Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 6 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 december 2005 om 16:24 #54516
He edjuh 🙁 ik vind het er niet zo tof uitzien op een vespa si 🙂 een vespa ciao is echt veel mooier.
9 december 2005 om 16:54 #54517whaha dat is ook geen si dat is een BRAVO!!
9 december 2005 om 16:57 #54518erwinko :
whaha dat is ook geen si dat is een BRAVO!!Lol sorry 🙂 vespa si bravo ik vind het beide niet echt mooi eruit zien 🙁
9 december 2005 om 18:14 #54519Herr FlicK :
😀
waha dat blijkt toch een best snel cilindertje te zijn. 80 cc was ie dacht ik. maar k had hem pas tekoop gezien voor 150 euro(tweedehands dan)
9 december 2005 om 20:29 #54520hansieb :Lol sorry 🙂 vespa si bravo ik vind het beide niet echt mooi eruit zien 🙁
Ik wel:wink
9 december 2005 om 20:37 #54521hansieb :
He edjuh 🙁 ik vind het er niet zo tof uitzien op een vespa si 🙂 een vespa ciao is echt veel mooier.en op een citta dan?
9 december 2005 om 21:36 #54522een ninja scheelt tog wel een 15 km per uur…best snelle uitlaatjes dus:) en mooi…
9 december 2005 om 22:48 #54524November Rain :
hansieb :
He edjuh 🙁 ik vind het er niet zo tof uitzien op een vespa si 🙂 een vespa ciao is echt veel mooier.en op een citta dan?
is dat (een van) jou citta(s) november rain?
ik denk er toch anders over…over die uitlaat dus, best vet :D…helemaal verchromen dan ofzo 😀
10 december 2005 om 14:30 #54525November Rain :
hansieb :
Zwaar mooi, zon vespa bravo is gewoon een groot lomp ding in mijn ogen maarja ieder zijn mening ik praat wel over edjuh zijn brommer en zijn setup is wel de man!
10 december 2005 om 14:53 #54526Fredzzz :
November Rain :
hansieb :
is dat (een van) jou citta(s) november rain?
ik denk er toch anders over…over die uitlaat dus, best vet :D…helemaal verchromen dan ofzo 😀
Jah dat is mijn “2e” citta jah. Ik moet hem nog eens in de cola leggen.. en van binnen laten schoon branden enzo.. ik zat er aan te denken om polijsten en dan blanke lak erover heen
10 december 2005 om 16:08 #54527November Rain :
Vespaflappie :
er zit wel een soort begrenzertje bij de demper he; zat een ringetje in…Eruit halen dus:P!
Heb je het nou over die Ninja??? OMG hoe hard moet die wel niet gaan zonder begrenser dan???
Bij sommige zit dat; volgens mij houd het niet zo gek veel tegen maarja;alle beetjes helpen;)
Volgens mij zie jij die ninja als 1 of andere wonderuitlaat, niet?:P
Sp is gegarandeert sneller!;)10 december 2005 om 23:41 #54528hansieb :Zwaar mooi, zon vespa bravo is gewoon een groot lomp ding in mijn ogen maarja ieder zijn mening ik praat wel over edjuh zijn brommer en zijn setup is wel de man!
Heb je ooit een bravo in het echt gezien?
En mijn setup is pas de man als het rijdt:)@Flappie:
Ik heb vandaag de demper van mn ninja gehaald en ik zag niks, gewoon zo’n geperforeerde buis. Dan zal hij wel begrenzer vrij zijn?
11 december 2005 om 00:11 #54529Edjuh :
hansieb :Zwaar mooi, zon vespa bravo is gewoon een groot lomp ding in mijn ogen maarja ieder zijn mening ik praat wel over edjuh zijn brommer en zijn setup is wel de man!
Ik heb vandaag de demper van mn ninja gehaald en ik zag niks, gewoon zo’n geperforeerde buis. Dan zal hij wel begrenzer vrij zijn?
kijk maar eens naaar mijn bravo dan zie je pas een mooie :P. (slijm, slijm),, [url]http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=1340[/url]
echt zo lomp zijn ze niet
11 december 2005 om 01:08 #54530erwinko :
whaha dat is ook geen si dat is een BRAVO!!HUHH!??
Da’s een Ciao hoor!?!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!11 december 2005 om 01:20 #54531Edjuh :
hansieb :Zwaar mooi, zon vespa bravo is gewoon een groot lomp ding in mijn ogen maarja ieder zijn mening ik praat wel over edjuh zijn brommer en zijn setup is wel de man!
In de pijp he; waar je de demper opschroeft! niet in de demper
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.