Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 januari 2006 om 18:17 #54636
EBR
19 januari 2006 om 18:36 #54637eej vespaflappie…. relxe ciao
maar wat voor 70 heb je man?19 januari 2006 om 19:19 #54638Is de Set-up van mijn rs….
Ik ben nou bezig met ene malossi set-upje
Malossi Reed Valve carters–>Is besteld en betaald
Vollewangen krukasje-> heb ik al
19mm carb–>heb ik al
47mm DEPS–>hebk in principe ook al
Elektronische ontsteking–> hebk ook alNou wachten op carters en cilinder…..
Vario komt later maar word wel lachen:D
Overigens is alles op de cilinder(maar wil eigenlijk een nieuwe DEPS) na gloedje nieuw!19 januari 2006 om 19:25 #54639ehm ok…
ookal is dit strax geen foto…maargoed
heb net een video gemaakt van mn plexiglas zijkappen met
Pioneer 110Watt MaX speakers
de 200Watt STA 200 Plus versterker
12v 7Ah accu(tje) van 4 kilo ofzo 😛
en wat leds en jah er zit ook neon op maar ff niet aangeslotenen nu nog ff een ipod kopen
later zet ik het wel ff op de citta om te kijken hoe het klinkt enzo maar hier kan je zo een demo zien van hoe het zo beetje is…
video ga ik nu editen en dan post ik hem zo wel hier
edit: alleen is het wel jammer dat jullie het niet in het echt kunnen horen, op een gegeven moment vergeleek ik het geluid van mn pc (gouden audio kaart met 7.1 speaker systeem) tegen deze pioneer’s in de kappen, tuurlijk won de pc maar de citta spekers gingen ook vet hard dus 😀
@herr flick, moeten we maar weer een keer wat afspreken:D (@ vincent en hansieb)
19 januari 2006 om 20:28 #54640hier dus de link naar mn video van de speakers en al
jmmr dat het internet nog de kwaliteit eraf haalt
19 januari 2006 om 20:36 #54642nou k vind het toch nog leuk klinker hoor:)
19 januari 2006 om 21:02 #54643Fredzzz :“…………
en nu nog ff een ipod kopen………..”Dis ’t nieuwste model heb ik gehoord, de “Ei-Pot”

😛
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!19 januari 2006 om 22:17 #54644Whahahah, lagge dit.
@Flappie, de volgende keer dat je je malossi blok wegdoet wil ik hem:P
Waar heb je nou die carters gehaald?
20 januari 2006 om 00:14 #54645haha jah is goed…. Ik heb ze gehaald bij cycleshopheerlen…ik ga nou niet zoiets gaar 2ehands kopen…Ik doe het nou es 1x goed…Als ik nog een 47mm deps nieuw kan krijgen is serieus alles gloednieuw in en rond het blok…
je staat als 1e genoteerd;P
21 januari 2006 om 21:31 #54646ik was net dus bezig met het (af) spuiten van me oranje citta (project) en dacht dus dat ik doe wat ik al in me hoofd had…
edit: dit zijn de kappen voor mn ANDERE citta die metalic grijs/metalic blauw is (dus niet denken dat ik met zwart/oranje en metalic blauw ga rijden:D)
da was dus die traanplaat kappen overlopend metalic blauw spuit zoals de rest van al het traanplaat (war ook over lopend metalic blauw is gespoten), dit had ik ergens al gepost dat ik dat wel vet vond en wou doen
denk aub niet dat ik de eene kap van voor naar achter overlopend heb gespoten en de ander kant van achter naar voor…dit lijkt mischien zo op foto 3 maar als de kappen erop zitten gaat het van traanplaat naar metalic blauw (dus van voor naar achter)…
strax foto van hoe het eruit ziet met die kappen onder me citta
the result…
van…
naar…
en…?!:D
21 januari 2006 om 21:38 #54647vet, beter als alleen traanplaat
21 januari 2006 om 21:42 #54648hmm blijf ze lelijk vinden maja…der zit gewoon heftig weinig vorm in…
dat vind ik wel jammer…ut idee blijft natuurlijk wel leuk..
(no offence btw…)21 januari 2006 om 21:47 #54649Marcc :
hmm blijf ze lelijk vinden maja…der zit gewoon heftig weinig vorm in…
dat vind ik wel jammer…ut idee blijft natuurlijk wel leuk..
(no offence btw…)😀 neej ieder zijn style en mening das het leuke en tjah ik vind het mooi(er) en ben er blij mee:D
en tjah, wat vorm betreft…kan niet veel worden gedaan omdat die ophanginen eenemaal anders zijn…
22 januari 2006 om 13:42 #54650je moet ze iets verder door spuiten man.. mooier laten overlopen 😉 (tip)
22 januari 2006 om 15:05 #54654November Rain :
je moet ze iets verder door spuiten man.. mooier laten overlopen 😉 (tip)jah slechte fotos…in het echt zie je het beter 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.