Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 2,281 tot 2,295 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Interceptor
    Donateur

wat is dit voor een malossi cilinder? met 1 zuigerveer:?
      wel leuke dingen op die site btw >>> http://www.brommeronderdelenshop.nl
      nick

ArvidW
      Donateur

Zuiger hoort in een turks membraamcilinderkit, cilinder is de oude versie van de 43mm malossi

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

sjors001
        Bijdrager

Mijn gepolijste Leo krul, met zwarte bocht:D

niceVespa
          Bijdrager

hansieb :
            Behhhhhhh

puch zijn ook schijt-brommers dus eindelijk iemand die hem gebruikt waar hij voorgemaakt is!:P

GTZ NV

TimoO_
            Donateur

Super ruig:

Voor als je 2 vriendinnen hebt 😀

Trouwens, mn eerste tekeningetje met een tekenprogramma gemaakt. Is trouwens wel echt een klote programmatje, GoogleSketch, maarja..

Best netjes vind ik zelf, volgende keer 3D proberen :).

n!ck*s

@timo, probeer het anders in Solid edge. mooi en handig programma

TimoO_
                Donateur

Is dat ook een gratis programma? Ik heb namelijk geen zin om er echt voor te gaan betalen, aangezien ik het volgend jaar toch op mn school kan doen (mits ik slaag).

ArvidW
                  Donateur

n!ck*s :
                    @timo, probeer het anders in Solid edge. mooi en handig programma

Als er 1 programma is waar ik (en vele medestudenten) een scheithekel aan hebben is het wel SE. Erg gebruiksonvriendelijk programma die voor elke bewerking 10 muisklikken nodig heeft terwijl een professioneel programma er maar 3 nodig heeft. Alles duur lang en het eindresultaat zit er niet overtuigend uit. Ik vind het echt een verschrikkelijk programma, helaas moeten wij er op Avans hogeschool verplicht mee werken….:|

Zolang je geen ander 3D CAD programma hebt gebruikt werkt SE prima maar mocht je ooit met Pro Engineer, Solid Works, Inventor of iets dergelijks gewerkt hebben dan irriteer je jezelf mateloos aan de gebruiksonvriendelijkheid van Solid Edge. Het programma is handig aangezien het een 3D CAD programma is, maar vergelijk je het met andere pakketten dan laat het te wensen over.

Er zijn op torrentsites gecrackte versies van Inventor, Solid Works, Pro Engineer, NX5 enz enz te vinden. AutoCAD3d bestaat ook nogsteeds maar dat werkt nog een heel stuk onhandiger dan Solid Works, ook geen aanrader dus :lol

Home made engine dyno

diac
                    Bijdrager

Pro Engineer of Inventor zijn de beste, persoonlijk zou ik voor inventor gaan is net wat makkelijker;)

TimoO_
                      Donateur

Het enige probleem is dat ik geen idee heb hoe ik met torrents enzo moet werken. Ik had dat toen ik 13 was ofzoiets, toen had een vriend van me dat uitgelegt, maar ik heb geen idee meer hoe dat werkt. Om zoiets te downloaden is voor mij dus zo goed als onmogelijk… 🙁

diac
                        Bijdrager

je hebt toch wel vrienden denk ik ofniet?:lol
                          vraag hun gewoon even:P

ArvidW
                          Donateur

Even googlen op “torrents for dummies”

Op veel sites staat dit uitgelegd, bijvoorbeeld op deze (klik)

Home made engine dyno

TimoO_
                            Donateur

Ik heb wel een paar vrienden ja 😛 ik al het proberen.

Welke raden jullie mij aan? Pro engineer, solid works of inventor?

Tim
                              Bijdrager

ik raad je solid works aan, ik teken er zelf ook mee op school en thuis..
                                is echt een super programma dat ook nog eens best makkelijk in elkaar zit..:D

mijn broer werkt het meerste met inventor en zegt dat het net zo makkelijk tekent als solid works.

en pro engineer heb ik geen ervaring mee..:?

RiPe
                                Bijdrager

Inventor trekt hem nu met 270kb/s hier 🙂

Als je er niks van weet, het makkelijkste is gewoon vuze downloaden, in dat programma kun je zoeken, dan gaat ie voor je op allerlei torrent site’s kijken en dan klik je op een torrent, dan kun je hem downloaden. Dat doet vuze dan voor je 😉
                                  wel ff kijken of het commentaar niet te slecht is want soms is het een fake.

15 berichten aan het bekijken - 2,281 tot 2,295 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.