Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 6 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 september 2010 om 21:06 #91075
1 post hoger dan je kruin kijken vince 😀
http://www.subito.it/piaggio-ciao-peace-love-venezia-16067486.htm
17 september 2010 om 21:09 #91077aha, t is al laat he!
Vet ding, die ciao!
28 september 2010 om 20:20 #91637Mofafreak weer bezig 😉 dit keer met een athena.
die letzten tage hing ich ab und an vor dem athena und starrte ihn wie ein ölgötze an
was geht wie wo was ist möglich etz
all diese fragen quälten mich ich sagte : scheiss der hund was drauf !!! ich mach einfach drauf los ….wird schon schief gehenich habe so oft gesagt das unsere motoren ein massives auslassproblem haben und das alleine der grund für die wenige leistung ist
also will ich das ganze jetzt mal angehen und machen( ich suche aber immernoch mein programm was ich hier mal eingeführt hatte womit man die steuerzeiten anhand mm angaben berechnen kann )
auf los gehts los
stehbolzenkanal geschlossen ^^ zufall das das alluminium auf anhieb passte
mehr bilder hier : http://picasaweb.google.de/MofaFreak87/ZylinderAthenaTuning?authkey=Gv1sRgCOzM4JKU8I_yLA#5521935611303764290
ich gehe jetzt mal wieder hoch und fräs weiter
wow schon soviele antworten ^^ damit hätte ich nicht gerechnet
@hoast: joa ich denke ich bin grade ein wenig übers ziel hinausgeschossen im eifer des gefechts
der auslass ist echt verdammt breit geworden hmmm
den utneren kolbenring kann ich jetzt knickenwas das sehnenmaß und das verhältnis angeht war es mehr auf gut glück alles
wenns nicht klappt habe ich eben einen weg mehr wie es nicht funktioniert XDdie kleinen nebenkanäle vergrößern ist unmöglich ! die sind so eng an die aussenhaut des zylinder gesetzt das ist wahnsinn das es da keine durchbrüche bisher gab bei anderen leuten
von daher hätte man das schon knicken könnendas mit dem röhrechen im stehbolzenkanal hab ich mir auch schonmal gedacht aber das wäre wieder nur sauerei
zudem auch schwer zu machen da man den kanal im zylinder nicht aufbohren kann. sonst hänge ich bremmraum 😀
nä lieber 2 neue setzen ^^ beim reed valve hat man ja genug platz um 2 neue zu setzen@polinis : dankee genau sowas meinte ich… nur eben alles auf deutsch und in einem kleinen programm zusammengefalls
mal ein wenig durchkämpfen gleich@winny und alle die die sagen das das teil gehen wird :
das stellt euch nicht mal zu einfach vor ! das folgende problem wird der auspuff sein
spezial !!!! vielleicht mal einen selber bauen hehejetzt mache ich grade das hier
der wird natürlich gekappt verschweisst und dann geglättet
28 september 2010 om 20:41 #91640Ha, altijd goed bezig die marc!
repost plaatje om de plaatjesloze post te vullen:
1 oktober 2010 om 16:59 #91744Hehe cilindertjoening van mofafreak
Hier trouwens nog een mooi pretpakket ciaotje 😉
24 november 2010 om 18:06 #94456Ik weet niet of dit het goede topic hiervoor is maar ik kon niet echt een topic onder de sectie uitlaten vinden misschien aanmaken met de naam: Opgeknapte uitlaten Before – After
Zo kreeg ik hem eergisteren:

Vandaag na wat uurtjes schuur en brandwerk:

Ik ga hem denk ik ook nog polijsten met Turtle Wax en dan inspuiten met ”H20 Reductor”
Ik heb nog een Polini SP, Leovince HM en Proma cc die er hopelijk net zo uitkomen te zien !Graag meningen 😀
24 november 2010 om 18:18 #94457wel redelijk goed gelukt:D alleen jammer dat je de bocht niet helemaal hebt kaal geschuurd, dit heb ik toen wel gedaan maar het blijft lastig;)
24 november 2010 om 18:20 #94458De eerste bocht is wel helemaal kaal hoor lijkt alleen niet zo omdat het vrij stoffig is 😛 Maar je komt er ook vrij lastig bij met een boormachine… Zal binnenkort betere foto’s maken als hij echt HELEMAAL af is dus incl. demper
24 november 2010 om 18:35 #94462Oei, v-force membraam. Die wil wel lopen lijkt me zo!!
24 november 2010 om 19:22 #94019na al die foto’s die jullie vinden, moet er toch ergens een ZIRRI blokje tevoorschijnkomen? 😀
sorry voor off topic
4 december 2010 om 08:12 #95029
Wtf 😀
4 december 2010 om 08:25 #95030uhm is dit nou 2 speed? XD
4 december 2010 om 09:16 #95033Nee dit is geen 2 speed.
Stond tijdje terug wel te koop deze brommer.
Zonder de motorische setup dan.5 maart 2011 om 22:58 #100683kwam deze site nog tegen, perso van iemand uit amerika denk ik :
http://orangeciao.wordpress.com/page/7/
onderaan de pagina kun je verder klikken.
6 maart 2011 om 08:23 #100688mooie simo zit daarop
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.