

November Rain
                              Bijdrager

kijk dit :O.. mijn polijstewrk naar de haaien 😛

hebbe die slimmeriken op het werk mijn uitlaat weer door de wasstraat gedaan :S hehe sukkels 😛

tom
                                Bijdrager

Een tijdje geleden heb ik eens een Ciao gekregen van een maat, reed nietmeer, ik wist niet wat ermee te doen…
                                  Heb ik maar een paar spuitbussen legerkleur-verf gaan halen

Ziet er nog best leuk uit (behalve de voorvelg dan 😛

Kijk ook eens op [url]http://users.skynet.be/tomalders/album/[/url] voor de rest van mijn brommer collectie :relax

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.