Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 2,521 tot 2,535 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

foto kit

foto kit

foto kit

foto valvola chiusa

foto valvola semiaperta

foto dimostrativa

Vespa Ciao!

Wat is dat voor iets en waar dient het voor?

adff
        Bijdrager

Het alternatief voor de Choke begrenzer? of wat is het nut ervan

hansieb
          Moderator

In het italiaans vertaald:

Hello to all …

Presenteer ik een nieuw onderdeel dat is onontbeerlijk voor elke ontwikkeling bromfiets, die ik ontworpen gebouwd en getest. … … .. De uitlaatklep en mechanische high-tech matige prijs ….

Het is gemaakt van aluminium anti-corodal-kwaliteit, afgewerkt met draaibank en freesmachine precisie. … Valve met de berekende maatregelen, gebaseerd op de diameter van het uitlaatspruitstuk waarop het wordt toegepast … met de collector uitgang om de toevoer van gas afgefakkeld.

Het is altijd al de droom van alle 70mm monteren van een katrol op een originele 50 en hoop dat hij zich zal nemen of verslagen malossi krachtige kleine motoren en in de hoop om bij vol vermogen … net zoals fasare lossen hoog en hoop te komen in paren … …. nu de toepassing van deze klep al deze problemen zullen worden opgelost … ..

Het werkt door het beperken van de opening van de lozing op basis van de behoeften van de piloot of de motor. … Aanzienlijk te verlagen de inwerkingtreding motorkoppel (vergroting van het ontwerp vóór de natuurlijke boog van koppel) … Dit zal de mogelijkheid hebben om uitzendingen samenstellen door lange relaties (zowel vaste als variabele snelheid rijden katrol), ook voor motoren die van nature niet de bevoegdheid zou hebben om ze te krijgen. … over te steken gebruik kan worden ingesteld op open als nodig is om paden zo veel sneller te handhaven. … Hetzelfde geldt voor degenen die moet reizen aanzienlijk omhoog. … de vaststelling van de opening en vermindert de breedte van de uitlaatgassen van de motor is minder moeilijk om de inspanningen van de weg helling overwinnen … … dan opening van het volledig terug te keren naar de status van de oorspronkelijke paar … .. voor degenen die willen experimenteren uitlaat klep timing, terwijl met een hoge transmissie katrol vast te stellen. … als je wilt grotere diameter passen in vergelijking met de demper uitlaatspruitstuk gt zonder te betalen knippen en bouwen verschillende patches (bijv. onbelast door het aantrekken van GT met 30mm spruitstuk 22mm), met zekerheid dat het werk van gas dat niet wordt beïnvloed door het verschil in diameter tussen de GT en uitlaatspruitstuk (vooral in de motor plaat waarin de resonantie dat de uitlaat is van fundamenteel belang bepaalt … .. lozingen mounten met enorme buiken, meer dan de eisen van de GT, dus overdrijven kan de diameter carburateur, en ten volle benutten van het zijn een paar, om te beginnen en sluiten van de klep openen, toen hij bereikte een snelheid die niet over trouble shooting … …

De installatie is eenvoudig, dient te worden gemonteerd tussen het uitlaatspruitstuk en de uitlaat klep gt …. Het lichaam wordt in het uitlaatspruitstuk van de GT en vastgesteld door een veer (alsof je een uitlaat te monteren gt) … vandaar de uitlaat worden vastgesteld aan de klep lichaam via originele uitlaat van de band systeem (alsof je mount spruitstuk gt) … het draagkoord regelventiel kan worden geïnstalleerd in de hendel lifters (voor die koppen zonder ventiel motoren met een vermogen) of via de hendel gefixeerd op het stuur van het type lucht-bee, die kan meer schade aan de klep openen gewenste zonder hand … montageset verlaagt de positie van de pot ongeveer 2 cm, … en kan worden gemonteerd om te draaien wil de schede release waar u wilt esthetische zaken ..

Zie: http://www.ciaocrossclub.it/root/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=43221

FonS
            Bijdrager

Wel vrij groot gemaakt, met de meeste uitlaten niet handig.
              En ik vind het raar dat hij standaard dicht staat… Omdat je hem alleen dicht wilt hebben met optrekken, lijkt het me beter als hij standaard open staat.

Leovince
              Bijdrager

Neon op mijn citta:)

Het is een waterdichte 24leds blauwe ledstrip aangesloten op een RCauto accu van 9.6 volt. En hij is fel genoeg!

Edjuh
                Bijdrager

Oefen je frans:

Leovince
                  Bijdrager

Simonini 70cc met waterkoeling? Nog nooit gezien..

Mike
                    Bijdrager

is dat niet die 42 alu LC ofzo..?

ja staat er bij

slag 43mm ( zoals meeste cilinder )
                      inhoud 42 mm

59, nog iets echte cc,s
                      60 cc wordt het genoemd ( commerciale )

Mike

Edjuh
                      Bijdrager

Tiffany folder:

Eerste keer ooit dat ik een foto van een tiff met startmotor zie. Die ‘easy’ modellen moeten nauwelijks verkocht zijn want wie heeft ooit zo’n tiff gezien?

Achterop staan de gegevens van yamaha motor nederland en op de tiff zitten italjet stickers, kennelijk heel letterlijk overgenomen.

speedbuxy
                        Bijdrager

Das idd vet om eens te zien ik begon al te twijvelen of het nou wel van een tiff kwam die startmotors, maar wel dus:thumb
                          Jammer dat die uitsparing er niet standaard in zit bij een tiff:(

Peter.S
                          Bijdrager

mijn pas gespoten ciao(± een maand), vond dit uitendelijk de mooiste kleur voor een ciao.
                            (ziet goed genoeg uit voor m’n schoolbrommer:))

Mike
                            Bijdrager

net dingetje. voor mij persoonlijk een stukkie stuurschuim en een achterzitje om m wat stoerder te maken:thumb

Mike

ritze
                              Bijdrager

haha met zoon cilinder heb ik ook bezig, wel een evo van dr. is ook bijna klaar

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

Leovince
                                Bijdrager

Zijn er ook filmpjes van die startmotor? Vind het een echt ruig dingetje en ook een leuk hebbedingetje.

15 berichten aan het bekijken - 2,521 tot 2,535 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.