Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 6 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 januari 2013 om 21:19 #114149
@ Arvid daar staat toch echt china, geen japan, ik weet het het lijkt allemaal op elkaar 😛
23 januari 2013 om 09:18 #44570hansieb :
Zat eens op CCC te koekeloerenHansieb, ik vat ‘m even niet. De onderste transmissie is de custom deksel/as op de vespa behuizing. Maar de bovenste is van …?
23 januari 2013 om 10:57 #44568
AnoniemTja, niet heel hatend bedoeld ofzo,
maar met een ‘100cc’ KART blok. dan wil eigenlijk alles wel zo gaan.:?23 januari 2013 om 12:32 #44569
Had de foto in de chat topic gezet maar hoort hier thuis.
TICKLING BARN23 januari 2013 om 13:55 #44557De italianen nemen het vespacrossen serieus en dat levert mooie projecten op!
23 januari 2013 om 14:32 #44558Misschien ook leuk eens de volgende link te bekijken. Deze user van ccc maakt in ieder geval mooie Bravo’s en die uitlaat blijft een van de mooiste gemaakt voor de vaspa.
25 januari 2013 om 10:50 #105361Maybe offtopic, maar wat voor uitlaat is het?
25 januari 2013 om 10:57 #106293Gaat om een uitlaat van MDM. Bekijk de volgende link eens. De merknaam staat voor Marmitta Del Marri.
25 januari 2013 om 12:16 #87616ik dacht dat dat de fabrizi sx was.
fabrizi sxalleen die uitlaat bestaat wel uit losse conussen, die fabrizi heeft bij de voorbocht nog een persnaad en een andere demper + opdruk. misschien heeft mdm hem wel nagemaakt, superuitlaten maken ze. ik wil er ook zeker 1 hebben.
25 januari 2013 om 12:48 #87617Zal ik je eens out of the box laten denken:lol
Want wat dacht je van verlast of aangepast;)
Want Fabrizi is in Italie een redelijk bekend en veel voorkomende uitlaat merk en italianen houden ook erg van thuis beunen dus kans is zeer groot dat het een gewoon een aangepast exemplaar is van bv een px scooter.Edit: ben blijkbaar nog niet helemaal wakker:lol want dacht dat we nog aan het praten waren over die Fabrizi pijp uit het mp topic.
Dus je moet deze reply qua gedachten maar even verleggen naar het mp topic, maar dat kan z,on creative geest als jij vast wel:lolEn de MDM pijpjes zijn leuk maar ook veel te prijzig.
Dpr maakt dat voor de helft met dezelfde looks.
En als je het simpel houd zoals bv deze pijpjes dan ben je voor een goeie 100 euro al klaar

25 januari 2013 om 14:50 #87622dat is zeker niet te duur
. dat onthoud ik, scheelt behoorlijk wat in prijs!wat betreft die fabrizi pijp in het mp topic, die zou inderdaad aangepast kunnen zijn.
je ziet vaak dat die Italianen echt alles proberen aan te passen, vaak te extreem.
op subito zie je ook veel kapot getunede en slecht afgewerkte zeldzame onderdelen, zonde!25 januari 2013 om 15:22 #87681Vet ruige chopper Ciao met een vreselijke foute uitlaat :lol

Vreemd systeempje met een dikke Carb en een sier zuiger op de achteras.
TICKLING BARN25 januari 2013 om 15:44 #70469
bart#24speedbuxy :
Zal ik je eens out of the box laten denken:lol
Want wat dacht je van verlast of aangepast;)
Want Fabrizi is in Italie een redelijk bekend en veel voorkomende uitlaat merk en italianen houden ook erg van thuis beunen dus kans is zeer groot dat het een gewoon een aangepast exemplaar is van bv een px scooter.Edit: ben blijkbaar nog niet helemaal wakker:lol want dacht dat we nog aan het praten waren over die Fabrizi pijp uit het mp topic.
Dus je moet deze reply qua gedachten maar even verleggen naar het mp topic, maar dat kan z,on creative geest als jij vast wel:lolEn de MDM pijpjes zijn leuk maar ook veel te prijzig.
Dpr maakt dat voor de helft met dezelfde looks.
En als je het simpel houd zoals bv deze pijpjes dan ben je voor een goeie 100 euro al klaar

hey speedbuxy,
mooie pijpjes idd, zou leuk onder me sprinter staan!
25 januari 2013 om 16:11 #86737Crullie :
Vet ruige chopper Ciao met een vreselijke foute uitlaat :lol
Vreemd systeempje met een dikke Carb en een sier zuiger op de achteras.
Ben wel benieuwd wat hieronder ligt en met bijv. 2x 19mm carb enz?
25 januari 2013 om 16:15 #69973valt eigenlijk wel mee, niet iets heel zeldzaams wat je vaak juist wel bij Italianen ziet.
overkill carbs en een te grote exansie uitlaat, maar wel een ruig ding!http://www.ciaocrossclub.it/index.php?sez=elaborazioni/dettaglio&id=1053&commenti=all
@hieronder, klopt helemaal. italianen staan daar wel een beetje om bekend:lol.
het is gewoon een aparte ciao. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.