Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 december 2005 om 15:06 #54532
timschilders :
Herr FlicK :
😀
Ding heeft wel erg ruime zuigerveren of ligt dat aan mij??
11 december 2005 om 15:16 #54533hmm valt wel mee tog ? t zijn wel hele dunne.
oh voor de mensen die nog niet wisten wat dit is, dit is een kit avionic.
het is een 48mm cilinder, word wel 90cc genoemd d8 ik.
dit past in een standaard carter!
Dit komt omdat de onderkant van de cilinder (en ook zuiger) kleiner is, daardoor past hij in standaard carter.lijkt me wel leuke cilinder, vooral omdat hij 6 spoelers aan elke kant heeft, dus zowiezo al 12, en dan nog de uitlaatpoort
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel12 december 2005 om 18:12 #54534Weet je of dat nog ergens te krijgen is? Wat zou dat kosten? Zou het veel beter lopen als een 80 DEPS met reedvalve en 19mm. Of zou je dit beter op die reed valve van malossi kunnen zetten met 19mm.
GreetZzZ Tom
12 december 2005 om 18:43 #54535Turbo Tommy :
Weet je of dat nog ergens te krijgen is? Wat zou dat kosten? Zou het veel beter lopen als een 80 DEPS met reedvalve en 19mm. Of zou je dit beter op die reed valve van malossi kunnen zetten met 19mm.GreetZzZ Tom
heb hem gezien op een belgiese site (2dehands), was 150 euro en zag er nog nieuw uit
12 december 2005 om 19:56 #54536Turbo Tommy :
Weet je of dat nog ergens te krijgen is? Wat zou dat kosten? Zou het veel beter lopen als een 80 DEPS met reedvalve en 19mm. Of zou je dit beter op die reed valve van malossi kunnen zetten met 19mm.GreetZzZ Tom
Tis vast een brute cil., maar tegen een 80deps+19mm kan hij niet op denk ik. Een deps zal het denk ik ook beter doen dan deze cil. op een malossi blok.
12 december 2005 om 20:09 #54537Edjuh :
Turbo Tommy :
Tis vast een brute cil., maar tegen een 80deps+19mm kan hij niet op denk ik. Een deps zal het denk ik ook beter doen dan deze cil. op een malossi blok.
tegen de complete malossi set-up zallie niet opkunnen niet; voor de rest ziet dat ding er wel retesnel uit!! Carters fresen en racekrukkie en dat ding gaat als een banaan?
12 december 2005 om 22:21 #54538Het schijnt wel een snelle cilinder te zijn, maar hij schijnt ook erg snel ‘op’ te zijn, omdat de pistonpen helemaal onderin zit bij de zuiger. De cilinder slijt heel snel ovaal uit, en er is geen overmaat (meer) voor te krijgen. Ook moet je je uitlaat er voor aanpassen, omdat de uitlaatpoort ook verder van het carter zit als normaal.
Hij is dus wel leuk voor erbij maar niet voor dagelijks gebruik, dan is ie zo weg…
Verder schijnt het maar met moeite onder een ciao te willen, omdat de cilinder een stuk langer is als normaal (bougiedop en voorspatbord conflicten..).
I came, I saw, and I forgot what I was doing...13 december 2005 om 02:27 #54539Klópt Ton!
Daarom zit de bougie er ook scheef in…..
Maar ik vind ’t al zolang als ik ‘m ken “een leuke kit voor op de plank” en niets meer niets minder……
Ken toch niet, zo’n idioot lange zuiger, en dan ook nog es de pen hélemaal onderaan…….
Leuk verzonnen, maar is beetje gietijzerverspilling vinnik…..:$
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!13 december 2005 om 20:23 #54540Als ik m i.d.d. voor max. 50 euro nog eens ergens vond, dan….
Kon hem een poosje terug nieuw kopen met twee zuigers voor weinig, ik dacht misschien handel, maar niemand wilde m. (logisch, de meesten weten wel dat ie zo op is en erg opvalt ook nog).I came, I saw, and I forgot what I was doing...13 december 2005 om 20:50 #54541Tonni :
Als ik m i.d.d. voor max. 50 euro nog eens ergens vond, dan….
Kon hem een poosje terug nieuw kopen met twee zuigers voor weinig, ik dacht misschien handel, maar niemand wilde m. (logisch, de meesten weten wel dat ie zo op is en erg opvalt ook nog).Wel jammer dat ze dat ding zo verneukt hebben met het pasbaar voor op ene standaar carter te maken…. Als ze hem nou gewoon voor speedengine ofzo hadden gemaakt was et gewoon super! Ziet er heel mooi uit qua poortjes meot ik zeggen…
17 december 2005 om 17:47 #54545voor de lol ff nieuwe demper, metrakit (voor Derbi)
17 december 2005 om 18:01 #54546haha
ziet er niet uit 😛
17 december 2005 om 18:30 #54547Fredzzz :
voor de lol ff nieuwe demper, metrakit (voor Derbi)Jezus wat lelijk:P
17 december 2005 om 18:34 #54548Fredzzz :
voor de lol ff nieuwe demper, metrakit (voor Derbi)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!17 december 2005 om 19:34 #54549ganz geil 😛
80cc 47mm DEPS ALU
80cc 47mm DEPS ALU
42mm cilinder M en M
Polini 70cc ALU KIT RACING
70malossi deps
80malossi deps 47mm46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.