Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 2,071 tot 2,085 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

simonferrari
    Bijdrager

owww,

maar lijken me wel nutteloos,

want stel dat hij valt dan raken die dingen niet de grond.

trek maar eens een lijn van uiterstepunt stuur en uiterste punt zijkant band. daar zitten die noppen gewoon achter.

behalve natuurlijk als zijn achterwiel los van de grondkomt en hij valt net verkeerd op zijkant voorwiel dan,hebben ze misschien nut

lijkt mij tenminste:lol

FonS
      Bijdrager

TimoO_ :
        een misterieus buisje dat vanaf de bagagedrager z’n kap in verdwijnt..

andersom, bij de bagagedrager is het eindpunt, niet het begin punt. kijk maar eens goed, het gaat vanaf de overloop van de carb naar achter & boven, het is dus een overloopkanaal, maar waarom hij hem omhoog heeft laten lopen..?
        misschien om geen benzine (en dus ook olie) op de baan te gooien, de lange slang kan veel vloeistof opvangen

Edjuh
        Bijdrager

TimoO_ :
          die vent heeft allemaal rare dingen… een misterieus buisje dat vanaf de bagagedrager z’n kap in verdwijnt.. een koplamp maar als je het mij vraagt wekt zo’n simoblok nog niet eens stroom daarvoor op (en anders lijkt me dat vrij onnutig)..

dat snap ik nou niet van die italianen. tunen is niet alleen een dik blok eronder leggen maar het verbeteren van de prestaties van het voertuig zelf. en dat lukt dus echt niet met zo’n voorvork, zo’n stuur, en een haak om je albert heijn zak aan op te hangen 😛 dit ding moet toch samengevat constant autowheelies trekken?

des ondanks dit vind ik het toch supervet wat ze doen :thumb

Alsof die dingen met elkaar te maken hebben, hij trekt zeker autowheelies ongeacht de aankleding van de brommer.

En even los van de wegligging etc., ori looks rule, en dan doel ik voornamelijk op de voorvork.

TimoO_
          Donateur

ja de haak heeft tuurlijk nergens iets mee te maken, dat is gwn droog 😛 maar het stuur is hoog, je kan geen gewicht op het voorwiel zetten en de verdeling gewicht op het voorwiel/achterwiel wordt dus heel raar, en de voorvork is zo licht als een veertje waardoor hij ook heel snel autowheelies trekt. met een EBR of andere zwaardere voorvork zal hij ook wel autowheelies trekken, maar stukke minder.
            Het is gewoon niet leuk om zo’n blok onder je ciao te leggen, zonder de power ooit goed te kunnen gebruiken. daar ga ik geen 850 euro voor uitgeven.

ik moet wel zeggen dat het idd vet is dat ze het gewoon zo origineel laten.

hansieb
            Moderator

Cycle tech heeft ook weer wat nieuws , een compleet gemonteerde 47 deps engine VOOR het belachelijke bedrag van 1050 EURO =)

Alle jezus en die tekst er ook bij

Motor *Malossi* Ø 47mm (ca. 80 ccm) mit elektronischer Zündung zu Piaggio Ciao / SI

ENDLICH IST ER DA… die Antwort auf Simonini 100ccm!!

Wie frisch gebacken kommt der lang ersehnte Malossi Motor mit einem Kubik von ca. 85ccm auf den Markt.

Der Motor wurde mit dem DEPS Ø 47mm Zylinder verbaut der durch die Vollwangen-Kurbelwelle mit C3 Lager angetrieben wird. Die Malossi Zündung wurde “leider” mit dem Schwungrad von Simonini ausgerüstet, das jedoch durch ein leichteres für geringe Schwungmasse von PINASCO umgerüstet werden kann.
              Die furchteinflössenden Überströmkanäle sowie der Kolben, der zugleich einem Emmentaler gleicht, kombiniert mit dem Ø 17/17 PHBG Vergaser von Dell’Orto und den 4-Klappen Ansaugtrakt, bezwecken eine überzeugende Leistung in jeder Hinsicht. Agressives beschleunigen und eine gebalte Ladung PS bündelt das kleine Kraftpaket auf die Strasse. Durch weitere Optimierugen kann aus dem Motor noch mehr herausgekizelt werden.

Der Malossi Motor, ein idealer MUSS für jede Rennstrecke inkl. Carbon-Auspuff mit grossem Auslass.

TimoO_
              Donateur

auwhoer.. een simo blok voor 850 euro waar wss 2x zoveel uit gehaald kan worden dan een deps blok voor 200 euro meer…

Mike
                Bijdrager

wat een criminelen,

als je dit blok optelt zit je volgens mij ergens tussen de 700 en 800 euro, ik weet niet precies wat die deps bij hun los kost!

Mike

sombrero
                  Bijdrager

deps kost bijna 200 euro daar maar je moet ook nog eens peperdure invoerkosten en verzenkosten betalen
                    vanuit zwitserland

VoNcKjE
                    Bijdrager

sinterklaas rijd mini ciao haha=)
                      (mijn mini:con)

jordy
                      Bijdrager

haha grandioos
                        komt die toch nog iets nuttigs brengen :lol

n!ck*s

zkr vet, echt lache dit.

mooie foto:D

TimoO_
                          Donateur

meeeeesterlijk!

Martijnvanheerde
                            Donateur

Haha vet:lol

>>kruin-ritsjerd<<

waneer heb je die mini vespa opgehaald/gekocht?
                                ik heb er ook voor gebeld om hem te kopen maar toen kwamen er al mensen voor :cry
                                maar het is een mooi ding succes er mee:thumb

VoNcKjE
                                Bijdrager

gister is die gekocht:con

15 berichten aan het bekijken - 2,071 tot 2,085 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.