Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 januari 2006 om 00:46 #54618
iaccaloco :
Het meest irritante vind ik nog dat ie opent in ’tzelfde scherm….Ik klik steevast met rechts op links hier, en kies dan OPENEN IN NIEUW VENSTER, omdat je anders weer trug moet klikken naar ’t forum…..
FIXX DAT NOU ES FLICK!!!!! :@
haha jah das ook wel irritant :D…
klik je idd op de link, en dan zie je de foto, en dan denk je van: ok, gezien…druk je vervolgens op ‘X” (close) en is alles weg :P, omdat je dus ‘anders’ bent gewend (dat de foto in een ANDER venster opent…)
maargoed :D…
ook een reden om de fotos rechstreeks in de post de plaatsen…
11 januari 2006 om 21:29 #54619Tonni :
Jacky :
pwz sorry , mij valt nu pas in nog es op dit topic te kijke en k heb weer een foto:) http://www.mijnalbum.nl/Foto=YR847WYBTis trouwens me 1ste ciao van t oud ijzer gehaald:) DAt met [ i m g ] link [ / i m g ] is me helaas niet gelukt dus jullie moete weer op de link klikke:(
Dat img verhaal werkt wel, je moet het alleen zonder de spaties ertussen doen. Die spaties zitten er tussen voor het voorbeeld…
ah , tuurlijk dom van mij:(
nu zegge jullie al1 hoe irritant die link is en al:P Ook nog mening over brommer ofeh?;)14 januari 2006 om 14:46 #54620Nieuwe inlaat geveild, men blokje liep gewoon kut de laatste tijd. Met de 42alu wel beter maar hij lekte gewoon ergens en ging steeds zachter.
Met dit nieuw cartertje heb ik tenminste geen gat, laspunten en vloeibaar staal meer.
En nieuwe lagers nodig omdat door onbalans van laspunt door vliegwiel.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel14 januari 2006 om 15:52 #54621Ziet er erg netjes uit, echt die speedengine vorm
18 januari 2006 om 21:17 #54622Hier zit het zo…
BF fototje…:DHierom rij ik niet op die brugjes :D…kan je met je blote hand samen knijpen 😀
18 januari 2006 om 21:25 #54623citta brug ofwa? ja die van een ciao zijn inderdaad ook steviger:D
Whauahuuaha,, kidding;)18 januari 2006 om 21:29 #54624
.-{2F4OV}-.Dat ziet er K*T uit man.. Egt gaar..
Maar zijn die dingen dan zo slap?
18 januari 2006 om 21:30 #54625Jacky :
citta brug ofwa? ja die van een ciao zijn inderdaad ook steviger:D
Whauahuuaha,, kidding;)ik zou het niet echt weten, lijkt me dat ze even sterk zijn? of moet ik…even zwak zeggen…
minpunt voor de ciao rijders 😀 is dat die brug aan het ””’frame”” vast zit…of de benzine tank 😀
maar laten we geen citta vs ciao discussie hebben daar wordt niemand vrolijk van…
(november rain staat toch achter me:D)
18 januari 2006 om 21:31 #54626.-{2F4OV}-. :
Dat ziet er K*T uit man.. Egt gaar..Maar zijn die dingen dan zo slap?
blijkbaar wel….eh…tjah…beetje met een zaag erdoorheen gekloot…
zijn niet sterk idd, en als ik het zo zie trekken ze erg snel krom want deze trok ik krom toen ik een bout wou aandraaien…
18 januari 2006 om 21:34 #54627k zei dat ook helemaal voor de grap hoor;) Enuhm vast = vast he;) daarna komt kapot:P
18 januari 2006 om 21:36 #54628Jacky :
k zei dat ook helemaal voor de grap hoor;) Enuhm vast = vast he;) daarna komt kapot:Pjah goed hoor, vast is vast idd maar zwak is ook zwak…:D
18 januari 2006 om 23:50 #54629Fredzzz :
.-{2F4OV}-. :
Dat ziet er K*T uit man.. Egt gaar..Maar zijn die dingen dan zo slap?
blijkbaar wel….eh…tjah…beetje met een zaag erdoorheen gekloot…
zijn niet sterk idd, en als ik het zo zie trekken ze erg snel krom want deze trok ik krom toen ik een bout wou aandraaien…
Nee hoor; als je er geen gekke dingen mee doet houd het een 70set-up met vario echt wel!
Meestal zijn die dingen al kneitergaar van drempels ed..
19 januari 2006 om 00:19 #54630Op zich zijn ze slap, zéker natuurlijk als er nix op of aan zit……..
Maar met blok en wiel erin valt ’t allemaal wel mee hoor……..!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!19 januari 2006 om 18:03 #54634iaccaloco :
GeFret :

TNT stuurtje erop gebakke 😀
Je kan toch niet menen dat je ’t echt mooi vin staan eh?!Helemaal niet met die koplamp, hij kijkt zo sloom nu vijje ook nie?
Sorrie dattik ut zeg, maar vind ’t eigenlijk zum

Op een scooter gaat ’t nog wel, maar zéker niet op een Ciaotje….!
ik vind dat stuurtje wel vet van gefret
ik zit bij hem op school als je hem in eht egt ziet is het wel bot19 januari 2006 om 18:13 #54635Edjuh :

wie wat waar die voorvork van is?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.