Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 2,806 tot 2,820 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespa Ciao!

Het is dit jaar nog een keer staat op de site op 11 juni volgensmij

Florian
      Moderator

Inderdaad Andree dat is een tering vet tourtje. Mochten jullie iets gaan regelen dan zou ik graag meewillen (mijn vader heeft wel een kar waar dik 5 brommers op kunnen (misschien meer als we wat gaan puzzelen en stepjes demonteren etc.)

EDIT:

Oww nee dat gaat hem niet worden, ik zie net dat hij tegelijk valt metbde vct.
        Misschien volgend jaar.

Anoniem

Lijkt me idd zeer vet om hierbij te zijn, als er iemand zin heeft om te organiseren, meld ik me hierbij aan 😀

Lennaert
          Sleutelbeheerder

Vct valt op die dag 🙁 baleh

speedbuxy
            Bijdrager

Denk dat dit jaar ook al wat moeilijk werd, ze hebben namelijk allemaal een nummer dus zal wel met verkochte plaatsen werken die nu waarschijnlijk al redelijk uit verkocht zijn.
              Maar voor volgend jaar heeft dit zeker mijn aandacht:thumb dan heb ik ook zelf m,n roze papiertje of kaartje wel, dus dan is er ook altijd een chauffeur die daar gek genoeg voor is om daar naartoe te gaan:D:thumb

@florian
              Januarie 2012 kom ik daar zeker weer even op terug:thumb
              Want is idd het mooist om er met zo veel mogelijk VC,ers heen te gaan:thumb

Lennaert
              Sleutelbeheerder

schrijf mij voor next year maar in. ook met roze pasje dus 3 extra personen 🙂

speedbuxy
                Bijdrager

Ik heb even een topic aangemaakt dan kunnen we hier weer ontopic met mooie vespa pics of advertenties:thumb

Jelle
                  Moderator

Wat voor blokje zit er hier nou op?

SuperSi
                    Bijdrager

@jelle
                      lijkt op een puch blok

ArvidW
                      Donateur

Camino blok met camino achterwiel met camino vario.

Erg mooie brug trouwens:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

CittaKlaas
                        Bijdrager

Op een Gilera CBA frame?

beuze
                          Bijdrager

zon camino achterwiel incl naaf en achterkoppeling is dus best te realiseren op een vespa, want volgens mij komen de bevestigingspunten redelijk overeen of zie ik dat verkeerd

ArvidW
                            Donateur

Dat is niet al te lastig te relasieren, wat wel lastig is is het volgende:
                              – Blok van camino draait andere kant op dan de onze, dus bouw je vertandingsklok op je vespa dan rijdt je achteruit
                              – Bij een camino zit de koppeling op de krukas bij de vario en niet achteraan zoals bij 95% van de variomaten.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

beuze
                              Bijdrager

ArvidW :
                                Dat is niet al te lastig te relasieren, wat wel lastig is is het volgende:
                                – Blok van camino draait andere kant op dan de onze, dus bouw je vertandingsklok op je vespa dan rijdt je achteruit
                                – Bij een camino zit de koppeling op de krukas bij de vario en niet achteraan zoals bij 95% van de variomaten.

oke, was anders wel mooi geweest want volgens mij werkt zon camino vario net iets mooier

hansieb
                                Moderator

Iemand trouwens nog een vet uitlaatje kopen 😉 €190

Auspuff MDM Marri Racing 28mm Anschluß
                                  http://www.marmitte-artigianali-del-marri.eu/Prodottitti-finiti.html

Blok is trouwens Rv met 47 alu depsje

15 berichten aan het bekijken - 2,806 tot 2,820 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.